Період оскарження умов закупівлі - по 28-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 28-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 175 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 875,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Початкова школа "Малюк" Львівської міської ради |
ЄДРПОУ: | 20833937 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ніщук Ольга Олександрівна |
Телефон: | 380974404615 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 70053, Україна, Львівська область,Львів, вулиця Володимира Великого, 41 а |
1 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. В тендерній пропозиції учасника торгів Фізичної особи-підприємця Поронюк Б.Ю. (2189819676) на закупівлю: «М'ясо яловичини І категорії, м'ясо свинини» виявлено такі невідповідності: 1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1.1. У поданій тендерній пропозиції учасник надав довідку від 25.02.2024 про персонал, що буде здійснювати поставку товару. Згідно даної довідки зазначено працівників, які будуть залучені до поставок товарів: водій автотранспортних засобів Вахула Р.М., експедитор вантажник Бурбан В.П. відповідальна за замовлення товару – Давиденко Т.В. та надано договір № 165/002 від 17.03.2023 на проведення гігієнічного навчання, укладений з уповноваженим на це органом та протокол № 43 від 21.03.2023 про проведення гігієнічного навчання працівників: Поронюк Б.Ю., Давиденко Т.В.,Вахула Р.М., Гапоненко А.Р. , однак не має проведеного гігієнічного навчання - Бурбан В.П. 1.2. У поданій тендерній пропозиції учасник надав довідку від 01.03.2024 про наявність досвіду виконання аналогічного договору, в якій зазначено дані про виконаний аналогічний договір (№ 220 від 09.12.2022 ), а також надано лист-відгук № 86 від 23.02.2023 відділу освіти про виконання договору, однак сам договір відсутній в складі пропозиції. 2. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: 2.1. Згідно Підпункт 2.1. пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації «2.1. Довідка складена у довільній формі пронаявність працівника(ів), який(і) буде(уть) здійснювати поставку товару.»; підпункту 2.4. «Обов’язковою умовою є проведення гігієнічного навчання працівників(а) не раніше2023 року (надати підтверджуючий документ, а саме: договір на проведення навчання, укладений з уповноваженим на це органом та протокол проведення гігієнічного навчання працівників(а)).» .2.2. Згідно Підпункт 3.1. пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації «3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір поставку (продаж) м’яса свинини та/або м’яса яловичини. 3.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці згідно п. 3.1.1. 3.1.3. лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена.» 3. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ УЧАСНИК ПОВИНЕН НАДАТИ: 3.1. Підтвердження проведеного гігієнічного навчання - Бурбан В.П. (договір на проведення навчання, укладений з уповноваженим на це органом та протокол проведення гігієнічного навчання працівників(а))не раніше 2023 р.) або Довідка складена у довільній формі про наявність працівника(ів), який(і) буде(уть) здійснювати поставку товару та проведення гігієнічного навчання працівників(а) не раніше2023 року (надати підтверджуючий документ, а саме: договір на проведення навчання, укладений з уповноваженим на це органом та протокол проведення гігієнічного навчання працівників(а)) 3.2. Надати договір, № 220 від 09.12.2022 відділу освіти або довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір поставку (продаж) м’яса свинини та/або м’яса яловичини. -не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці -лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Уповноважена особа ,Ольга НІЩУК
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.