Період оскарження умов закупівлі - по 15-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 15-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 492 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 460,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КРИВЧИЦЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ |
ЄДРПОУ: | 03190461 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Грищук Юлія Вікторівна |
Телефон: | +380962247769 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 32453, Україна, Хмельницька область,село Кривчик Кам'янець-Подільський район, вулиця Сонячна, будинок 2 |
6 |
Згідно вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами), Замовник звертається до Учасника процедури закупівлі для уточнення інформації пропозиції. 1) Замовником виявлено невідповідності в документах пропозиції Учасника а саме: 1. У складі пропозиції є Експертний висновок №006990 з/23 від 28.12.2023 року. Проте, згідно вимог ТД потрібно надати Протокол випробувань змиву зі стінок, а також підлоги транспортного засобу на мікробіологічні показники (ЗМЧ, БГКП). Також, у наданому документі відсутні показники «ЗМЧ» як вимагається ТД. 2. У складі пропозиції відсутні документ, що підтверджує проходження навчання (перевірки знань) з питань охорони праці (а саме - правил охорони праці на автомобільному транспорті), виданий водію (-ям) (або водію –експедитору) (посвідчення та/або свідоцтво). 3. У складі пропозиції відсутнє свідоцтва про проходження навчання: «Законодавчі вимоги щодо розробки та впровадження системи управління безпечністю харчових продуктів на основі принципів НАССР»; Загальні вимоги та положення ДСТУ ISO 22000:2019 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» щодо вказаних працівників у довідці. 4. У складі пропозиції є Експертний висновок №006990 з/23 від 28.12.2023 року. Проте, згідно вимог ТД потрібно надати Протокол випробувань змивів рук водія (або водія-експедитора), разом з Актом відбору змивів відбитків з поверхонь об’єктів для санітарно-мікробіологічного контролю. 5. У складі пропозиції відсутній сертифікат на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 щодо транспортування продуктів харчування. 6. У складі пропозиції міститься довідка що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного договору №17/10 від 17.02.2024 року, у якій некоректно зазначено інформацію про предмет зазначених аналогічних договорів згідно наданих у складі пропозиції аналогічних договорів до довідки. 7. У складі пропозиції містяться Листи-відгуки (№1723-01-09 від 18.12.2023 року та (№1724-01-09 від 18.12.2023 року) до наданих аналогічних договорів у складі пропозиції які не містять усієї необхідної інформації. 2) Вимоги тендерної документації щодо виявлених невідповідностей: - 1. Відповідно до п.1.5. додатку 4 до ТД Учасник надає: «На підтвердження дотримання санітарно-мікробіологічного контролю об’єктів реалізації, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції Протокол випробувань змиву зі стінок, а також підлоги транспортного засобу на мікробіологічні показники (ЗМЧ, БГКП), який вказується Учасником у довідці про наявність обладнання, яким буде здійснюватися доставка товару, разом з Актом відбору змивів відбитків з поверхонь об’єктів для санітарно-мікробіологічного контролю, виданий Учаснику (орендаря, суборендаря, лізингоотримувача, тощо) або надавачу послуг (перевізника) за 2023 рік»; 2. Відповідно до п.2.2. додатку 4 до ТД Учасник надає: «Учасник повинен надати у складі пропозиції документ, що підтверджує проходження навчання (перевірки знань) з питань охорони праці (а саме - правил охорони праці на автомобільному транспорті), виданий водію (-ям) (або водію –експедитору) (посвідчення та/або свідоцтво)»; 3. Відповідно до п.2.3. додатку 4 до ТД Учасник надає: «Учасник має надати оригінал або копію свідоцтва про проходження навчання: «Законодавчі вимоги щодо розробки та впровадження системи управління безпечністю харчових продуктів на основі принципів НАССР»; Загальні вимоги та положення ДСТУ ISO 22000:2019 