Період оскарження умов закупівлі - по 19-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 19-02-2024, 00:00
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою, за винятком документів та інформації, передбачених п.6 розділу 3 Тендерної документації, документів про освіту, записів в трудових книжках, які можуть бути складені українською та/або російською мовами. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 154 368,90 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 771,84 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Державна установа "Дніпропетровська регіональна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів" |
ЄДРПОУ: | 00693517 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Кучко Ірина Володимирівна |
Телефон: | +380562323934 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 49054, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, пр. О. Поля, буд. 48 |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У порушення вимог пп.1 п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації надана тендерна пропозиція за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації, не містить інформацію про номер телефону (п.3) та у п.13 форми у стовпчику «Найменування предмету закупівлі згідно тендерної документації» містить назву предмету закупівлі, яка не відповідає вимогам тендерної документації. 1.2. У порушення вимог пп.5 п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутній опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту. 1.3. У порушення вимог пп.8 п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації наданий у складі тендерної пропозиції проєкт договору містить незаповнені для сторони учасник пп.5.2, 12.7 проекту договору та незаповнену Специфікацію до проекту договору. 1.4. У порушення вимог пп.15 п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації надана у складі тендерної Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів (за формою, наведеною в Додатку 10 до Тендерної документації) містить незаповнений п.15. 1.5. У порушення вимог п.1.1 Додатку 2 Тендерної документації надана у складі тендерної пропозиції Довідка щодо наявності холодильного обладнання придатного для зберігання предмету закупівлі, складена відповідно до Додатку 8 Тендерної документації, не містить інформації про виробника, марку та термін експлуатації холодильного обладнання, а також інформації про власника. 1.6. У порушення вимог п.1.2 Додатку 2 до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутня копія(ї) договору(ів) купівлі- продажу складського(их) приміщення(ь) або копія(ї) витягу(ів) з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності або копія(ї) витягу(ів) про реєстрацію права власності на нерухоме майно. 1.7. У порушення вимог п.1.6 Додатку 2 до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутня завірена(і) належним чином копія(ї) наказу(ів) учасника та/або іншого документу про призначення особи відповідальної за проведення дезинфекційних робіт автотранспорту. 1.8. У порушення вимог п.1.7 Додатку 2 до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутня копія діючого протоколу перевірки технічного стану транспортного(-их) засобу(-ів), який учасник має намір залучати для виконання умов договору поставки товару. 1.9. У порушення вимог п.2.1 Додатку 2 до Тендерної документації надана у складі тендерної пропозиції довідка про працівників відповідної кваліфікації не містить інформації про спеціальність вказаних у довідці працівників та реквізитів наказів про прийняття на роботу працівників (дата, номер). 1.10. У порушення вимог п.2.2 Додатку 2 до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутні листи-згоди на обробку персональних даних від всіх працівників/залучених осіб, інформація про яких вказана у довідці, підготовленій у відповідності до вимог п.2.1 цього Додатку, за наступною формою: «Відповідно до Закону персональних даних» Я _____ (прізвище, ім'я, по-батькові) даю згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», а також згідно з нормами чинного законодавства, моїх персональних даних (у т. ч. паспортні дані, ідентифікаційний код, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси або інша необхідна інформація, передбачена законодавством), відомостей, які надаю про себе для забезпечення участі у процедурі закупівлі, цивільно-правових та господарських відносин.». Лист-згода повинен бути датований не раніше дати оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю та адресуватися замовнику торгів. 1.11. У порушення вимог п.2.3 Додатку 2 до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутня(і) сканована копія(ії) сертифікату(ів), виданого(их) установою, який(і) підтверджує(ють), що учасник забезпечив належну підготовку особи(осіб) з питань безпечності харчових продуктів, згідно з вимогами міжнародних стандартів ДСТУ ISO 22000:2019, ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015 та ДСТУ ISO 19011:2019, яка(і) є відповідальною(ними) на підприємстві за розробку, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів під час обігу харчових продуктів (надати у складі тендерної пропозиції оригінали/копії таких сертифікатів). 1.12. У порушення вимог п.3.1 Додатку 2 до Тендерної документації надані у складі тендерної пропозиції відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 9 тендерної документації, не містять інформації про кількість предмету згідно аналогічного договору та містять суму виконаного аналогічного договору, яка не відповідає даним додаткової угоди №4. 