Період оскарження умов закупівлі - по 01-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 01-03-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 575 570,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 877,85 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Білоцерківський психоневрологічний інтернат |
ЄДРПОУ: | 03188820 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Альона Рябчун |
Телефон: | +380976055813 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 09100, Україна, Київська область,м. Біла Церква, вул.Архипа Люльки, 4 |
4 |
Шановний Учасник! 1. Довідка учасника в довільній формі з обов'язковими відомостями про учасника не відповідає формі відповідно до Зразка № 1 (посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідність: п. 1.6. Додатку №1 до Тендерної документації). 2. Довідка на підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі не відповідає формі 1 (посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідність: пп.1.1. п. 1.12.1 Додатку №1 до Тендерної документації). 3. Довідка на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі не відповідає формі 2 (посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідність: пп.2.1. п. 1.12.1 Додатку №1 до Тендерної документації). 4. Відсутні скановані кольорові копії оригіналів особових медичних книжок персоналу Учасника, відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 - перша та остання сторінки, що має бути підтверджено проходження саме останнього медогляду на працівників, які будуть залучені до виконання предмету закупівлі (на працівників, які вказані у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації), із додаванням копії медичних карт огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я. В медичних книжках повинно бути зазначено, що дані працівники працюють в учасника, або у перевізника (водії) (посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідність: пп.2.2. п. 1.12.1 Додатку №1 до Тендерної документації). 5. Довідка на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання не менше одного аналогічного за предметом закупівлі договору учасник процедури закупівлі має надати довідку не відповідає формі 3 (посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідність: пп.3.1. п. 1.12.1 Додатку №1 до Тендерної документації). 6. Невірно заповнена графа Примітки** в Таблиці №1 Технічна специфікація (посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідність: Додаток №3 до Тендерної документації). 7. Відсутні щорічні звіти до Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів стосовно зберігання та реалізації товару, що є предметом закупівлі, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018) або ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005) (посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідність: п. 15 Додаткових вимог Додатку №3 до Тендерної документації). 8. В договорі оренди вантажн(их)ого автомобіл(ів) від 02.02.2023 р №1 термін оренди з моменту підписання договору до «31» грудня 2024 р., а в актах приймання-передачі за договором оренди вантажн(их)ого автомобіл(ів)я № 1 від "02" лютого 2023 року (Додаток 1, Додаток 2, Додаток 3) орендар підтверджує приймання у користування автомобіль з "02" лютого 2023 року по "31" грудня 2025 року (посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідність: пп.1.1. п. 1.12.1 Додатку №1 до Тендерної документації). 9. В Акті прийому-передачi майна від 01.01.2024 року за Договором суборенди майна №__ вiд «01» сiчня 2024 р. невірно вказана дата договору. 10. Відсутній договір №115/2 від 01.01.2024 року на проведення дезінфекції, дезінсекції та дератизації складських приміщень (зазначений в акті надання послуг №85 від 12.02.2024 року) (посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідність: пп.1.2. п. 1.12.1 Додатку №1 до Тендерної документації). 11. Відсутній договір №115/2 від 01.01.2024 року на санітарну обробку автотранспортного (их) засобу (ів) (зазначений в акті надання послуг №85 від 12.02.2024 року) (посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідність: пп.1.3. п. 1.12.1 Додатку №1 до Тендерної документації). Просимо усунути дані невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.