Період оскарження умов закупівлі - по 24-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 24-02-2024, 00:00
Категорія замовника: 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 047 900,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 500,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Вашківецька міська рада |
| ЄДРПОУ: | 04062073 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://vashkivetska-gromada.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Наталія Грек |
| Телефон: | +380373043515 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 59210, Україна, Чернівецька область,м. Вашківці, вул. Героїв Майдану, 2 |
8 |
Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП ЗАМОРИНЯК ІВАНА ІВАНОВИЧА було виявлено такі невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією: 1) Перелік виявлених невідповідностей: В документі «Цінова пропозиція» згідно додатку 1 тендерної документації зазначено особу, яка підписала тендерну пропозицію, як «директор». Також в графі «Керівництво (ПІБ, посада, контактні телефони)» та графі «Особа, відповідальна за участь у торгах (ПІБ, посада, контактні тел.)» зазначено «Замориняк Іван Іванович, керівник, т.0673747047». Статтею 58 Господарського кодексу України встановлено, що суб'єкт господарювання підлягає державній реєстрації як юридична особа чи фізична особа-підприємець у порядку, визначеному законом. Згідно статті 128 Господарського кодексу України громадянин визнається суб'єктом господарювання у разі здійснення ним підприємницької діяльності за умови державної реєстрації його як підприємця без статусу юридичної особи відповідно до статті 58 цього Кодексу. Громадянин-підприємець відповідає за своїми зобов'язаннями усім своїм майном, на яке відповідно до закону може бути звернено стягнення. Громадянин може здійснювати підприємницьку діяльність безпосередньо як підприємець або через приватне підприємство, що ним створюється. Громадянин здійснює управління заснованим ним приватним підприємством безпосередньо або через керівника, який наймається за контрактом. Згідно статті 65 Господарського кодексу України управління підприємством здійснюється відповідно до його установчих документів на основі поєднання прав власника щодо господарського використання свого майна і участі в управлінні трудового колективу. Власник здійснює свої права щодо управління підприємством безпосередньо або через уповноважені ним органи відповідно до статуту підприємства чи інших установчих документів. Для керівництва господарською діяльністю підприємства власник (власники) безпосередньо або через уповноважені органи чи наглядова рада такого підприємства (у разі її утворення) призначає (обирає) керівника підприємства, який є підзвітним власнику, його уповноваженому органу чи наглядовій раді. У разі найму керівника підприємства з ним укладається договір (контракт), в якому визначаються строк найму, права, обов'язки і відповідальність керівника, умови його матеріального забезпечення, умови звільнення його з посади, інші умови найму за погодженням сторін. Керівник підприємства без доручення діє від імені підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших організаціях, у відносинах з юридичними особами та громадянами, формує адміністрацію підприємства і вирішує питання діяльності підприємства в межах та порядку, визначених установчими документами. Таким чином, в разі здійснення громадянином підприємницької діяльності безпосередньо як підприємця, без статусу юридичної особи відповідно до статті 58 Господарського кодексу України, законодавством не передбачено можливість призначення керівника (директора), лише у разі створення ним підприємства із статусом юридичної особи. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 1 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: В формі «Цінова пропозиція» згідно додатку 1 тендерної документації зазначити коректну інформацію щодо підстав, на яких особа, яка підписала тендерну пропозицію та є відповідальною за участь у торгах, здійснює свою діяльність. 2) Перелік виявлених невідповідностей: В примітках до таблиці, форми «Цінова пропозиція» додатку 1 тендерної документації зазначено: «У разі надання пропозицій Учасником — не платником ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, графа “ПДВ” не заповнюється, а у графі “Загальна вартість пропозиції” зазначається Учасником “Загальна вартість пропозиції, без ПДВ”». Учасником не дотримано дану вимогу, оскільки у графі “Загальна вартість пропозиції” не зазначено інформацію щодо неврахування ПДВ. Додаток 1 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: В формі «Цінова пропозиція» згідно додатку 1 тендерної документації і графі “Загальна вартість пропозиції” зазначити “Загальна вартість пропозиції, без ПДВ”, як це передбачено формою додатку 1 тендерної документації. 