Закупівлю оголошено - 13-02-2024, 14:40. Дата останніх змін - 11-03-2024, 13:53

Код ДК 021:2015: 15860000-4 Кава, чай та супутня продукція.

Закупівля: UA-2024-02-13-009055-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-02-13-003504-b
Період уточнень
Триває
Завершився
з 13-02-2024, 14:40
по 19-02-2024, 14:45
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 19-02-2024, 14:45
по 22-02-2024, 14:45
АукціонПеріод аукціонів
Аукціон не відбувся

Подача вимоги на умови закупівлі - по 19-02-2024, 14:45

Код ДК 021:2015: 15860000-4 Кава, чай та супутня продукція.

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:73 129,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:370,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство "Олександрівська клінічна лікарня м.Києва"
ЄДРПОУ:01994095 Досьє YouControl
Контактна особа:Мацібора Зоріна Юріївна
Телефон:+380977971929
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
01601, Україна, Київська область,Київ, Вул. Шовковична 39/1
7


+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Чай чорний байховий

540
кілограм
01601 , Україна , м. Київ , м. Київ , Вул. Шовковична 39/1 ,
по 31-12-2024
15863200-7
Чорний чай


+ -
Документи
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:13-02-2024, 14:49:09
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:13-02-2024, 14:41:08
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:13-02-2024, 14:41:08
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Банківські
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
30
Мінімальний крок аукціону:
370,00 UAH
Початок аукціону:
Аукціон не відбувся
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП Вігант Яна Сергіївна   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Запорізька область, Запоріжжя, , , Вігант Яна Сергіївна
Остаточна пропозиція:
69 930,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
26-02-2024, 12:02

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 23-02-24, 10:22:08
24

Вимога про усунення невідповідностей: 1) В оголошені про проведення спрощеної закупівлі встановлено, що Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: документи, що підтверджують повноваження щодо підпису договору та документів пропозиції учасника: в) для учасника – фізичної особи - паспортом (ст.1-2, ст.3-6 за наявності записів), довідкою про присвоєння ідентифікаційного коду. Всупереч вимогам пункту 9.3. оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в складі пропозиції ФОП Вігант Яна Сергіївна – документи, що підтверджують повноваження щодо підпису договору та документів пропозиції учасника: в) для учасника – фізичної особи - паспортом (ст.1-2, ст.3-6 за наявності записів), довідкою про присвоєння ідентифікаційного коду – не надано. Відповідно пункту 3 Розділу II Затвердженої наказом ДП «Прозоро» №25 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разi здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178. Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, має змогу розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Просимо усунути виявлену невідповідність в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: документи, що підтверджують повноваження щодо підпису договору та документів пропозиції учасника: в) для учасника – фізичної особи - паспортом (ст.1-2, ст.3-6 за наявності записів), довідкою про присвоєння ідентифікаційного коду. 2) В оголошені про проведення спрощеної закупівлі встановлено, що Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: Довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Всупереч вимогам пункту 9.7. оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в складі пропозиції ФОП Вігант Яна Сергіївна – Довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – не надано. Відповідно пункту 3 Розділу II Затвердженої наказом ДП «Прозоро» №25 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разi здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178. Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, має змогу розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Просимо усунути виявлену невідповідність в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 24-02-24, 10:22:08
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-02-13-009055-a-b1
Номер договору:
123
Дата підписання договору:
07-03-2024, 00:00
Строк дії договору:
з 07-03-2024 по 31-12-2024
69 930,00 UAH
Ціна договору
69 930,00 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП Вігант Яна Сергіївна   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
69 930,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