Період оскарження умов закупівлі - по 20-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 20-02-2024, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 263 855,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 319,27 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №2" |
ЄДРПОУ: | 01994586 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Моренко Анастасія Володимирівна |
Телефон: | 380684644179 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 09119, Україна, Київська область,Біла Церква, вулиця Зінича Ігоря, будинок 9 |
5 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Відповідно до пункту 2.3 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації від Учасника вимагалося: 2.3. До довідки (про наявність працівників відповідної кваліфікації) додається скан-копії з оригіналу та/або належним чином завірені копії водійських посвідчень водія Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції копії з оригіналу та/або належним чином завірені копії водійських посвідчень водія, а саме Івашко О.М. не надано. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: копії з оригіналу та/або належним чином завірені копії водійських посвідчень водія Зазначеного в довідці, а саме Івашко О.М. Відповідно до пункту 3.1.3. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації від Учасника вимагалося: 3.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання усіх договору-ів, зазначеного-их в наданій Учасником довідці та лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента згідно з аналогічним-и договором-и, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність досвіду аналогічного договору (4.1. Аналогічні договора.PDF). На підтвердження виконання Договору, зазначеного в Довідці, а саме: Договір про закупівлю №39 від 17.02.2022р. з КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня №3» на суму 106350,60грн. Учасник надав податкові накладні на суму 36505,80грн. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: копії/ю документів/а на підтвердження виконання усіх договору-ів, зазначеного-их в наданій Учасником довідці, а саме Договору про закупівлю №39 від 17.02.2022р. з КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня №3» на суму 106350,60грн. Відповідно до пункту 6 розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації від Учасника вимагалося: 6. Інформаційна довідка про учасника процедури закупівлі із зазначенням наступної інформації: 1. Повна назва учасника; 2. Код ЄДРПОУ; 3. Юридична та поштова адреса; 4. Банківські реквізити; 5. Вказати статус платника податку (Платник ПДВ, або платник єдиного податку, або індивідуальний податковий номер (за наявності)); 6. Контактний номер телефону, Е-mail; 7. Відомості про керівника (посада, ПІБ, тел.); 8. Відомості про підписанта документів тендерної пропозиції (посада, ПІБ, тел.). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Довідку про Учасника (6.7. Довідка про учасника) в якій зазначена інформації не в повному обсязі відповідно до вимог п.6 Розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Інформаційну довідку про учасника процедури закупівлі із зазначенням наступної інформації: 1. Повна назва учасника; 2. Код ЄДРПОУ; 3. Юридична та поштова адреса; 4. Банківські реквізити; 5. Вказати статус платника податку (Платник ПДВ, або платник єдиного податку, або індивідуальний податковий номер (за наявності)); 6. Контактний номер телефону, Е-mail; 7. Відомості про керівника (посада, ПІБ, тел.); 8. Відомості про підписанта документів тендерної пропозиції (посада, ПІБ, тел.).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.