Закупівлю оголошено - 24-02-2024, 18:21. Дата останніх змін - 14-03-2024, 16:45

Закупівля Риба Хек тушка без голови морожена (лютий 2024)

Закупівля: UA-2024-02-24-000385-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-02-24-000151-c
Період уточнень
Триває
Завершився
з 24-02-2024, 18:21
по 01-03-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 01-03-2024, 00:00
по 05-03-2024, 00:00
АукціонПеріод аукціонів
Завершився
з 05-03-2024, 11:16
по 05-03-2024, 11:39

Подача вимоги на умови закупівлі - по 01-03-2024, 00:00

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:4 608 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:23 040,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина Т0930
ЄДРПОУ:26632233 Досьє YouControl
Контактна особа:Дмитро Шелагін
Телефон:+380987233044
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
09321, Україна, Дніпропетровська область,м. Кривий Ріг, -
4


+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Риба Хек тушка без голови морожена, ДСТУ або ТУ або іншим чинним стандартам

32000
кілограм
Україна , Відповідно до документації ,
по 31-12-2024
15220000-6
Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені


+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:24-02-2024, 18:21:59
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:24-02-2024, 18:21:20
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
30
Мінімальний крок аукціону:
23 040,00 UAH
Початок аукціону:
05-03-2024, 11:16
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "Проект Інвест ХХІ"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ ЧОРНОМОРСЬКА, будинок 1, нежиле приміщення 31, 65014, Дмитро Анатолійович Мільніченко
Остаточна пропозиція:
4 512 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 512 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
12-03-2024, 17:26
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-02-24-000385-a-c1
Номер договору:
38
Дата підписання договору:
13-03-2024, 14:00
Строк дії договору:
з 13-03-2024 по 31-12-2024
4 512 000,00 UAH
Ціна договору
3 760 000,00 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "Торгівельна компанія"Океан"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, , , Собчук Олег Богданович
Остаточна пропозиція:
4 416 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 527 360,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 08-03-24, 12:54:33
24

