Період оскарження умов закупівлі - по 26-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 26-02-2024, 00:00
код за ЄЗС ДК 021:2015 (CPV): код 15240000-2 Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви; Городнянський психоневрологічний інтернат; Україна, 15100, Чернігівська обл., м. Городня, вул. Шевченка, 108-А ; 03189920; юридична особа , яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 341 820,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 418,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Городнянський психоневрологічний інтернат |
| ЄДРПОУ: | 03189920 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кривець Марина Юріївна |
| Телефон: | +380683196142 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 15100, Україна, Чернігівська область,Городня, вул. Шевченка 108-А., м. Городня, Чернігівська обл., |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. Згідно з пп.2.3. п.2, Додатку 2 до тендерної документації Учасник процедури закупівлі повинен надати: - Лист - відгук від контрагента із вихідним номером, про належне виконання наданого договору(рів) із зазначенням номеру договору(рів), дати, предмету закупівлі, та суми договору(рів). Учасник закупівлі ТОВ «ДИСТРИБУЦІЯ-ЦЕНТР» у складі тендерної пропозиції було надано Відгук про роботу № 701/14653-23-Вих. від 25.10.2023 (Військова частина 1498) та Лист-відгук №43 від 19.01.2022 (Жмеринський психоневрологічний будинок-інтернат) в жодному із листів-відгуків поданих Учасником від контрагента не зазначено предмет закупівлі та суми договору. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178 (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати: 1) Лист - відгук від контрагента із вихідним номером, про належне виконання наданого договору(рів) із зазначенням номеру договору(рів), дати, предмету закупівлі, та суми договору(рів).
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.