Закупівлю оголошено - 09-02-2024, 18:56. Дата останніх змін - 07-03-2024, 17:42

Продукти харчування та сушені продукти різні (15890000-3) (продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2024 рік)

Закупівля: UA-2024-02-09-013581-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 09-02-2024, 18:56
по 15-02-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 15-02-2024, 00:00
по 19-02-2024, 18:00
АукціонПеріод аукціонів
Завершився
з 20-02-2024, 15:07
по 20-02-2024, 15:54

Подача вимоги на умови закупівлі - по 15-02-2024, 00:00

Донецька область

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:252 354 319,62 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:2 523 543,20 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:2 523 543,20 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ)
ЄДРПОУ:00034022 Досьє YouControl
Сайт:https://www.mil.gov.ua
Контактна особа:Олег Муха
Телефон:+380444547422
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
03168, Україна, м. Київ,м. Київ, просп. Повітрофлотський, 6
11


+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2024 рік

1810549
комплект
Україна , Відповідно до документації ,
з 26-02-2024 по 31-03-2024
15890000-3
Продукти харчування та сушені продукти різні


+ -
Документи
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:09-02-2024, 18:56:22
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:09-02-2024, 19:16:05
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:09-02-2024, 18:56:22
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:09-02-2024, 18:56:22
Експортовано:09-02-2024, 18:56:22
Експортовано:09-02-2024, 18:56:22
Експортовано:09-02-2024, 18:56:22
Експортовано:09-02-2024, 18:56:22
Експортовано:09-02-2024, 18:56:22
Експортовано:09-02-2024, 18:56:22
Експортовано:09-02-2024, 18:56:22
Експортовано:09-02-2024, 18:56:22
Експортовано:09-02-2024, 18:56:22
Експортовано:09-02-2024, 18:56:22
Експортовано:09-02-2024, 18:56:22
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Розрахунки за Договором проводяться шляхом оплати за фактично постачені комплекти продуктів за умови надходження коштів з Державного бюджету України, передбачені на зазначені цілі, протягом 30 календарних днів з дня надходження належним чином оформлених документів; за рішенням Замовника можливе надання попередньої оплати
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
30
Мінімальний крок аукціону:
2 523 543,20 UAH
Початок аукціону:
20-02-2024, 15:07
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ТРЕЙД ПОЛТАВА"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, б.Кольцова будинок 14-Д офіс 610, 03194, Михайло Богопольський
Остаточна пропозиція:
187 968 662,38 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
195 539 292,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
23-02-2024, 17:16

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 21-02-24, 19:03:07
24

У складі пропозиції ТОВ “ТРЕЙД ПОЛТАВА” надано документи в електронному вигляді згідно вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, крім сканованого оригіналу/копії податкової декларації з податку на прибуток підприємств за звітний період в якому учасник закупівлі був платником податку на прибуток підприємств у 2020 або 2021 або 2022 роках (Наказ Міністерства фінансів України від 20 жовтня 2015 року № 897). Крім того, ТОВ “ТРЕЙД ПОЛТАВА” для підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям, а саме наявність загальною кількістю складських та/або інших приміщень з холодильною камерою не менше ніж 500 кв.м, які учасник використовує для ведення господарської діяльності та зберігання продуктів харчування надано договір суборенди складського приміщення, холодильна камера, загальною площею – 500 кв.м. від 01.04.2024 № 01/04 (який не дійсний на сьогоднішній день та на період постачання товару). За результатами розгляду пропозицій учасників Комісією Міністерства оборони України пропонується: повідомити ТОВ “ТРЕЙД ПОЛТАВА” про невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом розміщення вимоги щодо виправлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: – сканований оригінал/копію податкової декларації з податку на прибуток підприємств за звітний період в якому учасник закупівлі був платником податку на прибуток підприємств у 2020 або 2021 або 2022 роках (Наказ Міністерства фінансів України від 20 жовтня 2015 року № 897); –підтвердження права користування або власності на складські та/або інші приміщення з холодильною камерою не менше ніж 500 кв.м, які учасник використовує для ведення господарської діяльності та зберігання продуктів харчування. Також, відповідно до пункту 12.4 оголошення про проведення спрощеної закупівлі надати можливість ТОВ “ТРЕЙД ПОЛТАВА” відповідно до абзацу 15 частини 3 статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі” та з метою виконання вимог підпункту 3 частини 3 статті 30 Закону України “Про оборонні закупівлі”, зокрема: у разі здійснення державним замовником (службою державного замовника, військовою частиною) закупівель продуктів харчування договір про закупівлю повинен містити інформацію щодо: назви предмета закупівлі та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів), ціни за одиницю кожної номенклатурної позиції товару (із зазначенням одиниці виміру щодо товарів), учасник закупівлі, пропозиція якого визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен завантажити державному замовнику документи, шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді (формат PDF або JPG) через електронну систему закупівель скановану заповнену форму “Цінова пропозиція” (додаток 1) із визначенням початкової ціни пропозиції та ціни за результатами аукціону (ураховуючи зменшення). При цьому, загальна вартість закупівлі товару не повинна відрізнятися від пропозиції, поданої під час аукціону. Учасник повинен зазначити у пропозиції ціну за одиницю товару (комплекту) без податку на додану вартість (надалі – ПДВ) та з ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ), а також загальну вартість без ПДВ, крім того ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) та загальну вартість з ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) (з двома десятковими знаками без округлення). Разом із ціновою пропозицією надається розцінений Каталог продуктів харчування (додаток до проєкту договору 15.1) з ціною по кожному найменуванні харчового продукту, яка не повинна перевищувати граничні ціни зазначені в додатку № 3 до Оголошення “Граничні ціни до Каталогу продуктів харчування”.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 22-02-24, 19:03:07
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-02-09-013581-a-c1
Номер договору:
220/14/2/24/39
Дата підписання договору:
07-03-2024, 17:27
Строк дії договору:
з 07-03-2024 по 31-12-2024
Ціна договору до змін:
187 968 662,38 UAH
Ціна договору до змін без ПДВ:
156 640 551,98 UAH
187 968 662,38 UAH
Ціна договору
156 640 551,98 UAH
Ціна договору без ПДВ
101 195 761,80 UAH
Ціна договору після внесення змін
84 329 801,50 UAH
Ціна договору після внесення змін без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ТРЕЙД ПОЛТАВА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
187 968 662,38 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
195 539 292,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
2. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ТРЕЙД ГРАНІТ ІНВЕСТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
189 706 789,42 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
197 277 419,04 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
2. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "КРОСС ПРАЙМ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
190 455 994,62 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
206 402 586,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ АТОМСЕРВІС   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
199 341 444,90 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
199 341 444,90 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
200 427 774,30 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
200 427 774,30 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
2. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ОХТИРКА М'ЯСОПРОДУКТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
252 354 319,62 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
252 354 319,62 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Кваліфікаційні критерії
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Замовником вимагається внесення учасником забезпечення пропозиції у формі: електронної банківської гарантії – яка повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 9.7 цього розділу, відшкодувати на рахунок Міністерства оборони України кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначених у пункті 9.3 цього розділу та обов’язково повинно бути накладено КЕП або УЕП уповноваженої особи банку.
Статус: Активна
Дата створення: 09-02-2024, 18:56:16
Способи підтвердження:
Документ
2. Забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 3 відсотки вартості договору
Статус: Активна
Дата створення: 09-02-2024, 18:56:16
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