Період оскарження умов закупівлі - по 19-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 19-02-2024, 00:00
інформація про закупівлю публікується українською мовою
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 72 100,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 360,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "РОЗСОШЕНСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ДИТЯЧИЙ-САДОК) "ЯБЛУНЬКА" ЩЕРБАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 42732411 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Світлана Забара |
Телефон: | +380669320110 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 38751, Україна, Полтавська область,с. Розсошенці, вул. Перспективна, буд. 13 |
2 |
26.02.2024 р. 09:00 с. Розсошенці Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції ТОВ «Фудгранд» по процедурі закупівлі UA-2024-02-13-013337-а на закупівлю згідно ДК 021:2015 (CPV 2008) – 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи. Керуючись вимогами статтей 10, 11, 26 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та «Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178, Положенням про уповноважену особу, - РОЗГЛЯНУЛА: 1.Тендерну пропозицію ТОВ «Фудгранд» (далі «Учасник») по процедурі закупівлі UA- 2024-02-13-013337-а на закупівлю згідно ДК 021:2015 (CPV 2008) – 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи. В ході розгляду тендерної пропозиції встановлено наступне. Відповідно до п.1 р.3 Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/ відсутність підстав, установлених у п.44 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема: 7) інші документи передбачені умовами тендерної документації. Відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації, документальне підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - Довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору , в якій повинна бути зазначена інформація щодо обсягів (кількості) поставки товару, замовник, стан належного виконання договору стосовно якості та строків. Учасником надано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору вих..б/н від 17.02.2024р., в якій відсутня інформація щодо обсягів (кількості) поставки товару, не зазначена інформація про стан належного виконання договору стосовно якості. Відповідно до ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до ч.9 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до п.43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином Учасник, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, повинен виправити зазначені невідповідності шляхом внесення змін до поданих документів а саме Довідки у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору , в якій повинна бути зазначена інформація щодо обсягів (кількості) поставки товару, замовник, стан належного виконання договору стосовно якості та строків. ВИРІШИЛА: 1. Надати ТОВ «Фудгранд» 24 години на усунення невідповідностей по процедурі закупівлі UA- 2024-02-13-013337-а на закупівлю згідно ДК 021:2015 (CPV 2008) – 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи. 2. Оприлюднити повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей в електронній системі закупівель (на веб-портал www.prozorro.gov.ua через електронний майданчик). Уповноважена особа С.І.Забара
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.