Закупівлю оголошено - 23-02-2024, 17:07. Дата останніх змін - 12-03-2024, 12:35

Сало свиняче заморожене (за кодом ДК:021-2015: 15410000-5: «Сирі олії та тваринні і рослинні жири»)

Закупівля: UA-2024-02-23-011742-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 23-02-2024, 17:07
по 29-02-2024, 17:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 29-02-2024, 17:00
по 05-03-2024, 17:00
АукціонПеріод аукціонів
Завершився
з 06-03-2024, 12:14
по 06-03-2024, 12:37

Подача вимоги на умови закупівлі - по 29-02-2024, 17:00

місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, в межах Закарпатської області (35 пунктів доставки), Харківської області (2 пункти доставки), Сумської області (2 пункти доставки) - (39 пунктів доставки) за рахунок Постачальника. Конкретне місце поставки товару, графік поставок та розмір партій товару визначається в Заявках Замовника (приблизний графік доставки один раз на тиждень в кожний пункт).

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:1 485 000,00 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:14 850,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина Т0950
ЄДРПОУ:26629221 Досьє YouControl
Контактна особа:Ігор Анисименко
Телефон:+380960817511
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
Україна
2


+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сало свиняче заморожене

9000
кілограм
Україна , Відповідно до документації ,
з 01-04-2024 по 30-11-2024
15410000-5
Сирі олії та тваринні і рослинні жири


+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:23-02-2024, 17:10:10
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:23-02-2024, 17:07:54
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться протягом 30 календарних днів з дати поставки Товару та передачі Постачальником Замовнику належним чином оформлених документів на поставлений Товар, а саме видаткової накладної Постачальника, на якій повинен бути оригінал підпису одержувача Замовника (або його представника за довіреністю) засвідчений мастичною печаткою, який підтверджує одержання Товару.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
30
Мінімальний крок аукціону:
14 850,00 UAH
Початок аукціону:
06-03-2024, 12:14
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, Дніпро (Дніпропетровськ), вул.Яскрава, буд.1, 49000, Гентеш Ірина Григоріївна
Остаточна пропозиція:
1 185 300,00 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
1 306 800,00 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
08-03-2024, 12:05
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-02-23-011742-a-b1
Номер договору:
108
Дата підписання договору:
11-03-2024, 12:27
Строк дії договору:
з 01-04-2024 по 30-11-2024
1 185 300,00 UAH
Ціна договору
987 750,00 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ЧУДОВІ СТРАВИ"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, пров.Шевченка (Солом'янський р-н) будинок 1А, 02000, Олексій Володський
Остаточна пропозиція:
1 185 000,00 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
1 215 000,00 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 07-03-24, 10:39:02
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Згідно Додатку №1 Оголошення про проведення спрощєної закупівлі «Для підтвердження відповідності технічним умовам Учасник подає»: - пункт 4 додатку №1- «Надати документи, що підтверджують проведення робіт із санітарної обробки спеціалізованого транспортного засобу в кількості не менше 2-ох одиниць (усіх ТЗ, якими буде здійснюватися поставка товару під час виконання договору, надати договір санітарної обробки погодженим з графіком, довідку (акт, інший документ) з підтверджуючими документами (акт надання послуг та/або акт приймання виконання робіт та/або акт виконаних робіт) про санітарну обробку транспортних засобів, проведену спеціалізованим підприємством з періодичністю не більше декади* в 2023 р,2024р..» Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано Акт прийому передачі виконаних робіт від 01.09.2023 р. Вище зазначеним пунктом Оголошення вимагалось надання: «акт надання послуг та/або акт приймання виконання робіт та/або акт виконаних робіт) про санітарну обробку транспортних засобів, проведену спеціалізованим підприємством з періодичністю не більше декади* захід має бути проведено у 2023, 2024 роках». Також на виконання даного пункту Замовником вимагалось надання Договору на санітарну обробку з погодженим графіком з спеціалізованим підприємством, який відсутній у складі пропозиції Учасника. - Пункт 5 Додатку №1 «…В разі орендованих потужностей, Учасник в складі тендерної пропозиції надає право установчі документи, що давали та/або надають право користування даними потужностями.» Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано Довідку про наявність складських приміщень в якій зазначено що приміщення є орендованими згідно договору оренди №02/01-А від 01.01.2023 р. Вище зазначеним пунктом Оголошення вимагалось надання: правоустановчих документів, що давали та/або надають право користування даними потужностями. В даному випадку таким документом є договір оренди, який Учасником надано не було. - Пункт 6 Додатку №1 «Для підтвердження дотримання температурного режиму учасник в складі тендерної пропозиції подає свідоцтво про калібрування датчиків температури холодильної установки у кількості не менше двох автомобілів, видане не раніше 2023 р. органом із калібрування акредитованим Національним агентством з акредитації України на ім’я учасника та дійсний на момент подання тендерної пропозиції.» Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції підтверджуючих документів не надано. Також в оголошення Замовника про проведення закупівлі на підтвердження бактеріологічного контролю якості дезінфекції транспортних засобів та складських приміщень вимагалось виконання пунктів 12,14 Додатку 1: - «12) На підтвердження бактеріологічного контролю якості дезінфекції транспортних засобів, надати результати лабораторних досліджень на відсутність БГКП та сальмонели (протокол та /або експертний висновок) надані Державною або комунальною установою на потужність (автотранспорт) в кількості 3-х протоколів та/або експортних висновків на ім’я Учасника в грудні 2023 році: дата відбору проб повинна збігатися з датою проведення дезінфекції потужності (автотранспорту в кількості не менше 2-ох одиниць) згідно погодженого графіку. - 14) На підтвердження бактеріологічного контролю якості дезінфекції складського приміщення, учасник має надати результати лабораторних досліджень на відсутність БГКП та сальмонели (протокол та /або експертний висновок) надані Державною або комунальною установою на потужність (склад) на ім’я Учасника в грудні 2023 р. та в січні 2024 р: дата відбору проб повинна збігатися з датою проведення дезінфекції потужності. Загальна кількість протоколів та /або експертних висновків подана Учасником має складати не менше 3-ох шт..», які учасником виконані не були. На виконання вимог пункту 11 Додатку №1 Учасник мав надати протокол перевірки транспортних засобів що будуть задіяні для здійснення транспортування Товару що стосується закупівлі - даний пункт Учасником виконаний не було, жодних документів не надано. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, документи зазначені в пунктах: 4, 5, 6, 12,14,11 Додатку 1 Оголошення про проведення закупівлі, у разі якщо Учасник не надає вище зазначені документи - надати лист-роз’яснення в довільній формі з вказанням причин не надання документу що вимагається.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 08-03-24, 10:39:02

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ЧУДОВІ СТРАВИ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 185 000,00 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
1 215 000,00 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 185 300,00 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
1 306 800,00 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучаємо
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