Період оскарження умов закупівлі - по 21-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 21-02-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 448 994,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 244,97 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | БОРОДЯНСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ З ГЕРІАТРИЧНИМ ВІДДІЛЕННЯМ |
| ЄДРПОУ: | 02770104 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Маркітан |
| Телефон: | +380678818386 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 07801, Україна, Київська область,смт Бородянка, вулиця Ветеранів, 1 |
1 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником не враховано вимоги пункт 2 до Додатку 2 до тендерної документації, а саме: Не надано сканований оригінал сертифікату працівника або фізичної особи-підприємця, які пройшли навчання з питань безпечності харчових продуктів відповідно до вимог ДСТУ ІSО 22000:2019 (22000:2018/22000:2007/22000: 2005) щодо основ системи НАССР. (учасником надано «посвідчення», у тендерній документації вимагається сертифікат працівника або фізичної особи-підприємця, які пройшли навчання з питань безпечності харчових продуктів відповідно до вимог ДСТУ ІSО 22000:2019 (22000:2018/22000:2007/22000: 2005) щодо основ системи НАССР) 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 2 до Додатку 2 до тендерної документації: Сканований оригінал сертифікату працівника або фізичної особи-підприємця, які пройшли навчання з питань безпечності харчових продуктів відповідно до вимог ДСТУ ІSО 22000:2019 (22000:2018/22000:2007/22000: 2005) щодо основ системи НАССР. 3. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати: Надати сканований оригінал сертифікату працівника або фізичної особи-підприємця, які пройшли навчання з питань безпечності харчових продуктів відповідно до вимог ДСТУ ІSО 22000:2019 (22000:2018/22000:2007/22000: 2005) щодо основ системи НАССР.
1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником не враховано вимоги абзац 4 пункт 1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції , абзац 5 пункт 1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, абзац 6 пункт 1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, абзац 7 пункт 1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» до Додатку 1, пункт 1 до Додатку 2, пункт 2 до Додатку 2, пункт 1.1 до Додатку 3, пункт 2.1 до Додатку 3, пункт 2.2 до Додатку 3, пункт 2.3 до Додатку 3, пункт 3.1.1 до Додатку 3, пункт 3.1.2 до Додатку 3, пункт 3.1.3 до Додатку 3, пункт 3.1.4 до Додатку 3, абзац 4 до Додатку 4 до тендерної документації, а саме: Не надано копії, засвідченої учасником, або оригінал документу, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання документів договору за результатами торгів - протокол зборів засновників про призначення директора (президента, голови правління тощо), наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів; Не надано лист-погодження з проектом договору про закупівлю та його умовами згідно з Додатком 5 до цієї тендерної документації (складається учасником в довільній формі); Не надано інформацію (в довільній формі) з переліком уповноважених осіб щодо підпису документів (тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору за результатами проведення процедури закупівлі). Особа(и), що визначена(і) згідно з даним пунктом, складає(ють) згоду суб’єкта персональних даних на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних згідно з вимогами чинного законодавства України та надає(ють) її в документах, що підтверджують повноваження щодо підпису документів; Не надано у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання; Не надано документ «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» Форма «Тендерна пропозиція» подається у вигляді наведеному в Додатку 1 до тендерної документації на фірмовому бланку Учасника. Учасник не повинен відступати від даної форми. Не надано звіт за результатами сертифікаційної перевірки та оцінки системи управління безпечності харчових продуктів або всіх щорічних звітів за результатами аудиту згідно чинного законодавства. Не надано сканований оригінал сертифікату працівника або фізичної особи-підприємця, які пройшли навчання з питань безпечності харчових продуктів відповідно до вимог ДСТУ ІSО 22000:2019 (22000:2018/22000:2007/22000: 2005) щодо основ системи НАССР. Не надано довідку в довільній формі про наявність обладнання, автотранспортного засобу (-іб) з холодильним обладнанням (рефрижератора (-ів)) та матеріально-технічної бази, необхідних для надання товарів визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. На підтвердження наявності транспортних засобів, що призначені для перевезення товару, що є предметом закупівлі, учасник має надати: Свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів учасника, якими будуть здійснюватися постачання продукції з відміткою про наявність холодильного обладнання. В разі, якщо учасник не має власного транспорту, він надає договір оренди, чинний(і) на весь період постачання, а також скановані копії оригіналів свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів з відміткою про наявність холодильного обладнання. Договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. Не надано Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. Не надано документ на кожного працівника до довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1 (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником (наприклад: трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ) Не надано особові медичні книжки на всіх працівників, визначених довідкою довільної форми про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 - перша та остання сторінки, що має бути підтверджено проходження саме останнього медогляду із додаванням копії медичних карт огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я. В медичних книжках повинно бути зазначено, що дані працівники працюють в учасника, або у перевізника. Не надано довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Не надано не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі. Не надано копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Не надано лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Не надав довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: абзац 4 пункт 1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції до тендерної документації: копії, засвідченої учасником, або оригінал документу, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання документів договору за результатами торгів - протокол зборів засновників про призначення директора (президента, голови правління тощо), наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів; абзац 5 пункт 1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції до тендерної документації: лист-погодження з проектом договору про закупівлю та його умовами згідно з Додатком 5 до цієї тендерної документації (складається учасником в довільній формі); абзац 6 пункт 1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції до тендерної документації: інформацію (в довільній формі) з переліком уповноважених осіб щодо підпису документів (тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору за результатами проведення процедури закупівлі). Особа(и), що визначена(і) згідно з даним пунктом, складає(ють) згоду суб’єкта персональних даних на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних згідно з вимогами чинного законодавства України та надає(ють) її в документах, що підтверджують повноваження щодо підпису документів; абзац 7 пункт 1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції до тендерної документації: у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання; «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» до Додатку 1 до тендерної документації: Форма «Тендерна пропозиція» подається у вигляді наведеному нижче на фірмовому бланку Учасника. Учасник не повинен відступати від даної форми. «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» пункт 1 до Додатку 2 до тендерної документації: Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів Учасника стосовно зберігання та реалізації товару, що є предметом закупівлі, який відповідає вимогам ДСТУ ІSО 22000:2019 (22000:2018/22000:2007/22000:2005) з наданням звіту за результатами сертифікаційної перевірки та оцінки системи управління безпечності харчових продуктів або всіх щорічних звітів за результатами аудиту згідно чинного законодавства. пункт 2 до Додатку 2 до тендерної документації: Сканований оригінал сертифікату працівника або фізичної особи-підприємця, які пройшли навчання з питань безпечності харчових продуктів відповідно до вимог ДСТУ ІSО 22000:2019 (22000:2018/22000:2007/22000: 2005) щодо основ системи НАССР. пункт 1.1 до Додатку 3 до тендерної документації: Довідка в довільній формі про наявність обладнання, автотранспортного засобу (-іб) з холодильним обладнанням (рефрижератора (-ів)) та матеріально-технічної бази, необхідних для надання товарів визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. На підтвердження наявності транспортних засобів, що призначені для перевезення товару, що є предметом закупівлі, учасник має надати: Свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів учасника, якими будуть здійснюватися постачання продукції з відміткою про наявність холодильного обладнання. В разі, якщо учасник не має власного транспорту, він надає договір оренди, чинний(і) на весь період постачання, а також скановані копії оригіналів свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів з відміткою про наявність холодильного обладнання. Договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. пункт 2.1 до Додатку 3 до тендерної документації: Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. Таблиця 1 ПІБ Посада Кваліфікація Загальний стаж роботи пункт 2.2 до Додатку 3 до тендерної документації: До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником (наприклад: трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). пункт 2.3 до Додатку 3 до тендерної документації: Надати особові медичні книжки на всіх працівників, визначених довідкою довільної форми про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 - перша та остання сторінки, що має бути підтверджено проходження саме останнього медогляду із додаванням копії медичних карт огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я. В медичних книжках повинно бути зазначено, що дані працівники працюють в учасника, або у перевізника. пункт 3.1.1 до Додатку 3 до тендерної документації: довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). пункт 3.1.2 до Додатку 3 до тендерної документації: не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі пункт 3.1.3 до Додатку 3 до тендерної документації: копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. пункт 3.1.4 до Додатку 3 до тендерної документації: лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. абзац 4 до Додатку 4 до тендерної документації: Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі. 3. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати: Надати копії, засвідченої учасником, або оригінал документу, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання документів договору за результатами торгів - протокол зборів засновників про призначення директора (президента, голови правління тощо), наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів; Надати лист-погодження з проектом договору про закупівлю та його умовами згідно з Додатком 5 до цієї тендерної документації (складається учасником в довільній формі); Надати інформацію (в довільній формі) з переліком уповноважених осіб щодо підпису документів (тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору за результатами проведення процедури закупівлі). Особа(и), що визначена(і) згідно з даним пунктом, складає(ють) згоду суб’єкта персональних даних на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних згідно з вимогами чинного законодавства України та надає(ють) її в документах, що підтверджують повноваження щодо підпису документів; Надати у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання; Надати «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» до Додатку 1 до тендерної документації: