Період оскарження умов закупівлі - по 23-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-02-2024, 00:00
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 310 600,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 553,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ВИННИКІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ САНАТОРНА ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ" |
ЄДРПОУ: | 04545328 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Козловський Андрій |
Телефон: | 380672161493 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79495, Україна, Львівська область,місто Львів, місто Винники, вулиця Галицька, будинок 88 А |
5 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Уповноваженою особою КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ВИННИКІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ САНАТОРНА ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ» виявленою у закупівлі №UA-2024-02-16-011321-a 15540000-5 Сирні продукти (Сир твердий, сир кисломолочний), порушення законодавства з питань публічних закупівель, зокрема Зокрема не вірно вказано вартість закупівлі. Помилково вказано, що очікувана вартість предмету закупівлі не включає ПДВ. Відповідно до п.50 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. N 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі також «Постанова») Замовник відміняє відкриті торги у разі : 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; 3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг; 4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили. У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. Враховуючи те, що після завершення періоду на подачу пропозицій, а також визначення системою переможця внесення змін у тендерну документацію є неможливим, враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 р. Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування Положення про уповноважену особу, у зв’язку із наявністю підстав для відміни закупівлі, ВИРІШИВ: 1. Відмінити закупівлю №UA-2024-02-16-011321-a 15540000-5 Сирні продукти (Сир твердий, сир кисломолочний), з підстави, що передбачена згідно з п. 50 Постанови, а саме: (неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель). 2. Повідомлення про відміну закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
12-03-2024, 00:03
Період оскарження:
з 01-03-2024, 17:22 по 12-03-2024, 00:00
Документи:
Відповідно до п.7 додатку 2 до тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, зокрема надати скановану з оригіналу або копії декларацію про відходи за 2022/2023/2024 р. Учасником в складі пропозиції надано Декларацію про відходи за 2023 р. Просимо виправити дану невідповідність та або надати Декларації за 2022 та 2024 роки або ж надати пояснення про причини (правові підстави) ненадання декларацій за вказані періоди.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.