Період оскарження умов закупівлі - по 17-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 17-02-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 170 500,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 852,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Довбиський психоневрологічний інтернат |
| ЄДРПОУ: | 03188470 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://dovbyshinter.ukraina.org.ua/ |
| Контактна особа: | Оксана Остринська |
| Телефон: | +380687271576 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 12724, Україна, Житомирська область,Довбиш, вул. Ломоносова,22 |
2 |
Після розгляду тендерної пропозиції Фізична особа-підприємець Рудь Віта Вікторівна (надалі - Учасник) виявлено невідповідності в інформації та /або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, які підлягають виправленню протягом 24 годин з моменту оприлюднення повідомлення про усунення невідповідностей, зокрема: 1) Учасник не надав кольорові скан-копії оригіналів водійських посвідчень водіїв, що будуть залучені до поставок (невідповідність пункту 3.5. розділу ІІІ «Загальні вимоги» додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»). 2) Учасник в складі тендерної пропозиції повинен був надати документ про проходження навчань з охорони праці водія, відповідно до вимог чинного законодавства (посвідчення, витяг з протоколу), виданий не раніше 2024 року. Але, учасником будо надано посвідчення № 045-42-2023, видане на ім’я водія-експедитора Кручок Миколи Петровича від 24 лютого 2023 року (невідповідність пункту 3.5. розділу ІІІ «Загальні вимоги» додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»). З метою усунення зазначених невідповідностей, керуючись пунктом 43 постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Учасник протягом 24 годин з моменту оприлюднення повідомлення про усунення невідповідностей повинен завантажити в електронну систему закупівель кольорові скан-копії оригіналів водійських посвідчень водіїв, що будуть залучені до поставок та документ про проходження навчань з охорони праці водія, відповідно до вимог чинного законодавства (посвідчення, витяг з протоколу), виданий не раніше 2024 року у відповідності вимог Замовника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.