Подача вимоги на умови закупівлі - по 19-02-2024, 14:45
Код ДК 021:2015: 15860000-4 Кава, чай та супутня продукція.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 73 129,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 370,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Розгляд пропозицій: | Поступовий |
Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
Наявність прекваліфікації: | Ні |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Олександрівська клінічна лікарня м.Києва" |
ЄДРПОУ: | 01994095 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Мацібора Зоріна Юріївна |
Телефон: | +380977971929 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область,Київ, Вул. Шовковична 39/1 |
7 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1) В оголошені про проведення спрощеної закупівлі встановлено, що Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: документи, що підтверджують повноваження щодо підпису договору та документів пропозиції учасника: в) для учасника – фізичної особи - паспортом (ст.1-2, ст.3-6 за наявності записів), довідкою про присвоєння ідентифікаційного коду. Всупереч вимогам пункту 9.3. оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в складі пропозиції ФОП Вігант Яна Сергіївна – документи, що підтверджують повноваження щодо підпису договору та документів пропозиції учасника: в) для учасника – фізичної особи - паспортом (ст.1-2, ст.3-6 за наявності записів), довідкою про присвоєння ідентифікаційного коду – не надано. Відповідно пункту 3 Розділу II Затвердженої наказом ДП «Прозоро» №25 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разi здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178. Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, має змогу розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Просимо усунути виявлену невідповідність в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: документи, що підтверджують повноваження щодо підпису договору та документів пропозиції учасника: в) для учасника – фізичної особи - паспортом (ст.1-2, ст.3-6 за наявності записів), довідкою про присвоєння ідентифікаційного коду. 2) В оголошені про проведення спрощеної закупівлі встановлено, що Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: Довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Всупереч вимогам пункту 9.7. оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в складі пропозиції ФОП Вігант Яна Сергіївна – Довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – не надано. Відповідно пункту 3 Розділу II Затвердженої наказом ДП «Прозоро» №25 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разi здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178. Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, має змогу розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Просимо усунути виявлену невідповідність в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.