Період оскарження умов закупівлі - по 18-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 264 917,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 324,59 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Відділ освіти, молоді та спорту Мостиської міської ради Львівської області |
ЄДРПОУ: | 41064044 Досьє YouControl |
Сайт: | http://mst.osv.org.ua/ |
Контактна особа: | Мар'яна Миколаєвич |
Телефон: | +380679078205 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 81300, Україна, Львівська область,Яворівський р-н, місто Мостиська, вул. Грушевського М., будинок 22 |
0 |
Учаснику відкритих торгів ТОВ Мостиський хлібокомбінат Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей по процедурі відкриті торги на закупівлю - «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний цільнозерновий, хліб житньо-пшеничний цільнозерновий)» Пунктом 43 Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі по тексту документації – Постанова про особливості закупівель або особливості) передбачено: «43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Враховуючи дане положення Постанови вимагаємо усунути виявлені у вашій тендерній пропозиції невідповідності, а саме: 1. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №1. 1.1. перелік виявлених невідповідностей з посиланням на вимогу тендерної документації: П. 3.3. Розділу VI Тендерної документації передбачено подання у складі пропозиції "Оперативно-господарські санкції застосовуються незалежно від вини суб'єкта, який порушив господарське зобов'язання. Тобто підставою застосування таких санкцій є один тільки факт правопорушення господарського зобов'язання другою стороною. Виходячи з вище наведеного замовником вимагається подання учасниками у складі тендерної пропозиції гарантійного листа про те, що всі раніще укладені договори (у випадку наявності таких) між замовником (відділ освіти, молоді та спорту Мостиської міської ради Львівської області) та учасником були виконані таким учасником належним чином та не були розірвані з вини такого учасника" Всупереч зазначені вимозі учасником не надано гарантійного листа про те, що всі раніще укладені договори (у випадку наявності таких) між замовником (відділ освіти, молоді та спорту Мостиської міської ради Львівської області) та учасником були виконані таким учасником належним чином та не були розірвані з вини такого учасника. 1.2. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.2.1. Надати (завантажити в електронну систему): - гарантійний лист про те, що всі раніще укладені договори (у випадку наявності таких) між замовником (відділ освіти, молоді та спорту Мостиської міської ради Львівської області) та учасником були виконані таким учасником належним чином та не були розірвані з вини такого учасника. 2. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №2. 2.1. перелік виявлених невідповідностей з посиланням на вимогу тендерної документації: П. 2.1. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації передбачено подання у складі пропозиції: "2.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про ПРАЦІВНИКІВ, які будуть залучатися до постачання товарів". У формулюванні даної вимоги замовником вжито слово "працівників" у множині. Учасником надано довідку про залучення тільки одного працівника. 2.2. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.2.1. Надати (завантажити в електронну систему): - відкориговану довідку у довільній формі, що містить інформацію про ПРАЦІВНИКІВ (тобто не менше 2-х), які будуть залучатися до постачання товарів. 3. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №3. 3.1. перелік виявлених невідповідностей з посиланням на вимогу тендерної документації: Всупереч вимог п. 7.1. Таблиці 3 Додатку 1 Тендерної документації, учасником не надано довідку у довільній формі, що містить відомості про країну походження товару. 3.2. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.2.1. Надати (завантажити в електронну систему): - довідку у довільній формі, що містить відомості про країну походження товару. 4. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №4. 4.1. перелік виявлених невідповідностей з посиланням на вимогу тендерної документації: Всупереч вимог п. 7.3. Таблиці 3 Додатку 1 Тендерної документації, учасником не підтверджено, що походження предмета закупівлі, який закуповується замовником згідно з умовами цього оголошення, не визнано в умовах воєнного стану тимчасово окупованою територію, згідно законодавства. 4.2. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 4.2.1. Надати (завантажити в електронну систему): - довідку у довільній формі про те, що походження предмета закупівлі, який закуповується замовником згідно з умовами цього оголошення, не визнано в умовах воєнного стану тимчасово окупованою територію, згідно законодавства. . 5. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №5. 5.1. перелік виявлених невідповідностей з посиланням на вимогу тендерної документації: Додатком 4 Тендерної документації передбачалось подання - Сертифікат учасника (чи уповноваженої особи учасника) щодо системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), яким підтверджується факт проходження навчання з питань розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР). Учасником надано щодо системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), проте відсутнє підтвердження факту проходження навчання з питань розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР). 5.2. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 5.2.1. Надати (завантажити в електронну систему): - Або довідку в довільні формі - Або пояснення з даного приводу
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.