Період оскарження умов закупівлі - по 24-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 24-02-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 174 580,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 745,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Прикарпатський військово-спортивний ліцей |
| ЄДРПОУ: | 20568493 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Траско Іванна Василівна |
| Телефон: | +380347524920 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 78400, Україна, Івано-Франківська область,Надвірна, Сірика 1а |
3 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) у складі тендерної пропозиції Учасника відсутні Документи, що підтверджують наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2 ) Додаток 5 до тендерної документації Проєкт договору поданий Учасником в незаповненому вигляді 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1) Згідно додатку 2 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії п.п. 2.1 п. 2 вимагається подати Документи, що підтверджують наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2) Додаток 5 до тендерної документації Проєкт договору подається учасником в заповненому вигляді 3. Перелік документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених не відповідностей: 1) Довідка, складена у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням інформації: про загальну кількість працівників, посада кожного з працівників, що буде залучатись до виконання зазначених робіт 2) Проект договору в заповненому вигляді, підписаний учасником та засвідчений відбитком печатки (за наявності).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.