Закупівлю оголошено - 21-02-2024, 20:51. Дата останніх змін - 18-03-2024, 12:29

Консерви овочеві (кукурудза цукрова)

Закупівля: UA-2024-02-21-014136-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 21-02-2024, 20:51
по 27-02-2024, 12:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 27-02-2024, 12:00
по 01-03-2024, 00:00
АукціонПеріод аукціонів
Завершився
з 01-03-2024, 13:02
по 01-03-2024, 13:37

Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-02-2024, 12:00

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:4 022 500,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:40 225,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:120 675,00 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина 3078 Національної гвардії України
ЄДРПОУ:25574423 Досьє YouControl
Сайт:http://ngu.gov.ua/
Контактна особа:Кривоберець Костянтин Валерійович
Телефон:380444624862
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
Україна
5


+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Консерви овочеві (кукурудза цукрова)

50000
кілограм
Україна , Відповідно до документації ,
по 24-04-2024
15330000-0
Оброблені фрукти та овочі


+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:21-02-2024, 20:51:34
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:21-02-2024, 20:51:26
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати прийняття товару на склад Замовника, факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника на відповідній видатковій накладній.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
30
Мінімальний крок аукціону:
40 225,00 UAH
Початок аукціону:
01-03-2024, 13:02
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ПРАЙМ ТЕРРА"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул.Сагайдачного гетьмана, будинок 257, офіс 2, 18030, Я. Олексієнко
Остаточна пропозиція:
3 672 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
3 672 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
05-03-2024, 18:18

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 04-03-24, 18:16:17
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Учасник завантажив Декларацію виробника № 573 від 29.02.2024, в якій не зазначив якісний документ (протокол досліджень або експертний висновок), відповідно до якого видана декларація виробника. 2. Пункт 6 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі – Сканований оригінал в кольоровому вигляді Декларації виробника (або офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України) або сертифікату якості на запропонований товар, що підтверджують відповідність товару Технічним вимогам. 3. Учасник повинен завантажити уточнену декларацію виробника на запропонований товар із зазначенням документа (протокол досліджень або експертний висновок) відповідно до якого видана декларація виробника.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 05-03-24, 18:16:17
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-02-21-014136-a-a1
Номер договору:
50/ВОЗ-2024
Дата підписання договору:
15-03-2024, 00:00
Строк дії договору:
з 15-03-2024 по 31-12-2024
3 672 000,00 UAH
Ціна договору
3 060 000,00 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ПРАЙМ ТЕРРА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
3 672 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
3 672 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
тендерна гарант_я 1494-24.7z, Електронна банківська гарантія
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Доказ:
Документ
Платіжка (кукурудза).pdf.p7s.zip, Оригінал платіжної інструкції

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДГРАНД"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
3 828 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
3 870 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ПРАЙМТОРГ ЛОГІСТИКА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
3 849 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
3 924 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
гарантія.rar, Електронна банківська гарантія
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ЮА ТОРГПРОМ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
3 999 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
3 999 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
626_ЮА_ТОРГПРОМ_Гарантія_28_02_2024.rar, Електронна банківська гарантія
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Кваліфікаційні критерії
1. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Електронна банківська гарантія
Статус: Активна
Дата створення: 21-02-2024, 20:51:26
Способи підтвердження:
Документ
Електронна банківська гарантія , Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення.
2. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Статус: Активна
Дата створення: 21-02-2024, 20:51:26
Способи підтвердження:
Документ
Оригінал платіжної інструкції , Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника.
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