Період оскарження умов закупівлі - по 23-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-02-2024, 00:00
Какао, цукерки. Категорія замовника: Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 387 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 935,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Жмеринський психоневрологічний будинок-інтернат |
| ЄДРПОУ: | 03188168 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тетяна Сокур |
| Телефон: | +380433250825 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 23100, Україна, Вінницька область,м. Жмеринка, Вул. В'ЯЧЕСЛАВА ЧОРНОВОЛА, 12 |
0 |
Перелік виявлених невідповідностей: Учасником не надано наступні інформацію та документи: 1. Відсутня (відсутні) скан-копія (скан-копії) акту (актів) проведення дезінфекції автотранспорту (за поточний рік). 2. Відсутня інформація в довільній формі з описом наступних характеристик предмета закупівлі: назва; країна походження; повна назва виробника та його фактична адреса; конкретна торгівельна назва запропонованого предмету закупівлі; основні якісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідність стандартам, що визначені відповідними ДСТУ та/або ТУ; його екологічна безпека; вид розфасовки (тара); спосіб і термін зберігання. 3. Відсутній документ/документи, що будуть надаватися з товаром, який пропонується учасником для постачання згідно із цією закупівлею та підтверджуватимуть його приналежність і якість. Вказані документи вимагаються, як зразок, для оцінки відповідності товару якісним вимогам, при цьому термін придатності конкретного товару не оцінюється, оцінюється лише відповідність вимогам до терміну придатності. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Пункт 1.3. Додатку 1 до тендерної документації. 2. Пункт 6. Розділу ІІІ тендерної документації. 3. Пункт 7. Додатку 3 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Скан-копія (скан-копії) акту (актів) проведення дезінфекції автотранспорту (за поточний рік). 2. Інформація в довільній формі з описом наступних характеристик предмета закупівлі: назва; країна походження; повна назва виробника та його фактична адреса; конкретна торгівельна назва запропонованого предмету закупівлі; основні якісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідність стандартам, що визначені відповідними ДСТУ та/або ТУ; його екологічна безпека; вид розфасовки (тара); спосіб і термін зберігання. 3. Документ/документи, що будуть надаватися з товаром, який пропонується учасником для постачання згідно із цією закупівлею та підтверджуватимуть його приналежність і якість. Вказані документи вимагаються, як зразок, для оцінки відповідності товару якісним вимогам, при цьому термін придатності конкретного товару не оцінюється, оцінюється лише відповідність вимогам до терміну придатності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.