Період оскарження умов закупівлі - по 18-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 408 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 7 040,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ ЮРІЯ СЕМЕНЮКА" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 02000010 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Людмила Романчук |
Телефон: | +380989265588, +380362281692 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 33027, Україна, Рівненська область,м. Рівне, вул. Київська, 78г |
7 |
1.1 Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 3 Додатку № 1 до Тендерної документації від учасників вимагалась довідку з описом характеристик пропонованого товару з інформацією, зокрема, про “спосіб зберігання товару”. 1.2. Перелік виявлених невідповідностей. Учасником надано довідку з інформацією про “спосіб зберігання товару” у вигляді “Дивись на упаковці”. Учасником не повідомлено інформацію про спосіб зберігання товару. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати скориговану довідку з описом характеристик пропонованого товару в частині зазначення «способу зберігання товару».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.