Період оскарження умов закупівлі - по 26-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 26-02-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 364 434,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 822,17 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Харківський національний медичний університет |
| ЄДРПОУ: | 01896866 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Самозванова Тетяна |
| Телефон: | 380507098701 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 61022, Україна, Харківська область,Харків, пр.Науки,4 |
4 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ "БГМ-АГРО", код ЄДРПОУ 41763426 (далі – Учасник) Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано довідку, яка підтверджує, що кожна партія товару повинна супроводжуватись документом, який підтверджує його якість та безпеку. 2. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано гарантійний лист, який підтверджує, що технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі Учасником будуть виконані належним чином. 3. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано лист-згода про те, що поставка товарів здійснюється дрібними партіями, відповідно до потреб закладу (-ів), без обмежень мінімального обсягу кількості товару в межах однієї поставки (одного замовлення) товарів, в обсягах та у строк визначений замовленням (заявкою) Замовника, протягом 3 (трьох) днів з моменту отримання замовлення (заявки). 4. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано довідку, складена у довільній формі, яка містить відомості про учасника: реквізити (адреса, юридична та фактична, телефон для контактів, код ЄДРПОУ/РНОКПП), повне та скорочене найменування Учасника; вид економічної діяльності щодо постачання харчових продуктів; керівництво (посада, ім’я, по батькові, телефон для контактів) (для юридичних осіб); форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб); банківські реквізити. 5. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано гарантійний лист щодо підтвердження достовірності інформації, наданої в тендерній пропозиції. 6. Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника, яка не містить інформацію щодо: наявності 2 спеціалізованих транспортних засобів (рефрижераторів), особистий реєстраційний номер потужності, що використовуються в обігу харчових продуктів ТЗ при перевезенні та зазначені у даній таблиці, оператор ринку, який здійснює транспортування товару. 7. Учасником у складі тендерної пропозиції не надані свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (рефрижераторів), підтвердження яких передбачено п.1.1. ч.1 Додатку №1 до ТД. 8. Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника, яка не містить інформацію щодо: адресу розташування потужності, групи товару, що може зберігатися в складських приміщеннях. 9. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано інформацію про отримання експлуатаційного дозволу (з зазначенням реєстраційного номеру потужності у Державному реєстрі операторів ринку та потужностей, на які видано експлуатаційний дозвіл) на зазначену потужність (-ті) (об’єкт), виданий Учаснику відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», виданий на підставі результатів перевірки відповідності потужностей оператора ринку вимогам санітарних заходів, що дає змогу оператору ринку провадити господарську діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження. 10. Учасником у складі тендерної пропозиції надано акт виконаних робіт з дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності (приміщень), зазначених у інформаційній довідці про потужності, за січень 2024 року та не підтверджено за грудень 2023 року (відповідно до вимоги ТД необхідно надати за два календарні місяці до дати подання тендерної пропозиції). 11. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано сертифікат на екологічне управління стосовно зберігання, транспортування, виробництва предмету закупівлі, що відповідає ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» або ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту – вимоги та керівництво з використання». 12. Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, в якій відсутня інформація щодо: водіїв автотранспортних засобів, експедиторів транспортних, вантажників та відповідна інформація згідно форми визначеною п. 2.1. ч. 2 Додатку № 1 до ТД. 13. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано особисті медичні книжки водіїв автотранспортних засобів, експедиторів транспортних, вантажників, комірника. 14. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів (чинні на дату подання тендерної пропозиції). 15. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано підтвердження проходження навчання працівників з питань гігієни персоналу, шляхом надання документів, що засвідчують дату та періодичність проведення навчання, надати програму навчання з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів. Документально підтвердити виконання оператором ринку вищезазначених вимог в 2023 році, відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». 16. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано трудові книжки водіїв автотранспортних засобів, експедиторів транспортних, вантажників, комірника, що зазначені у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до ТД. 17. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано довідку, яка підтверджує, що обіг продуктів харчування здійснюється відповідно до гігієнічних вимог встановлених до харчових продуктів. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Абзацу 3 частини 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інформація про предмет процедури закупівлі» ТД: Кожна партія товару повинна супроводжуватись документом, який підтверджує його якість та безпеку, про що учасник складає відповідну довідку. 