Період оскарження умов закупівлі - по 04-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-03-2024, 00:00
Закупівля проводиться відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» із змінами
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 170 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 850,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ЧАГОРСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЧЕРНІВЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 04418498 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Чагорська cільська рада |
| Телефон: | +380373438584 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 60412, Україна, Чернівецька область,село Чагор, вулиця Незалежності, 79 |
3 |
Шановний Учаснику! Вами надано перелік документів учасника в складі тендерної пропозиції відповідно до умов тендерної документації замовника, проте, при детальному розгляді замовником виявлено, що Вами допущено ряд суттєвих неточностей в поданій документації. Зокрема: 1. Вами надано довідку «Інформація щодо забезпечення тендерної пропозиції» від 01.03.2024 р., де вказано невірно предмет та код ДК закупівлі. Тож, просимо усунути дану невідповідність шляхом завантаження до електронної системи уточнених або нових документів в електронній системі закупівель відповідно до вимог тендерної документації замовника та чинного законодавства про закупівлі. 2. Відповідно до умов тендерної документації, а саме п.3 Додатку 1 до тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасники повинні були надати «довідку згідно встановленого зразка в п.п. 3.1. про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, при цьому, аналогічним договором в розумінні цієї Документації є договір за предметом – Сметана 20% жиру (за кодом ДК 021:2015 – 15550000-8 – Молочні продукти різні), що укладені із замовниками (контрагентами), що повністю або частково фінансуються за рахунок коштів бюджету (державного чи місцевого), інформація про укладання яких знаходиться у вільному доступі в електронній системі публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/ (загальна кількість не менше 4 (чотирьох).* * На підтвердження виконання аналогічних договорів надати позитивний лист-відгук (листи-відгуки, довідки) від замовників зазначених договорів, завірені належним чином. Листи-відгуки, довідки повинні містити інформацію про якість наданого товару, своєчасність постачання товару, наявність чи відсутність зауважень щодо належного виконання зобов`язань за договором, інформацію про додаткові угоди, які укладалися між Сторонами договору. Також надати копії/ю документів/у (накладних, розрахунків – завірених належним чином) на підтвердження виконання зазначених договорів. Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена.» Проте, в складі вашої тендерної пропозиції надано довідку – «Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» від 01.03.2024 р. де вказані 4 (чотири) договори із наступним поданням в тендерній пропозиції їхніх скан-копій, із відповідними додатковими угодами, копіями видаткових накладних та Листами-відгуками від замовників зазначених договорів проте, вказані договори із всіма додатковими документами учасника не відповідають предмету та коду ДК закупівлі замовника. Тож, просимо усунути дану невідповідність шляхом завантаження до електронної системи уточнених або нових документів в електронній системі закупівель відповідно до вимог п.3 Додатку 1 до тендерної документації замовника. 3. Відповідно до вимог Додатку 3 до тендерної документації замовника, в проекті договору про закупівлю учасникам необхідно заповнити всі пункти Договору, що передбачено замовником для заповнення, в тому числі інформацію щодо найменування Учасника, особи, яка підписує Договір, місцезнаходження та банківських реквізитів Учасника, окрім номеру договору та дати укладення Договору, ціни в договорі та додатках до нього. Проте, Вами подано заповнений проект Договору про закупівлю із невірно вказаними предметом закупівлі, обсягом предмета закупівлі та кодом ДК закупівлі. Тож, просимо усунути дану невідповідність шляхом завантаження до електронної системи уточнених або нових документів в електронній системі закупівель відповідно до вимог тендерної документації замовника. 4. Відповідно до вимог Додатку 4 до тендерної документації замовника, учасник зобов’язаний подати належним чином заповнену «Форма «Тендерна пропозиція». Проте, Вами в поданій довідці «Форма «Тендерна пропозиція» від 01.03.2024 р. невірно вказано предмет закупівлі, код ДК предмета закупівлі, обсяги закупівлі, вартість предмета закупівлі за одиницю, та загальну вартість пропозиції учасника. Тож, учаснику потрібно усунути дану невідповідність шляхом завантаження до електронної системи уточнених або нових документів в електронній системі закупівель відповідно до вимог Додатку 4 до тендерної документації замовника. 5. Учасником допущено ряд порушень при подані наступних документів в складі пропозиції учасника, а саме: - відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» замовника, учасник надав відповідну довідку «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» від 01.03.2024 р., де невірно вказав предмет закупівлі, код ДК предмету закупівлі, характеристики, одиниці виміру, кількість предмету закупівлі; - учасник надав довідку «Інформаційна довідка про підтвердження відповідності товару з описом запропонованого товару» від 01.03.2024 р. де надав інформацію про продукцію, що не відповідає предмету закупівлі замовника; - учасник надав в складі тендерної пропозиції «ДЕКЛАРАЦІЯ ПОСТАЧАЛЬНИКА (ВИРОБНИКА) ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ» на продукцію, що не відповідає предмету закупівлі замовника; - учасник надав в складі тендерної пропозиції «ПРОТОКОЛ випробувань №2134 від 11 грудня 2023 р.» на продукцію, що не відповідає предмету закупівлі замовника; - учасник надав в складі тендерної пропозиції «ЕКСПЕРТНИЙ ВИСНОВОК №000342 п/24» «29» січня 2024 р.» на продукцію, що не відповідає предмету закупівлі замовника. Відповідно до вищезазначеного, учаснику потрібно усунути вказані невідповідності шляхом завантаження до електронної системи уточнених або нових документів в електронній системі закупівель згідно вимог до тендерної документації замовника у встановлені терміни чинного законодавства про публічні закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.