Період оскарження умов закупівлі - по 02-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-03-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 17 818,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 178,18 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Відділ освіти, молоді та спорту Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області |
ЄДРПОУ: | 44133660 Досьє YouControl |
Сайт: | http://horol.osv.org.ua/ |
Контактна особа: | Вікторія Миколаївна Картавенко |
Телефон: | +380536232765 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 37800, Україна, Полтавська область,м. Хорол, вул. Незалежності, будинок 88, корпус 2 |
1 |
1. Виявлені невідповідності: 1.1 Учасником не було надано документ, який підтверджує, що запропонований товар не є товаром, що походить з Російської Федерації / Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1 Оцінка тендерної пропозиції п.2 Тендерної документації 3. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 3.1 Учасник має надати документ, який підтверджує, що запропонований товар не є товаром, що походить з Російської Федерації / Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.