Період оскарження умов закупівлі - по 17-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 17-02-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 20-02-2024, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 6 182 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 61 820,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 123 640,00 UAH |
Замовник: | Миколаївське квартирно-експлуатаційне управління |
ЄДРПОУ: | 08029523 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Путятін Володимир Борисович |
Телефон: | +380512446624 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 54056, Україна, Миколаївська область,Миколаїв, проспект Миру |
11 |
Вимога про усунення невідповідностей: Вимога п.п.5 Розділу 3 Тендерної документації « Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником: 5) документом (договір купівлі, сертифікат, тощо), який підтверджує право власності на товар;» Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано : - Договір постачання №1/01 від 31.01.2024 між ПОСТАЧАЛЬНИКОМ ФОП Овсюков Дмитро Ігорович та ПОКУПЦЕМ Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕМНИЙ ПРОМІНЬ" ; - Договір постачання №02/01 від 01.02.2024 між ПОСТАЧАЛЬНИКОМ ФОП Віблий Віктор Ігорович та ПОКУПЦЕМ Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕМНИЙ ПРОМІНЬ" Згідно п.9.6 договору №1/01 укладеного 31 січня 2024 року : «Даний Договір набуває чинності з моменту його підписання обома Сторонами і діє до «31» грудня 2023 р.». Згідно п.9.6 договору №02/01 укладеного 01 лютого 2024 року : «Даний Договір набуває чинності з моменту його підписання обома Сторонами і діє до «31» грудня 2023 р.». Окрім цього Учасником надана кольорова скан-копія договору постачання №02/01 від 01.02.2024 зроблена не з оригіналу договору. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати документи які вимагаються Замовником у Тендерній документації, що відповідають чинному законодавству.
Вимога про усунення невідповідностей: Вимога п.п.6 Розділу 3 Тендерної документації « Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником: 6) звітом акредитованої лабораторії на деревину про позитивні результати дослідження на радіологічні показники, токсикологічні дослідження;» Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано : Лист-пояснення щодо сертифіката відповідності (якості) від 20.02.2024 року №9, де повідомляється, що на товар (деревина (дрова твердих порід)) сертифікат відповідності не надається через те, що предмет закупівлі не є об’єктом технологічного регламенту. Однак Замовником вимагається не сертифікат відповідності (якості), а саме звіт акредитованої лабораторії на деревину про позитивні результати дослідження на радіологічні показники, токсикологічні дослідження, в зв’язку з чим ним не вбачається причино-наслідкових зв’язків між твердженням Учасника про необ'єктність предмету закупівлі та відсутність необхідності надання сертифікатів відповідності та фактичним ненаданням підтвердження про позитивні результати дослідження на радіологічні показники, токсикологічні дослідження. Таким чином, для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати документи які вимагаються Замовником у Тендерній документації
Вимога про усунення невідповідностей: Вимога п.п.5 та п.п.6 Розділу 3 Тендерної документації « Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником: 5)документом (договір купівлі, сертифікат, тощо), який підтверджує право власності на товар; 6) звітом акредитованої лабораторії на деревину про позитивні результати дослідження на радіологічні показники, токсикологічні дослідження;» Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано : - Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству №2024/04/662 від 16.02.2024 (далі – Висновок); - Звіт №622 від 15.02.2024 про проведення наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству продукції (далі – Звіт); - Протокол випробувань №800 від 19.02.2024; - Договір про постачання дров №12/02/2024 від 12.02.2024 (далі – Договір). Висновок та Звіт розроблено у відповідності із ТУ У 16.1-3552804040-001:2024, які у Замовника немає можливості перевірити, оскільки ТУ відсутні в інтернет-ресурсах. Однак, у Договорі закуплений Учасником товар відповідає ТУ У 16.1-00994207-005:2018. Таким чином, Замовником вбачаються суперечності в товарі, що закуплений Учасником та тим, щодо якого надано санітарно-епідеміологічний висновок та звіт в частині відповідності ТУ. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати роз’яснення з наданням відповідних підтверджуючих документів (в разі наявності) щодо підтвердження відповідності технічним умовам товару, що закуплений Учасником та того товару, що пройшов санітарно-епідеміологічний контроль, або надати належний санітарно-епідеміологічний висновок та звіт з визначенням вірних технічних характеристик товару.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.