Період оскарження умов закупівлі - по 14-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 14-02-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 267 754,50 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 338,77 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти, молоді та спорту Монастирищенської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 43983521 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Завертана Ніна Борисівна |
| Телефон: | +380464721432 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 19100, Україна, Черкаська область,Монастирище, вул.Соборна,121 |
0 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
09-03-2024, 00:03
Період оскарження:
з 27-02-2024, 16:11 по 09-03-2024, 00:00
Документи:
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "САЛІЙ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ" в процедурі відкритих торгів з особливостями по предмету закупівлі Йогурт 1,4% в асортименті (ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні) № оголошення UA-2024-02-09-012834-a виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Вимогами пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.» Додатку 4 до тендерної документації було встановлено, що учасник надає лист-відгук від організації про виконання аналогічного договору, а також в частині своєчасного виконання графіку поставки, завезення якісних продуктів харчування з супровідними документами. Вимогами Додатку 5 встановлено - в складі пропозиції необхідно надати: - опис харчового продукту від виробника, де вказано загальну інформацію про продукт, склад продукту, показники безпеки, мікробіологічні показники, вимоги до пакування. В складі пропозиції ФОП "САЛІЙ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ" відсутній лист-відгук та опис харчового продукту від виробника. Таким чином, виходячи із вищезазначеного, просимо завантажити в електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей наступні документи: - лист-відгук від організації про виконання аналогічного договору, а також в частині своєчасного виконання графіку поставки, завезення якісних продуктів харчування з супровідними документами; - опис харчового продукту від виробника, де вказано загальну інформацію про продукт, склад продукту, показники безпеки, мікробіологічні показники, вимоги до пакування. В іншому разі, тендерна пропозиція буде відхилена відповідно до ч.44 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.