Період оскарження умов закупівлі - по 16-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 16-02-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 548 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 740,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 16 400,00 UAH |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Черкаська обласна психіатрична лікарня Черкаської обласної ради" |
| ЄДРПОУ: | 02004841 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Самусєва Людмила Миколаївна |
| Телефон: | 380631954490, 380505891440 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 20708, Україна, Черкаська область,Сміла, вулиця Павлова, будинок 46 |
4 |
У відповідності до розділу 1 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації Для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник надає наступні документи: 1) чотири аналогічні договори, укладені із суб’єктами, які є замовниками в розумінні пункту 11 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) (в період дії з 19.04.2020р.), та/або замовниками в розумінні пункту 9 частини 1 статті 1 Закону (в період дії до 19.04.2020р.). Відсутність досвіду виконання аналогічних договорів, укладених із суб’єктами, які є замовниками в розумінні пункту 11 частини 1 статті 1 Закону (в період дії з 19.04.2020р.) та/або замовниками в розумінні пункту 9 частини 1 статті 1 Закону (в період дії до 19.04.2020 р.), та за умови наявності досвіду виконання аналогічних договорів, укладених із суб’єктами, що за своїм статусом не є замовниками в розумінні пункту 11 частини 1 статті 1 Закону (в період дії з 19.04.2020 р.) та/або не є замовниками в розумінні пункту 9 частини 1 статті 1 Закону (в період дії до 19.04.2020 р.) (але в будь-якому випадку з дотриманням вимог щодо загальної кількості таких договорів) не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. З метою недопущення укладання фіктивних договорів та підробки (фальшування) учасниками інформації стосовно досвіду виконання аналогічного договору із суб’єктами, які за своїм статусом не є замовниками в розумінні пункту 11 частини 1 статті 1 Закону (в період дії з 19.04.2020 р.) та/або не є замовниками в розумінні пункту 9 частини 1 статті 1 Закону (в період дії до 19.04.2020р.) учасник надає банківський документ оформлений належним чином, який підтверджує здійснення оплати за кожним аналогічним договором та податкову накладну (для платників податку на додану вартість). Аналогічним договором в розумінні цієї документації є виконаний договір до дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів на постачання товарів, аналогічних до предмету закупівлі овочів свіжих; 2) лист-відгук (рекомендаційний лист тощо) за кожним аналогічним договором щодо належного його виконання, з обов’язковим зазначенням інформації про номер та дату укладення договору, інформації про виконання учасником своїх зобов’язань згідно договору в частині якісних (технічних тощо) вимог до предмету закупівлі, своєчасності та повноти поставки товару. Аналогічним вважається договір на постачання товарів, аналогічних до предмету закупівлі овочів свіжих. Інформація та документ/ти повинні надаватись про виконаний договір, дія якого закінчена до дати оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів з особливостями. Всупереч даним вимогам учасником надано договір про закупівлю товарів за державні кошти №19/21 від 29 березня 2021 р. на постачання фруктів: бананів, ківі, лимонів, апельсин, мандарин, яблук, персиків, вишні свіжої, полуниці, сливи разом з листом-відгуком від 06.12.2021 року №0108/2424, які не підтверджують досвіду виконання аналогічних договорів — не є аналогічним договором на постачання товарів аналогічних до предмету закупівлі овочів свіжих згідно з визначеним Замовником в тендерній документації поняттям “аналогічний договір”. Учаснику необхідно усунути виявлені невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.