Період оскарження умов закупівлі - по 24-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 24-02-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 27-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 29 490 660,57 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 147 453,30 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 884 719,00 UAH |
Замовник: | Департамент соціальної політики Дніпровської міської ради |
ЄДРПОУ: | 40506080 Досьє YouControl |
Сайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-socialnoi-politiki-dniprovskoi-miskoi-radi |
Контактна особа: | Олена Паніна |
Телефон: | +380972447904 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, Пр. Дм. Яворницького, б.75 |
7 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей: 1. Пунктом 1 Розділу 3 Тендерної Документації встановлена наступна вимога: «Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).» Учасником були надана довідки та гарантійний лист: «Довідка до п.47 Особливостей.pdf», «Додаток 1 Цінова пропозиція.pdf», «ІНФОРМАЦІЙНА ДОВІДКА щодо кожного товару.pdf», «ГЛ можливість постачання товару.pdf», які не містять підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями оформлені довідки та гарантійний лист (які більше, ніж на 1 сторінку) відповідно до вимог розділу 3 тендерної документації. 2. Пунктом 2 Розділу 3 Тендерної Документації встановлена наступна вимога: «У складі тендерної пропозиції надати письмове підтвердження від установи банку у вигляді листа (підписане та скріплене печаткою (у разі її використання) щодо видачі учаснику забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії стосовно саме цієї процедури закупівлі із зазначенням розміру забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі (грн.).» Учасником у складі тендерної пропозиції не надано письмове підтвердження у вигляді листа. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями письмове підтвердження. 3. Відповідно вимог Додатку 2 до тендерної документації зазначено: учасник в складі тендерної пропозиції повинен «надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, за підтвердженням інформації, наданої учасником та оформлену відповідно до вимог цивільного законодавства довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення процедури закупівлі та тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації, строк дії якої повинен бути не менше строку дії тендерної пропозиції учасника. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано довіреність. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями вищезазначену довіреність. 4. Наданий учасником документ - Банківська гарантія № N71.73.0000000004 від 21.02.2024 містить не вірну інформацію щодо редакції Тендерної документації, а саме: «Інформація щодо тендерної документації ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ по процедурі відкриті торги з особливостями на закупівлю товару: ЄЗС ДК 021:2015: 15890000-3 «Продукти харчування та сушені продукти різні» (Набори продуктів харчування) ЗАТВЕРДЖЕНО РІШЕННЯМ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ ПРОТОКОЛ №26 від «19» лютого 2024 року УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА Олена ПАНІНА Предмет закупівлі: ЄЗС ДК 021:2015: 15890000-3 «Продукти харчування та сушені продукти різні» (Набори продуктів харчування)» замість потрібного - Тендерної документації ЗАТВЕРДЖЕНО РІШЕННЯМ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ ПРОТОКОЛ №32 від «22» лютого 2024 року. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями виправлений документ. 5. Відповідно вимог пункту 2 Розділу 3 тендерної документації учасник надав документи: «Підписаний_Licenz» та «Підписаний_Довереность», на які накладено КЕП, але технічно перевірити КЕП на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify неможливо. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями необхідні документи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.