Подача вимоги на умови закупівлі - по 15-02-2024, 00:00
Донецька область
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 252 354 319,62 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 523 543,20 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Забезпечення пропозиції: | 2 523 543,20 UAH |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ) |
| ЄДРПОУ: | 00034022 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://www.mil.gov.ua |
| Контактна особа: | Олег Муха |
| Телефон: | +380444547422 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 03168, Україна, м. Київ,м. Київ, просп. Повітрофлотський, 6 |
11 |
У складі пропозиції ТОВ “ТРЕЙД ПОЛТАВА” надано документи в електронному вигляді згідно вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, крім сканованого оригіналу/копії податкової декларації з податку на прибуток підприємств за звітний період в якому учасник закупівлі був платником податку на прибуток підприємств у 2020 або 2021 або 2022 роках (Наказ Міністерства фінансів України від 20 жовтня 2015 року № 897). Крім того, ТОВ “ТРЕЙД ПОЛТАВА” для підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям, а саме наявність загальною кількістю складських та/або інших приміщень з холодильною камерою не менше ніж 500 кв.м, які учасник використовує для ведення господарської діяльності та зберігання продуктів харчування надано договір суборенди складського приміщення, холодильна камера, загальною площею – 500 кв.м. від 01.04.2024 № 01/04 (який не дійсний на сьогоднішній день та на період постачання товару). За результатами розгляду пропозицій учасників Комісією Міністерства оборони України пропонується: повідомити ТОВ “ТРЕЙД ПОЛТАВА” про невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом розміщення вимоги щодо виправлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: – сканований оригінал/копію податкової декларації з податку на прибуток підприємств за звітний період в якому учасник закупівлі був платником податку на прибуток підприємств у 2020 або 2021 або 2022 роках (Наказ Міністерства фінансів України від 20 жовтня 2015 року № 897); –підтвердження права користування або власності на складські та/або інші приміщення з холодильною камерою не менше ніж 500 кв.м, які учасник використовує для ведення господарської діяльності та зберігання продуктів харчування. Також, відповідно до пункту 12.4 оголошення про проведення спрощеної закупівлі надати можливість ТОВ “ТРЕЙД ПОЛТАВА” відповідно до абзацу 15 частини 3 статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі” та з метою виконання вимог підпункту 3 частини 3 статті 30 Закону України “Про оборонні закупівлі”, зокрема: у разі здійснення державним замовником (службою державного замовника, військовою частиною) закупівель продуктів харчування договір про закупівлю повинен містити інформацію щодо: назви предмета закупівлі та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів), ціни за одиницю кожної номенклатурної позиції товару (із зазначенням одиниці виміру щодо товарів), учасник закупівлі, пропозиція якого визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен завантажити державному замовнику документи, шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді (формат PDF або JPG) через електронну систему закупівель скановану заповнену форму “Цінова пропозиція” (додаток 1) із визначенням початкової ціни пропозиції та ціни за результатами аукціону (ураховуючи зменшення). При цьому, загальна вартість закупівлі товару не повинна відрізнятися від пропозиції, поданої під час аукціону. Учасник повинен зазначити у пропозиції ціну за одиницю товару (комплекту) без податку на додану вартість (надалі – ПДВ) та з ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ), а також загальну вартість без ПДВ, крім того ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) та загальну вартість з ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) (з двома десятковими знаками без округлення). Разом із ціновою пропозицією надається розцінений Каталог продуктів харчування (додаток до проєкту договору 15.1) з ціною по кожному найменуванні харчового продукту, яка не повинна перевищувати граничні ціни зазначені в додатку № 3 до Оголошення “Граничні ціни до Каталогу продуктів харчування”.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.