Закупівлю оголошено - 27-02-2024, 17:53. Дата останніх змін - 01-04-2024, 10:24

Горбуша

Закупівля: UA-2024-02-27-011922-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 27-02-2024, 17:53
по 04-03-2024, 12:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 04-03-2024, 12:00
по 12-03-2024, 00:00
АукціонПеріод аукціонів
Завершився
з 12-03-2024, 13:02
по 12-03-2024, 13:37

Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-03-2024, 12:00

Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 06-03-2024, 00:00

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:17 150 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:171 500,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:514 500,00 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина 3078 Національної гвардії України
ЄДРПОУ:25574423 Досьє YouControl
Сайт:http://ngu.gov.ua/
Контактна особа:Кривоберець Костянтин Валерійович
Телефон:380444624862
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
Україна
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Горбуша

70000
кілограм
Україна , Відповідно до документації ,
по 25-04-2024
15220000-6
Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені


+ -
Документи
Тип документа: Тендерна документація
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:04-03-2024, 13:56:56
Видалено27-02-2024, 17:53:49
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати прийняття товару на склад Замовника, факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника на відповідній видатковій накладній.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
30
Мінімальний крок аукціону:
171 500,00 UAH
Початок аукціону:
12-03-2024, 13:02
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "КЕРМАКС"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, місто Київ, провулок Киянівський, будинок 3-7, 04053, Олег Сергута
Остаточна пропозиція:
14 280 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
14 280 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
21-03-2024, 20:09