1. Відповідно до п. 12 Додатку № 1 до Оголошення учасники в складі пропозиції надають оригінал Акту перевірки Держпродспоживслужби, виданий Учаснику не раніше 2023 року, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, затверджений Наказом Міністерства економіки України від 21 січня 2022, стосовно приміщень, зазначених в довідці про наявність складських приміщень, із зазначенням інформації про можливість пакування та відсутністю фактів виявлених порушень. Наданий Учасником Акт № 519-29 складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти від 20.10.2023, виданий ГУ Держпродспоживслужби в м. Києві, не відповідає вимогам Оголошення, оскільки не містить інформації щодо можливості пакування. 2. Відповідно до п. 17 Додатку № 1 до Оголошення учасники в складі пропозиції надають особові медичні книжки персоналу - сторінки із чинними датами проходження медогляду на працівників, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі (водій/ї, експедитор/и, комірник/и, вантажник/и). Учасником не надано в складі пропозиції особову медичну книжку персоналу - вантажника/ів (сторінки із чинними датами проходження медогляду). 3. Відповідно до п. 6 Додатку № 2 до Оголошення учасники в складі пропозиції надають оригінали або копії документів (сертифікати та/або свідоцтва), які підтверджують, що Учасник забезпечив належну підготовку всіх осіб, які є відповідальними за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно із Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», а також сертифікати та/або свідоцтва щодо всіх членів групи НАССР, які пройшли навчання проведенню внутрішніх аудитів відповідно до вимог і положень стандартів ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ISO 9001:2018, IDT); ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT); ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) та ДСТУ ISO 19011:2019 (ISO 19011:2018, IDT). Згідно наданого Учасником Наказу «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 23-01-24 від 23.01.2024, відповідальним за контроль застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, під час виробництва та обігу харчових продуктів на підприємстві призначено Кравця О.М. В складі пропозиції Учасника надано Свідоцтво від 24.01.2024 про навчання Кравця О.М. основним положенням застосування ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) та проведенню аудитів систем управління за ДСТУ ISO 19011:2019 (ISO 19011:2018, IDT). Документів (сертифікати та/або свідоцтва), що підтверджують навчання відповідальних осіб проведенню внутрішніх аудитів відповідно до вимог і положень стандартів ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ISO 9001:2018, IDT) та ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) в складі пропозиції не надано, що не відповідає вимогам Оголошення. 4. Відповідно до п. 10 Додатку № 2 до Оголошення учасники в складі пропозиції надають довідку у довільній формі, яка містить детальний опис всіх обов`язкових процедур, що реалізують усі принципи встановлені ст. 21 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами. На підтвердження фактичного застосування вищезазначених заходів обов’язковим є надання документів (програми, методики або інше), які містять повний опис переліку алгоритмів дій оператору ринку та відповідальних осіб щодо підтвердження проведення Учасником аналізу небезпечних факторів, виявлення критичних точок та здійснення контролю за критичними точками (із обов’язковим наданням документів щодо фіксації контрольних заходів у разі, якщо таке передбачено змістом впроваджених програм, методик або іншого). Надана Учасником довідка щодо реалізації усіх принципів передбачених ст. 21 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами не відповідає вимогам Оголошення, оскільки не містить детальний опис всіх обов`язкових процедур, що реалізують усі принципи встановлені ст. 21 цього Закону. Також Учасником не надано документів, що підтверджують здійснення контролю за критичними точками, встановлених змістом впровадженої методики. 5. Відповідно до п. 12 Додатку № 2 до Оголошення учасники на підтвердження виконання вимог Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами щодо гігієни персоналу потужностей, який працює у зоні поводження з харчовими продуктами надають, у тому числі: • копії/витяги з журналу (книги реєстрації тощо) з інформацією відносно контролю за станом здоров’я працівників (водій/ї, експедитор/и, комірник/и, вантажник/и), задіяних у роботі з предметом закупівлі за останні 3 місяці (достатнім є надання не менш 2-х витягів за кожний з місяців); • копії/витяги з журналу (книги реєстрації тощо) з інформацією про навчання (інструктажі) працівників (водій/ї, експедитор/и, комірник/и, вантажник/и) з питань дотримання правил особистої гігієни та гігієнічних вимог при виробництві/зберіганні продуктів харчування, задіяних у роботі з предметом закупівлі за період не раніше 2023 року; • документи, що підтверджують проходження гігієнічного навчання працівниками, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі (водій/ї, експедитор/и, комірник/и, вантажник/и) та видані не раніше 2023 року в Державних або комунальних установах Міністерства охорони здоров’я України. Учасником не надано в складі пропозиції вказані документи. 6. Відповідно до п. 13 Додатку № 2 до Оголошення учасники в складі пропозиції надають довідку (або інший документ), що свідчить про додержання умов перевезення предмету закупівлі, яка видана органом із сертифікації (акредитованим Національним агентством з акредитації України), на ім’я учасника або перевізника щодо кількості та найменувань транспортних засобів із зазначенням температурного режиму, відповідно до яких проведено сертифікацію та надано сертифікати щодо постачання та транспортування. Учасником не надано в складі пропозиції довідку (або інший документ), що свідчить про додержання умов перевезення предмету закупівлі, яка видана органом із сертифікації (акредитованим Національним агентством з акредитації України), на ім’я учасника або перевізника щодо кількості та найменувань транспортних засобів із зазначенням температурного режиму, відповідно до яких проведено сертифікацію та надано сертифікати щодо постачання та транспортування у відповідності до наступних систем менеджменту: на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ISO 9001:2018, IDT), на систему управління екологічною безпекою, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, ID) та на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: 1.Оригінал Акту перевірки Держпродспоживслужби, виданий Учаснику не раніше 2023 року, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, затверджений Наказом Міністерства економіки України від 21 січня 2022, стосовно приміщень, зазначених в довідці про наявність складських приміщень, із зазначенням інформації про такий вид об’єкту та/або вид господарської діяльності (із зазначенням коду згідно з КВЕД) як пакування та відсутністю фактів виявлених порушень 2. Особову медичну книжку персоналу - вантажника/ів (сторінки із чинними датами проходження медогляду). 3. Документи (сертифікати та/або свідоцтва), що підтверджують навчання відповідальних осіб проведенню внутрішніх аудитів відповідно до вимог і положень стандартів ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ISO 9001:2018, IDT) та ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT). 4. Довідку у довільній формі, що містить детальний опис всіх обов`язкових процедур, що реалізують усі принципи встановлені ст. 21 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами. 5. Документи, що підтверджують здійснення контролю за критичними точками, встановлених змістом впровадженої методики. 6. Копії/витяги з журналу (книги реєстрації тощо) з інформацією відносно контролю за станом здоров’я працівників (водій/ї, експедитор/и, комірник/и, вантажник/и), задіяних у роботі з предметом закупівлі за останні 3 місяці (достатнім є надання не менш 2-х витягів за кожний з місяців). 7. Копії/витяги з журналу (книги реєстрації тощо) з інформацією про навчання (інструктажі) працівників (водій/ї, експедитор/и, комірник/и, вантажник/и) з питань дотримання правил особистої гігієни та гігієнічних вимог при виробництві/зберіганні продуктів харчування, задіяних у роботі з предметом закупівлі за період не раніше 2023 року. 8. Документи, що підтверджують проходження гігієнічного навчання працівниками, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі (водій/ї, експедитор/и, комірник/и, вантажник/и) та видані не раніше 2023 року в Державних або комунальних установах Міністерства охорони здоров’я України. 9. Довідку (або інший документ), що свідчить про додержання умов перевезення предмету закупівлі, яка видана органом із сертифікації (акредитованим Національним агентством з акредитації України), на ім’я учасника або перевізника щодо кількості та найменувань транспортних засобів із зазначенням температурного режиму, відповідно до яких проведено сертифікацію та надано сертифікати щодо постачання та транспортування у відповідності до наступних систем менеджменту: на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ISO 9001:2018, IDT), на систему управління екологічною безпекою, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, ID) та на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 09-03-24, 12:54:33

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "Торгівельна компанія"Океан"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
4 416 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 527 360,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "Проект Інвест ХХІ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
4 512 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 512 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