Закупівлю оголошено - 23-02-2024, 16:30. Дата останніх змін - 12-03-2024, 14:10

Олія соняшникова рафінована за код ДК 021:2015: 15420000-8 Рафіновані олії та жири

Закупівля: UA-2024-02-23-011351-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 23-02-2024, 16:30
по 29-02-2024, 16:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 29-02-2024, 16:00
по 05-03-2024, 16:00
АукціонПеріод аукціонів
Завершився
з 06-03-2024, 11:04
по 06-03-2024, 11:27

Подача вимоги на умови закупівлі - по 29-02-2024, 16:00

місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, в межах Закарпатської області (35 пунктів доставки), Харківської області (2 пункти доставки), Сумської області (2 пункти доставки) - (39 пунктів доставки) за рахунок Постачальника. Конкретне місце поставки товару, графік поставок та розмір партій товару визначається в Заявках Замовника (приблизний графік доставки один раз на тиждень в кожний пункт).

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:999 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:9 990,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина Т0950
ЄДРПОУ:26629221 Досьє YouControl
Контактна особа:Ігор Анисименко
Телефон:+380960817511
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
Україна
6


+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Олія соняшникова рафінована

18000
кілограм
Україна , Відповідно до документації ,
з 01-04-2024 по 30-11-2024
15420000-8
Рафіновані олії та жири


+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:23-02-2024, 16:34:57
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:23-02-2024, 16:30:53
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться протягом 30 календарних днів з дати поставки Товару та передачі Постачальником Замовнику належним чином оформлених документів на поставлений Товар, а саме видаткової накладної Постачальника, на якій повинен бути оригінал підпису одержувача Замовника (або його представника за довіреністю) засвідчений мастичною печаткою, який підтверджує одержання Товару.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
30
Мінімальний крок аукціону:
9 990,00 UAH
Початок аукціону:
06-03-2024, 11:04
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, Дніпро (Дніпропетровськ), вул.Яскрава, буд.1, 49000, Гентеш Ірина Григоріївна
Остаточна пропозиція:
896 400,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
988 200,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
09-03-2024, 08:58
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-02-23-011351-a-c1
Номер договору:
110
Дата підписання договору:
11-03-2024, 14:08
Строк дії договору:
з 01-04-2024 по 30-11-2024
896 400,00 UAH
Ціна договору
747 000,00 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ЧУДОВІ СТРАВИ"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, пров.Шевченка (Солом'янський р-н) будинок 1А, 02000, Олексій Володський
Остаточна пропозиція:
895 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
923 400,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 07-03-24, 10:53:05
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Згідно Додатку №1 Оголошення про проведення спрощєної закупівлі «Для підтвердження відповідності пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, Учаснику необхідно надати наступні документи»: - пункт 5 Додатку №1 «Оригінал або копію наказу (в редакції дійсної на момент подачі тендерної пропозиції) про призначення осіб відповідальних за контроль за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно із Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»». - пункт 6 Додатку №1 «Оригінали або копії документів (сертифікати та/або свідоцтва), які підтверджують, що Учасник забезпечив належну підготовку всіх осіб, які є відповідальними за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно із Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». - пункт 7 Додатку №1 «Довідка у довільній формі з описом заходів, які здійснюються оператором ринку харчових продуктів – Учасником по встановленню інших операторів ринку, які постачають йому харчові продукти за принципом "крок назад" та "крок вперед" та надати документи, що встановлюють порядок виконання Учасником цих заходів, а також витяги з журналу простежуваності за останні 3 місяці (достатнім є надання не менш 2-х витягів за кожний з місяців)». - пункт 8 Додатку №1 «.Довідку у довільній формі з описом заходів, які здійснює оператор ринку харчових продуктів – Учасник, у разі необхідності вилучення та/або відкликання у встановлених законом випадках харчових продуктів, які перебувають в обігу, якщо встановлено, що ці продукти можуть спричинити шкідливий вплив для здоров’я людини та документи, що встановлюють порядок виконання Учасником цих заходів.» Учасником на виконання цих вимог у складі пропозиції підтверджуючих документів не надано. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, документи зазначені в пунктах: 5, 6, 7, 8 Додатку 1 Оголошення про проведення закупівлі, у разі якщо Учасник не надає вище зазначені документи - надати лист-роз’яснення в довільній формі з вказанням причин не надання документу що вимагається.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 08-03-24, 10:53:05

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ЧУДОВІ СТРАВИ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
895 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
923 400,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
896 400,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
988 200,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучаємо
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