2. Абзацу 6 частини 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інформація про предмет процедури закупівлі» ТД: Учасник має надати гарантійний лист в складі тендерної пропозиції про те, що технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі Учасником будуть виконані належним чином, відповідно 3. Абзацу 7 частини 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інформація про предмет процедури закупівлі» ТД: Поставка товарів здійснюється дрібними партіями, відповідно до потреб закладу (-ів), без обмежень мінімального обсягу кількості товару в межах однієї поставки (одного замовлення) товарів, в обсягах та у строк визначений замовленням (заявкою) Замовника, протягом 3 (трьох) днів з моменту отримання замовлення (заявки), учасник надає лист-згоду на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції. 4. Абзацу 9 частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 8 «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» ТД: Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про учасника: реквізити (адреса, юридична та фактична, телефон для контактів, код ЄДРПОУ/РНОКПП), повне та скорочене найменування Учасника; вид економічної діяльності щодо постачання харчових продуктів; керівництво (посада, ім’я, по батькові, телефон для контактів) (для юридичних осіб); форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб); банківські реквізити». 5. Абзацу 13 частини 2 «Інформація щодо оформлення документів» розділу 8 «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» ТД: Учасник гарантійним листом підтверджує достовірність інформації, наданої в тендерній пропозиції. 6. Пункт 1.1. ч.1 Додатку № 1 до ТД учасник повинен надати інформаційну довідку щодо наявності спеціалізованих транспортних засобів (далі – ТЗ) у кількості не менше 2 –х (двох) рефрижераторів за встановленою формою. 7. Пункт 1.2. ч. 1 Додатку № 1 до ТД учасник повинен надати свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, інформація щодо яких надана Учасником, відповідно до п.1.1. ч. 1 Додатку №1 до ТД. 8. Пункт 1.5. ч.1 Додатку № 1 до ТД учасник повинен надати інформаційну довідка про потужність (-ості) (об’єкт (-и)), де буде здійснюватись виробництво на будь-якій стадії та/або обіг предмету закупівлі за встановленою формою. 9. Пункт 1.6. ч. 1 Додатку № 1 до ТД учасник повинен надати інформацію про отримання експлуатаційного дозволу (з зазначенням реєстраційного номеру потужності у Державному реєстрі операторів ринку та потужностей, на які видано експлуатаційний дозвіл) на зазначену потужність (-ті) (об’єкт), виданий Учаснику відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», виданий на підставі результатів перевірки відповідності потужностей оператора ринку вимогам санітарних заходів, що дає змогу оператору ринку провадити господарську діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження. 10. Підпункт 1.8.1. п. 1.8. ч. 1 Додатку № 1 до ТД учасник повинен надати: акт (-ти) виконаних робіт з дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності (приміщень), зазначених у інформаційній довідці про потужності, за останні два календарні місяці до дати подання тендерної пропозиції. (Періодичність проведення дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності визначається самостійно суб’єктом господарювання, але підтвердити не менш ніж один раз на місяць). 11. Пункт 1.10 ч. 1 Додатку № 1 до ТД: для підтвердження запровадження технологій системи екологічного управління, які впроваджені на потужності (-ях), інформація щодо якої (яких) зазначена Учасником на виконання п. 1.5. ч. 1 Додатку № 1 до Тендерної документації, які відповідають вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» або ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту – вимоги та керівництво з використання», шляхом надання Сертифікату (що є діючий на момент подання тендерної пропозиції) на екологічне управління зберігання, транспортування, що відповідає ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» або ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту – вимоги та керівництво з використання». Учасник, який є виробником, для підтвердження застосування технологій системи екологічного управління, у складі тендерної пропозиції додатково надає Сертифікат (що є діючий на момент подання тендерної пропозиції) ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» або ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту – вимоги та керівництво з використання» стосовно виробництва товару, що є предметом закупівлі. 12. Пункт 2.1. ч. 2 Додатку № 1 до ТД учасник повинен надати інформаційну довідку про наявність працівників (окремо водії автотранспортних засобів, окремо експедитори транспортні, окремо вантажники, комірник (службовець на складі)), відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для обігу предмету закупівлі за встановленою формою. 13. Пункт 2.2. ч.2 Додатку № 1 до ТД учасник повинен надати: особисті медичні книжки водіїв автотранспортних засобів, експедиторів транспортних та вантажників, комірника, які зазначені в п. 2.1. ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації, з вчасним проходженням медоглядів за формою первинної облікової документації № 1 ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою Наказом МОЗ України № 150 від 21.02.2013 р. 14. Пункт 2.3. ч. 2 Додатку № 1 до ТД учасник повинен надати: медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів (чинні на дату подання тендерної пропозиції) (зазначених у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації), які виконують роботи з перевезення вантажів (у кількості, відповідній до кількості транспортних засобів), що підтверджують своєчасний періодичний огляд відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджені Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р. (з останніми змінами). 15. Пункт 2.4. ч. 2 Додатку № 1 до ТД: підтвердження проходження навчання працівників (зазначених у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації) з питань гігієни персоналу, шляхом надання документів, що засвідчують дату та періодичність проведення навчання, надати програму навчання з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів. Документально підтвердити виконання оператором ринку вищезазначених вимог в 2023 році, відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». 