Період оскарження умов закупівлі - по 15-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 15-02-2024, 00:00
Потреба 2024 року згідно рапорту.Закупівля здійснюється відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” та доповненнями від 12.05.2023р. Постановою Кабінету Міністрів №471 (далі - Особливості), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами та доповненнями, з дотриманням принципів принципів здійснення публічних закупівель, зокрема максимальної економії, ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням. Закупівля здійснюється згідно наявної потреби. Вид закупівлі: Відкриті торги з особливостями. Усі документи, що мають відношення до тендерної документації та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Додаток 2 ТД. Вид забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082. назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (код ДК 021:2015 -15610000-7) (крупа ячнева, крупа гречана ,круппа манна, крупа перлова, крупа пшенична, крупа пшоняна, - 15613300-1 Злакові продукти; крупа вівсяна -15613100-9 Вівсяна крупа; рис - 15614100-6 Рис довгозернистий): визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: код згідно з Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: 15610000-7 – Продукція борошномельно-круп'яної промисловості Категорія замовника: Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 118 865,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 594,33 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Коростеньська центральна районна лікарня" Ушомирської сільської ради |
| ЄДРПОУ: | 40475812 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Жидецька |
| Телефон: | +380974304624 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Україна |
2 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.