1.13. У порушення вимог п.3.1 Додатку 2 до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутні копія(ї) акту(ів) прийомки передачі/видаткової(их) накладної(их), що підтверджують факт(и) передачі/поставки аналогічного предмету закупівлі та виконання договору в повному обсязі. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пп.1 п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації: «Учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції: 1) заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації;». 2.2. Пп.5 п.1.2 Розділу 3 Тендерної документації: «Учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції: «5) для учасників-юридичних осіб - копію статуту зі змінами та доповненнями з відміткою державного реєстратора (у випадку відсутності відмітки державного реєстратора на статуті, учасник додатково у складі тендерної пропозиції повинен надати опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту або переглянути електронну версію документу або інший установчий документ зі змінами (у випадку законодавчо обумовленої відсутності статуту)). У разі, якщо учасник здійснює господарську діяльність на підставі модельного статуту, надається копія відповідного рішення загальних зборі учасників;». 2.3. Пп.8 п.1.3 Розділу 3 Тендерної документації: «8) Учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції: 8) проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника. При заповнені проекту договору та додатків до договору цінові показники можуть не зазначатися (не заповнюватися);». 2.4. Пп.15 п.1.3 Розділу 3 Тендерної документації: «15) Учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції: Анкету для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів (за формою, наведеною в Додатку 10 до Тендерної документації);». 2.5. П.1.1 Додатку 2 Тендерної документації: «1.1. Довідки (відповідно до Додатків 7 та 8 до тендерної документації), які повинні підтверджувати, що учасник має обладнання та матеріально-технічну базу, необхідні для постачання предмету закупівлі, що відповідають гігієнічним вимогам щодо поводження з харчовими продуктами (ст. ст. 41, 42, 44, 45 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»). В довідках має бути надана наступна інформація: наявність спеціалізованого(их) транспортного(их) засобу(ів) із зазначенням приналежності (інформація про власника), наявність спеціального(их) складського(их) приміщення(ь) та холодильного обладнання придатного(их) для зберігання предмету закупівлі із зазначенням приналежності (інформація про власника).». 2.6. П.1.2 Додатку 2 Тендерної документації: «1.2. До довідок мають бути надані завірені належним чином копії підтверджуючих документів, а саме: копія(ї) свідоцтва/свідоцтв про реєстрацію спеціалізованого(их) транспортного(их) засобу(ів), копія(ї) договору(ів) купівлі- продажу складського(их) приміщення(ь) або копія(ї) витягу(ів) з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності або копія(ї) витягу(ів) про реєстрацію права власності на нерухоме майно.». 2.7. П.1.6 Додатку 2 Тендерної документації: «1.6. Завірена(і) належним чином копія(ї) діючого(их) на дату проведення процедури розкриття договору(ів) на проведення дезінфекції транспорту, яким буде здійснюватись постачання предмету закупівлі, та завірена(і) належним чином копія(ї) наказу(ів) учасника та/або іншого документу про призначення особи відповідальної за проведення дезинфекційних робіт автотранспорту.». 2.8. П.1.7 Додатку 2 Тендерної документації: «1.7. Копія діючого протоколу перевірки технічного стану транспортного(-их) засобу(-ів), який учасник має намір залучати для виконання умов договору поставки товару.». 2.9. П.2.1 Додатку 2 Тендерної документації: «2.1. Довідка у довільній формі про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені до виконання договору щодо постачання/перевезення предмету закупівлі (довідка повинна містити наступну інформацію про працівника: ПІБ, посаду, спеціальність, стаж роботи, інформацію про перебування працівника у трудових стосунках з учасником з посиланням на реквізити (дата, номер) відповідного документу (наказ про призначення, трудова угода тощо).». 2.10. П.2.2 Додатку 2 Тендерної документації (витяг): «Додатково у складі тендерної пропозиції надається Лист- згода на обробку персональних даних від всіх працівників/залучених осіб, інформація про яких вказана у довідці, підготовленій у відповідності до вимог п.2.1 цього Додатку, за наступною формою: «Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» Я ___________ (прізвище, ім'я, по-батькові) даю згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», а також згідно з нормами чинного законодавства, моїх персональних даних (у т. ч. паспортні дані, ідентифікаційний код, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси або інша необхідна інформація, передбачена законодавством), відомостей, які надаю про себе для забезпечення участі у процедурі закупівлі, цивільно-правових та господарських відносин.». Лист-згода повинен бути датований не раніше дати оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю та адресуватися замовнику торгів.». 2.11. П.2.3 Додатку 2 Тендерної документації: «2.3. Скановану копію(ії) сертифікату(ів), виданого(их) установою, який(і) підтверджує(ють), що учасник забезпечив належну підготовку особи(осіб) з питань безпечності харчових продуктів, згідно з вимогами міжнародних стандартів ДСТУ ISO 22000:2019, ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015 та ДСТУ ISO 19011:2019, яка(і) є відповідальною(ними) на підприємстві за розробку, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів під час обігу харчових продуктів (надати у складі тендерної пропозиції оригінали/копії таких сертифікатів).». 