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 20-03-24, 18:14:04
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Учасник надав в складі пропозиції Довідку вих. № 264 від 06.03.2024. Згідно довідки відсутній Договір оренди №6/23 від 01.03.2023 на нежитлове приміщення площа якого становить 12,5 м2. Також згідно довідки в Договорі оренди 05/05 від 01.05.2023, не зазначені найменування холодильна камера та морозильна камера. 2. Пункт 16 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді документа(ів), підтверджуючих наявність складського(их) приміщення(ь), пристосованого(их) для зберігання товару, що закуповується, та іншого(их) приміщення(ь) із зазначенням площ(и) цього(их) приміщення(ь) та адреси його/їх розташування, та обладнання, (оригінал документа(ів) на право власності або договору(ів) оренди, або іншого(их) документа(ів), що підтверджують право на використання приміщення(ь), обладнання зі всіма додатками, дійсних на дату розкриття пропозицій). 3. Учасник повинен завантажити належним чином завірений сканований оригінал в кольоровому вигляді документа, підтверджуючих наявність складського приміщення, а саме Договір оренди №6/23 від 01.03.2023 на нежитлове приміщення площа якого становить 12,5 м2. Також завантажити належним чином завірений сканований оригінал в кольоровому вигляді Договору оренди 05/05 від 01.05.2023 де буде зазначено найменування холодильна камера та морозильна камера зі всіма додатками, дійсних на дату розкриття пропозицій. 1. Учасник надав в складі пропозиції гарантійний лист від імпортера ТОВ «Айсберг-Фіш» вих № 07/03 від 07.03.2024. В якому не зазначив номер та дату Договору з Виробником. А також Учасник надав в складі пропозиції Договір та Додаткові угоди укладені з виробником строк дії яких закінчився 31.12.2023р. 2. Пункт 2 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - Сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа(ів) виробника(ів) або офіційного представника(ів) виробника або імпортера продукції на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. В листі обов'язково зазначити найменування замовника процедури, номер оголошення, дату виходу оголошення, якість запропонованого товару, кількість, строки. У разі, якщо гарантійний лист надається від офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України харчового продукту, то підстави такого представництва (реквізити договору(ів) з зазначенням виду, дати укладання, номеру та строку дії Договору) зазначаються у гарантійному листі та надається сканований оригінал в кольоровому вигляді зазначеного Договору. 3. Учасник повинен завантажити гарантійний лист від офіційного представника ТОВ «Айсберг-Фіш», в якому має бути зазначений номер та дата Договору який укладений з Виробником та Імпортером та надати договір або додаткову угоду про продовження строку дії договору (із приховуванням інформації, яка є комерційною таємницею).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 21-03-24, 18:14:04
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-02-27-011922-a-b1
Номер договору:
69/ВОЗ-2024
Дата підписання договору:
29-03-2024, 00:00
Строк дії договору:
з 29-03-2024 по 31-12-2024
14 280 000,00 UAH
Ціна договору
11 900 000,00 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ПРАЙМТОРГ ЛОГІСТИКА"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Сумська область, місто Суми, ПРОСПЕКТ КУРСЬКИЙ, будинок 26/2, 40020, Альона Рябко
Остаточна пропозиція:
13 927 200,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
13 927 200,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 14-03-24, 22:10:43
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Учасник надав в складі пропозиції Довідку про наявність складських приміщень, які використовуються для ведення господарської діяльності вих. № 02-29/26 від 29.02.2024. В довідці по приміщенню відсутня інформація про інші приміщення. 2. Пункт 15 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - Сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про складські та інші приміщення, та обладнання, які учасник використовує для ведення господарської діяльності із зазначенням площ(и) та правової підстави володіння/користування або пояснення про їх відсутність. 3. Учасник повинен завантажити належним чином завірену Довідку про наявність інших приміщень, які використовуються для ведення господарської діяльності та підтвердження на підставі якого документа учасник використовує це приміщення. 1. Учасник надав в складі пропозиції гарантійний лист від офіційного представника ТОВ «Альбакор» вих № 243-07/КФ від 07.03.2024. В якому зазначив інформацію про правовідносини між офіційним імпортером ТОВ «Альбакор» та учасником ТОВ "ПРАЙМТОРГ ЛОГІСТИКА" на підставі договору поставки № П-32/24 від 23.01.2024р. Про те замовник вимагав підтвердження правовідносин між виробником та офіційним представником. 2. Пункт 2 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - Сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа(ів) виробника(ів) або офіційного представника(ів) виробника або імпортера продукції на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. В листі обов'язково зазначити найменування замовника процедури, номер оголошення, дату виходу оголошення, якість запропонованого товару, кількість, строки. У разі, якщо гарантійний лист надається від офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України харчового продукту, то підстави такого представництва (реквізити договору(ів) з зазначенням виду, дати укладання, номеру та строку дії Договору) зазначаються у гарантійному листі та надається сканований оригінал в кольоровому вигляді зазначеного Договору. 3. Учасник повинен завантажити гарантійний лист від офіційного представника ТОВ «Альбакор», в якому має бути зазначена інформація про правовідносини його з виробником, а саме: дати укладання, номеру та строку дії Договору. Та завантажити належним чином завірений Договір їхніх правовідносин. 1. Учасник не надав в складі пропозиції Експлуатаційний дозвіл, виданий на самого Учасника. 2. Пункт 8 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - Сканований оригінал в кольоровому вигляді експлуатаційного дозволу або рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (будівлі, споруди, комплекси споруд, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби та території, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів). 3. Учасник повинен завантажити належним чином завірену копію експлуатаційного дозволу.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 15-03-24, 22:10:43

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ПРАЙМТОРГ ЛОГІСТИКА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
13 927 200,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
13 927 200,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
Гарантія.rar, Електронна банківська гарантія
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "КЕРМАКС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
14 280 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
14 280 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
BG 1076.zip, Електронна банківська гарантія
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Доказ:
Документ
Платіжка.pdf, Оригінал платіжної інструкції

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "АСПРОД"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
15 330 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
15 330 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
1. BG 977.zip, Електронна банківська гарантія
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВАРИБА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
16 758 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
16 758 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
Гарантія Банк Восток.zip, Електронна банквська гарантія , Банківська гарантія № КГ2024-0022 Дата видачі: 08 березня 2024р. UAH 514 500,00 (п'ятсот чотирнадцять тисяч п'ятсот) гривень 00 копійок.
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Кваліфікаційні критерії
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Електронна банківська гарантія
Статус: Активна
Дата створення: 27-02-2024, 17:53:42
Способи підтвердження:
Документ
Електронна банківська гарантія , Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення.
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Статус: Активна
Дата створення: 27-02-2024, 17:53:42
Способи підтвердження:
Документ
Оригінал платіжної інструкції , Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника.
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