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» щодо вказаних працівників у довідці. Якщо учасник є юридичною особою, то свідоцтво надається на ім’я керівника (директора) та/або працівника (-ів), який (-які) пройшов (-ли) навчання»; 4. Відповідно до п.2.4. додатку 4 до ТД Учасник надає: «На підтвердження дотримання санітарно-мікробіологічного контролю, учасник надає у складі пропозиції Протокол випробувань змивів рук водія (або водія-експедитора), разом з Актом відбору змивів відбитків з поверхонь об’єктів для санітарно-мікробіологічного контролю виданий Учаснику (орендарю, суборендарю, лізингоотримувачу, тощо) або надавачу послуг (перевізнику) за 2023 рік»; 5. Відповідно до абз.3 п.2.6. додатку 4 до ТД Учасник надає: «Учасник має надати оригінал або копію чинного на кінцеву дату подання тендерної пропозиції сертифікатів Учасника (орендаря, суборендаря, лізингоотримувача, тощо), якщо транспортування предмету закупівлі буде здійснювати власним/залученим транспортом, або надавача послуг (перевізника): абз.3 - на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 щодо транспортування продуктів харчування»; 6. Відповідно до форми №3 додатку 4 до ТД Учасник надає «Довідка, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Учасником некоректно зазначено інформацію про предмети договорів згідно наданих договорів у складі пропозиції»; 7. Відповідно до абз.2 п.3.1.1. додатку 4 до ТД Учасник надає «лист-відгук від Замовника де вказано номер, дата, предмет, суму укладеного аналогічного договору та суму фактичного виконання аналогічного договору, стан виконання договору, наявність зауважень.». 3) Учаснику необхідно привести до відповідності вимогам ТД та завантажити в електрону систему документи, а саме: 1. Протокол випробувань змиву зі стінок, а також підлоги транспортного засобу на мікробіологічні показники (ЗМЧ, БГКП), який вказується Учасником у довідці про наявність обладнання, яким буде здійснюватися доставка товару, разом з Актом відбору змивів відбитків з поверхонь об’єктів для санітарно-мікробіологічного контролю, виданий Учаснику (орендаря, суборендаря, лізингоотримувача, тощо) або надавачу послуг (перевізника) за 2023 рік. 2. Документ, що підтверджує проходження навчання (перевірки знань) з питань охорони праці (а саме - правил охорони праці на автомобільному транспорті), виданий водію (-ям) (або водію –експедитору) (посвідчення та/або свідоцтво). 3. Оригінал або копію свідоцтва про проходження навчання: «Законодавчі вимоги щодо розробки та впровадження системи управління безпечністю харчових продуктів на основі принципів НАССР»; Загальні вимоги та положення ДСТУ ISO 22000:2019 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» щодо вказаних працівників у довідці. Якщо учасник є юридичною особою, то свідоцтво надається на ім’я керівника (директора) та/або працівника (-ів), який (-які) пройшов (-ли) навчання. 4. Протокол випробувань змивів рук водія (або водія-експедитора), разом з Актом відбору змивів відбитків з поверхонь об’єктів для санітарно-мікробіологічного контролю виданий Учаснику (орендарю, суборендарю, лізингоотримувачу, тощо) або надавачу послуг (перевізнику) за 2023 рік. 5. Учасник має надати оригінал або копію чинного на кінцеву дату подання тендерної пропозиції сертифікатів Учасника (орендаря, суборендаря, лізингоотримувача, тощо), якщо транспортування предмету закупівлі буде здійснювати власним/залученим транспортом, або надавача послуг (перевізника) - на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 щодо транспортування продуктів харчування. 6. Внести зміни до Довідки (№17/10 від 17.02.2024 року), що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), в частині заповнення предметів договорів згідно наданих аналогічних договорів у складі пропозиції, 7. Привести до відповідності вимогам Листи-відгуки від Замовника де вказано номер, дата, предмет, суму укладеного аналогічного договору та суму фактичного виконання аналогічного договору, стан виконання договору, наявність зауважень.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.