2.12. П.3.1 Додатку 2 Тендерної документації: «3.1. Відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 9 тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного(их) договору(ів). Аналогічним(и) договором(ами) відповідно до умов цієї тендерної документації є договори на постачання аналогічного предмету закупівлі (у даному випадку мається на увазі постачання аналогічного предмету закупівлі, що належить до коду ДК 021:2015 за яким здійснюється закупівля) та/або договір(ори) на постачання молока (молочної продукції). Для підтвердження виконання аналогічного(их) договору(ів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати по договору(ам), вказаному(им) у формі, підготовленій відповідно до Додатку 9 тендерної документації, копію(ї) договору(ів) та копію(ї) акту(ів) прийомки передачі/видаткової(их) накладної(их), що підтверджують факт(и) передачі/поставки аналогічного предмету закупівлі та виконання договору в повному обсязі.». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. По п.1.1 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації, яка повинна містити інформацію про номер телефону (п.3) та у п.13 форми у стовпчику «Найменування предмету закупівлі згідно тендерної документації» містить назву предмету закупівлі, яка не відповідає вимогам тендерної документації. 3.2. По п.1.2 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту. 3.3. По п.1.3 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника. При заповнені проекту договору та додатків до договору цінові показники можуть не зазначатися (не заповнюватися). 3.4. По п.1.4 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати Анкету для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів (за формою, наведеною в Додатку 10 до Тендерної документації). 3.5. По п.1.5 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати Довідку щодо наявності холодильного обладнання придатного для зберігання предмету закупівлі, складену відповідно до Додатку 8 Тендерної документації, яка повинна містити інформації про виробника, марку та термін експлуатації холодильного обладнання, а також інформацію про власника. 3.6. По п.1.6 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати копію(ї) договору(ів) купівлі- продажу складського(их) приміщення(ь) або копію(ї) витягу(ів) з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності або копію(ї) витягу(ів) про реєстрацію права власності на нерухоме майно. 3.7. По п.1.7 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати завіреуа(і) належним чином копію(ї) наказу(ів) учасника та/або іншого документу про призначення особи відповідальної за проведення дезинфекційних робіт автотранспорту. 3.8. По п.1.8 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати копію діючого протоколу перевірки технічного стану транспортного(-их) засобу(-ів), який учасник має намір залучати для виконання умов договору поставки товару. 3.9. По п.1.9 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати довідку у довільній формі про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені до виконання договору щодо постачання/перевезення предмету закупівлі (довідка повинна містити наступну інформацію про працівника: ПІБ, посаду, спеціальність, стаж роботи, інформацію про перебування працівника у трудових стосунках з учасником з посиланням на реквізити (дата, номер) відповідного документу (наказ про призначення, трудова угода тощо). 3.10. По п.1.10 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати Лист- згоду на обробку персональних даних від всіх працівників/залучених осіб, інформація про яких вказана у довідці, підготовленій у відповідності до вимог п.2.1 цього Додатку, за наступною формою: «Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» Я ___________ (прізвище, ім'я, по-батькові) даю згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», а також згідно з нормами чинного законодавства, моїх персональних даних (у т. ч. паспортні дані, ідентифікаційний код, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси або інша необхідна інформація, передбачена законодавством), відомостей, які надаю про себе для забезпечення участі у процедурі закупівлі, цивільно-правових та господарських відносин.». Лист-згода повинен бути датований не раніше дати оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю та адресуватися замовнику торгів.». 3.11. По п.1.11 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати скановану копію(ії) сертифікату(ів), виданого(их) установою, який(і) підтверджує(ють), що учасник забезпечив належну підготовку особи(осіб) з питань безпечності харчових продуктів, згідно з вимогами міжнародних стандартів ДСТУ ISO 22000:2019, ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015 та ДСТУ ISO 19011:2019, яка(і) є відповідальною(ними) на підприємстві за розробку, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів під час обігу харчових продуктів (надати у складі тендерної пропозиції оригінали/копії таких сертифікатів). 3.12. По п.1.12 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 9 тендерної документації, які повинні містити інформації про кількість предмету згідно аналогічного договору та суму виконаного аналогічного договору, яка повинна відповідати даним додаткової угоди №4. 3.13. По п.1.13 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати копію(ї) акту(ів) прийомки передачі/видаткової(их) накладної(их), що підтверджують факт(и) передачі/поставки аналогічного предмету закупівлі та виконання договору в повному обсязі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.