Період оскарження умов закупівлі - по 18-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-02-2024, 00:00
код за ЄЗС ДК 021:2015 (CPV) 15420000-8 - Рафіновані олії та жири; Городнянський психоневрологічний інтернат; Україна, 15100, Чернігівська обл., м. Городня, вул. Шевченка, 108-А ; 03189920; юридична особа , яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 65 300,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 653,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Городнянський психоневрологічний інтернат |
ЄДРПОУ: | 03189920 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Кривець Марина Юріївна |
Телефон: | +380683196142 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 15100, Україна, Чернігівська область,Городня, вул. Шевченка 108-А., м. Городня, Чернігівська обл., |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Відповідно до п.п. 1 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації замовника –Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати Довідку у довільній формі про наявність необхідного обладнання та матеріально технічної бази достатньої для виконання умов договору, в тому числі інформацію про наявність складських приміщень та умов зберігання харчових продуктів. Відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації документи складені учасником закупівлі мають бути датовані не раніше дати публікації оголошення даної процедури закупівлі. У разі надання інших документів у складі пропозиції Учасника вони мають бути дійсними на момент розкриття тендерних пропозицій.Проте подана Учасником закупівлі довідка датована числом, що передує даті оголошення самої закупівлі. Відповідно до п.п.2.1 пункту 2 Додатку 1 Тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати саме Довідку з інформацією щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з аналогічним предметом закупівлі, зазначеним у тендерній документації.Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178 (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати:1) довідку у довільній формі про наявність необхідного обладнання та матеріально технічної бази достатньої для виконання умов договору, в тому числі інформація про наявність складських приміщень та умов зберігання харчових продуктів;(складену відповідно до вимог пункту 1 розділу 3 Тендерної документації) 2) довідку з інформацією щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з аналогічним предметом закупівлі, зазначеним у тендерній документації: ДК 021:2015: 15420000-8 рафіновані олії та жири, назви та адреси контрагента, реквізитів контактних осіб контрагента за формою таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.