3) В документі «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ», згідно додатку 2 тендерної документації зазначено особу, яка підписала тендерну пропозицію, як «директор». Статтею 58 Господарського кодексу України встановлено, що суб'єкт господарювання підлягає державній реєстрації як юридична особа чи фізична особа-підприємець у порядку, визначеному законом. Згідно статті 128 Господарського кодексу України громадянин визнається суб'єктом господарювання у разі здійснення ним підприємницької діяльності за умови державної реєстрації його як підприємця без статусу юридичної особи відповідно до статті 58 цього Кодексу. Громадянин-підприємець відповідає за своїми зобов'язаннями усім своїм майном, на яке відповідно до закону може бути звернено стягнення. Громадянин може здійснювати підприємницьку діяльність безпосередньо як підприємець або через приватне підприємство, що ним створюється. Громадянин здійснює управління заснованим ним приватним підприємством безпосередньо або через керівника, який наймається за контрактом. Згідно статті 65 Господарського кодексу України управління підприємством здійснюється відповідно до його установчих документів на основі поєднання прав власника щодо господарського використання свого майна і участі в управлінні трудового колективу. Власник здійснює свої права щодо управління підприємством безпосередньо або через уповноважені ним органи відповідно до статуту підприємства чи інших установчих документів. Для керівництва господарською діяльністю підприємства власник (власники) безпосередньо або через уповноважені органи чи наглядова рада такого підприємства (у разі її утворення) призначає (обирає) керівника підприємства, який є підзвітним власнику, його уповноваженому органу чи наглядовій раді. У разі найму керівника підприємства з ним укладається договір (контракт), в якому визначаються строк найму, права, обов'язки і відповідальність керівника, умови його матеріального забезпечення, умови звільнення його з посади, інші умови найму за погодженням сторін. Керівник підприємства без доручення діє від імені підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших організаціях, у відносинах з юридичними особами та громадянами, формує адміністрацію підприємства і вирішує питання діяльності підприємства в межах та порядку, визначених установчими документами. Таким чином, в разі здійснення громадянином підприємницької діяльності безпосередньо як підприємця, без статусу юридичної особи відповідно до статті 58 Господарського кодексу України, законодавством не передбачено можливість призначення керівника (директора), лише у разі створення ним підприємства із статусом юридичної особи. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 2 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: В формі «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» згідно додатку 2 тендерної документації зазначити коректну інформацію щодо підстав, на яких особа, яка підписала тендерну пропозицію, здійснює свою діяльність.
Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП ЛІНКЕВИЧА ВЯЧЕСЛАВА ЙОСИПОВИЧА було виявлено такі невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією: 1) Перелік виявлених невідповідностей: В формі «Цінова пропозиція» згідно додатку 1 тендерної документації в графі «Ціна за одиницю, без ПДВ, грн», за позицією «Дров’яна деревина промислового використання (ялина, ялиця, сосна, кедр, вільха, осика, липа, тополя, верба)» зазначено 1784,00, при цьому в графі «ПДВ за одиницю, грн.2» вказано 187 320,00, водночас графу «Ціна за одиницю, з ПДВ, грн.» та «Загальна вартість» не заповнено. За позицією «Дров’яна деревина промислового використання (бук, граб, береза, дуб, клен, явір, ясен, модрина» в графі «Ціна за одиницю, без ПДВ, грн» зазначено 1784,00, при цьому в графі «ПДВ за одиницю, грн.2» вказано 722 520,00 водночас графу «Ціна за одиницю, з ПДВ, грн.» та «Загальна вартість» не заповнено. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 1 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: В формі «Цінова пропозиція» згідно додатку 1 зазначити вірні дані. 2) Перелік виявлених невідповідностей: В документі «Цінова пропозиція», всупереч формі, встановленій додатком 1 тендерної документації не зазначено дату подання документу. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 1 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати документ «Цінова пропозиція» у відповідності до форми, встановленій додатком 1 тендерної документації із зазначенням всієї необхідної інформації. 3) Перелік виявлених невідповідностей: Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, з інформацією про відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (подається у вигляді Додатку 2 шляхом зазначення відповідної інформації). При цьому в додатку 2 вказано: «Інформація про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі подається на фірмовому бланку (у разі його наявності) у вигляді, наведеному нижче». Документ, що міститься в файлі «Додаток 2 Техвимоги.pdf» не містить назви учасника та дати подання документу в місце, де це передбачено формою додатку 2 тендерної документації. При цьому документ, що міститься в файлі «Техспецифікація на товар.pdf» не відповідає формі додатку 2 тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 2 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати документ «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» у відповідності до форми, встановленій додатком 2 тендерної документації із зазначенням всієї необхідної інформації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.