Період оскарження умов закупівлі - по 26-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 26-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 280 700,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 403,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КЗЛОР Монастироцький психоневрологічний інтернат |
ЄДРПОУ: | 03188978 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Шумило Галина Миколаівна |
Телефон: | +380325246707 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 80326, Україна, Львівська область,Монастирок, вул. Івана Франка 30б |
2 |
Замовник надсилає учаснику ФОП Діденко Тарас Васильович повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) Перелік виявлених невідповідностей: учасником заповнено та надано у складі пропозиції Додаток 5 не за встановленою Тендерною документацією формою. 2) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток 5 Тендерної документації згідно переліку документів, визначених Додатком 4 ТД. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Додаток 5 згідно форми, що визначена Тендерною документацією. Увага! Після виправлення невідповідностей шляхом долучення вищевказаних документів, учасником накладається кваліфікований/удосконалений електронний підпис посадової особи учасника. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.