Форма «Тендерна пропозиція» подається у вигляді наведеному нижче на фірмовому бланку Учасника. Учасник не повинен відступати від даної форми. Надати звіт за результатами сертифікаційної перевірки та оцінки системи управління безпечності харчових продуктів або всіх щорічних звітів за результатами аудиту згідно чинного законодавства. Надати сканований оригінал сертифікату працівника або фізичної особи-підприємця, які пройшли навчання з питань безпечності харчових продуктів відповідно до вимог ДСТУ ІSО 22000:2019 (22000:2018/22000:2007/22000: 2005) щодо основ системи НАССР. Надати довідку в довільній формі про наявність обладнання, автотранспортного засобу (-іб) з холодильним обладнанням (рефрижератора (-ів)) та матеріально-технічної бази, необхідних для надання товарів визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. На підтвердження наявності транспортних засобів, що призначені для перевезення товару, що є предметом закупівлі, учасник має надати: Свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів учасника, якими будуть здійснюватися постачання продукції з відміткою про наявність холодильного обладнання. В разі, якщо учасник не має власного транспорту, він надає договір оренди, чинний(і) на весь період постачання, а також скановані копії оригіналів свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів з відміткою про наявність холодильного обладнання. Договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. Надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. Надати до довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником (наприклад: трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). Надати особові медичні книжки на всіх працівників, визначених довідкою довільної форми про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 - перша та остання сторінки, що має бути підтверджено проходження саме останнього медогляду із додаванням копії медичних карт огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я. В медичних книжках повинно бути зазначено, що дані працівники працюють в учасника, або у перевізника. Надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Надати не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі Надати копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Надати лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.
1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником не враховано вимоги пункт 1 до Додатку 2, пункт 2 до Додатку 2, пункту 2.1 до Додатку 3, пункту 2.2 до Додатку 3, пункту 2.3 до Додатку 3, до тендерної документації, а саме: Не надано звіт за результатами сертифікаційної перевірки та оцінки системи управління безпечності харчових продуктів або всіх щорічних звітів за результатами аудиту згідно чинного законодавства Не надано сканований оригінал сертифікату працівника або фізичної особи-підприємця, які пройшли навчання з питань безпечності харчових продуктів відповідно до вимог ДСТУ ІSО 22000:2019 (22000:2018/22000:2007/22000: 2005) щодо основ системи НАССР. Не надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. Учасник надав про працівників перевізника згідно договору послуги на перевезення №12 від 01 серпня 2014 р. Не надав документ до довідки на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником (наприклад: трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). Учасник надав про працівника перевізника згідно договору послуги на перевезення №12 від 01 серпня 2014 р. Не надали на працівника перевізника копії медичних карт огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1 до Додатку 2 до тендерної документації: Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів Учасника стосовно зберігання та реалізації товару, що є предметом закупівлі, який відповідає вимогам ДСТУ ІSО 22000:2019 (22000:2018/22000:2007/22000:2005) з наданням звіту за результатами сертифікаційної перевірки та оцінки системи управління безпечності харчових продуктів або всіх щорічних звітів за результатами аудиту згідно чинного законодавства. пункт 2 до Додатку 2 до тендерної документації: Сканований оригінал сертифікату працівника або фізичної особи-підприємця, які пройшли навчання з питань безпечності харчових продуктів відповідно до вимог ДСТУ ІSО 22000:2019 (22000:2018/22000:2007/22000: 2005) щодо основ системи НАССР. пункту 2.1 до Додатку 3 до тендерної документації: Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. Таблиця 1 ПІБ Посада Кваліфікація Загальний стаж роботи пункту 2.2 до Додатку 3 до тендерної документації: До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником (наприклад: трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ) пункту 2.3 до Додатку 3 до тендерної документації: Надати особові медичні книжки на всіх працівників, визначених довідкою довільної форми про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 - перша та остання сторінки, що має бути підтверджено проходження саме останнього медогляду із додаванням копії медичних карт огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я. В медичних книжках повинно бути зазначено, що дані працівники працюють в учасника, або у перевізника. 3. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати: Надати звіт за результатами сертифікаційної перевірки та оцінки системи управління безпечності харчових продуктів або всіх щорічних звітів за результатами аудиту згідно чинного законодавства Згідно довідки №б/н 21.02.2024 р Степаненко Валентин Миколайович – водій, отже надати сканований оригінал сертифікату працівника або фізичної особи-підприємця, які пройшли навчання з питань безпечності харчових продуктів відповідно до вимог ДСТУ ІSО 22000:2019 (22000:2018/22000:2007/22000: 2005) щодо основ системи НАССР. Надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. Надати до довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником (наприклад: трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ) Надати копії медичних карт огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я на працівника перевізника Степаненка Валентина Миколайовича, згідно вимог тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.