16. Пункт 2.5. ч.2 Додатку № 1 до ТД: Документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для постачання та обігу предмету закупівлі, що зазначені у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації: У разі, якщо Учасник самостійно здійснює постачання та обіг предмету закупівлі: - документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками, які будуть залучені до постачання та обігу предмету закупівлі (перелічені п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації): - для учасників – юридичних осіб: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації) та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа*. - для учасників – фізичних осіб-підприємців: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації) та зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015 р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, та/або Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб, станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, у формі електронного документа*, відповідно до п. 2.5. ч. 1 Додатку № 1 до ТД. 17. Пункт 4 Додатку № 2 до ТД: обіг продуктів харчування повинен здійснюватися відповідно до гігієнічних вимог встановлених до харчових продуктів, про що надається довідка в довільній формі у складі тендерної пропозиції. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Довідку, яка підтверджує, що кожна партія товару супроводжуватиметься документом, який підтверджує його якість та безпеку. 2. Гарантійний лист про те, що технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі Учасником будуть виконані належним чином. 3. Лист-згоду: «Поставка товарів здійснюється дрібними партіями, відповідно до потреб закладу (-ів), без обмежень мінімального обсягу кількості товару в межах однієї поставки (одного замовлення) товарів, в обсягах та у строк визначений замовленням (заявкою) Замовника, протягом 3 (трьох) днів з моменту отримання замовлення (заявки)». 4. Довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про учасника: реквізити (адреса, юридична та фактична, телефон для контактів, код ЄДРПОУ/РНОКПП), повне та скорочене найменування Учасника; вид економічної діяльності щодо постачання харчових продуктів; керівництво (посада, ім’я, по батькові, телефон для контактів) (для юридичних осіб); форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб); банківські реквізити». 5. Гарантійний лист, що підтверджує достовірність інформації, наданої в тендерній пропозиції. 6. Інформаційну довідку щодо наявності спеціалізованих транспортних засобів (далі – ТЗ) у кількості не менше 2 –х (двох) рефрижераторів за формою, відповідно до п. 1.1. ч.1 Додатку № 1 до ТД. 7. Свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, інформація щодо яких надана Учасником відповідно до п.1.1. ч. 1 Додатку №1 до Тендерної документації. 8. Інформаційну довідку про потужність (-ості) (об’єкт (-и)), де буде здійснюватись виробництво на будь-якій стадії та/або обіг предмету закупівлі за формою, відповідно п. 1.5. ч.1 Додатку № 1 до ТД. 9. Інформацію про отримання експлуатаційного дозволу (з зазначенням реєстраційного номеру потужності у Державному реєстрі операторів ринку та потужностей, на які видано експлуатаційний дозвіл) на зазначену потужність (-ті) (об’єкт), виданий Учаснику відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», виданий на підставі результатів перевірки відповідності потужностей оператора ринку вимогам санітарних заходів, що дає змогу оператору ринку провадити господарську діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження, відповідно до , відповідно до п. 1.6. ч. 1 Додатку № 1 до ТД. 10. Акт виконаних робіт з дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності (приміщень), зазначених у інформаційній довідці про потужності, за грудень 2023 року. 11. Сертифікат на екологічне управління стосовно зберігання, транспортування, виробництва предмету закупівлі, що відповідає ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» або ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту – вимоги та керівництво з використання». 12. Інформаційну довідку про наявність працівників (окремо водії автотранспортних засобів, окремо експедитори транспортні, окремо вантажники, комірник (службовець на складі)), відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для обігу предмету закупівлі за формою, відповідно до п. 2.1. ч. 2 Додатку № 1 до ТД. 13. Особисті медичні книжки водіїв автотранспортних засобів, експедиторів транспортних та вантажників, комірника, які зазначені в п. 2.1. ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації, з вчасним проходженням медоглядів за формою первинної облікової документації № 1 ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою Наказом МОЗ України № 150 від 21.02.2013 р. 14.Медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів (чинні на дату подання тендерної пропозиції) (зазначених у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації), які виконують роботи з перевезення вантажів (у кількості, відповідній до кількості транспортних засобів), що підтверджують своєчасний періодичний огляд відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджені Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р. (з останніми змінами). 15. Документів, що засвідчують дату та періодичність проведення навчання, надати програму навчання з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів. Документально підтвердити виконання оператором ринку вищезазначених вимог в 2023 році, відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». 16. Трудові книжки водіїв автотранспортних засобів, експедиторів транспортних, вантажників, комірника. 17. Довідку в довільній формі про те, що обіг продуктів харчування здійснюється відповідно до гігієнічних вимог встановлених до харчових продуктів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.