Період оскарження умов закупівлі - по 16-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 224 516,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 122,58 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО УКРАЇНИ "МІЖНАРОДНИЙ ДИТЯЧИЙ ЦЕНТР "АРТЕК" |
ЄДРПОУ: | 16502790 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ольга Котова |
Телефон: | +380442050506 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04075, Україна, м. Київ,м. Київ, Пуща-Водиця, 14-та лінія |
5 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1) Згідно пункту 3 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу III «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації Замовника, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, підписаним та завіреним печаткою проектом договору про закупівлю – згідно Додатку № 5 до цієї тендерної документації. Товариством з обмеженою відповідальністю «МУРЧИК» (код ЄДРПОУ – 43507270) у складі тендерної пропозиції не надано підписаний та завірений печаткою проект договору про закупівлю – згідно Додатку № 5 до цієї тендерної документації. 2) Згідно пункту 3 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу III «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації Замовника, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, копією ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом (у разі, якщо господарська діяльність не передбачає отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності, учасник надає лист – пояснення в довільній формі з посиланням на нормативно – правові акти). Товариством з обмеженою відповідальністю «МУРЧИК» (код ЄДРПОУ – 43507270) у складі тендерної пропозиції не надано копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом (у разі, якщо господарська діяльність не передбачає отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності, учасник надає лист – пояснення в довільній формі з посиланням на нормативно – правові акти). 3) Згідно пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей» Розділу III «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації Замовника, учасник у складі тендерної документації повинен надати довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між учасником та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, відповідно, підстав, що призвели до його дострокового розірвання, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, не було, або довідку з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Товариством з обмеженою відповідальністю «МУРЧИК» (код ЄДРПОУ – 43507270) у складі тендерної пропозиції не надано довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між учасником та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, відповідно, підстав, що призвели до його дострокового розірвання, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, не було, або довідку з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. 4) Згідно пункту 2 «Інша інформація» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, повинні дотримуватись норм чинного законодавства України, та повинні надати, зокрема: - лист-гарантію, складену Учасником в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: Закону України «Про санкції», постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови; постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації; Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII. - довідку в довільній формі (на фірмовому бланку учасника) щодо погодження з усіма умовами тендерної документації; - гарантійний лист, складений в довільній формі, згідно з яким учасник гарантує, що інформація, надана ним у довільній формі у складі тендерної пропозиції, є достовірною. Товариством з обмеженою відповідальністю «МУРЧИК» (код ЄДРПОУ – 43507270) у складі тендерної пропозиції не надано: - лист-гарантію, складену Учасником в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: Закону України «Про санкції», постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови; постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації; Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII. - довідку в довільній формі (на фірмовому бланку учасника) щодо погодження з усіма умовами тендерної документації; - гарантійний лист, складений в довільній формі, згідно з яким учасник гарантує, що інформація, надана ним у довільній формі у складі тендерної пропозиції, є достовірною. 5) Згідно пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку № 3 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерної документації Замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про потужності (об’єкти), які задіються учасником у виробництві та/або в обігу харчових продуктів (згідно із Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів») та: а) у разі використання Учасником власних потужностей: • копію документа (-ів), що засвідчує (-ють) право власності Учасника на потужності (свідоцтво про право власності, договір купівлі - продажу тощо); б) у разі використання потужностей, які належать іншим особам: • копію договору оренди, суборенди, або іншого договору, укладеного між Учасником та іншою особою, на підставі якого, Учасником будуть задіяні потужності (об’єкти). З метою підтвердження наявності спеціалізованого автотранспорту для перевезення продукції, що є предметом закупівлі, Учасник повинен надати наступні документи: • інформаційну довідку, складену у довільній формі, про наявність спеціалізованого автотранспорту із зазначенням державного номеру та виду кузову автотранспортного засобу необхідного для постачання предмету закупівлі; • свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, зазначеного в довідці. За відсутністю у Учасника власного спеціалізованого автотранспорту, Учасник надає крім перелічених документів: • у разі, якщо учасник самостійно здійснює перевезення товару, що є предметом закупівлі: - копії документів, які надають Учаснику право користування транспортними засобами (договір оренди, позички тощо, укладених з додержанням вимог чинного законодавства); • у разі, якщо Учасником для перевезення товару, що є предметом закупівлі залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення вантажів: - чинний договір Учасника з Перевізником, який укладений згідно з вимогами законодавства України. Такий договір повинен підтверджувати надання саме Перевізником послуг перевезення Учаснику (згідно із ч. 1 ст. 902 ЦК України). Товариством з обмеженою відповідальністю «МУРЧИК» (код ЄДРПОУ – 43507270) у складі тендерної пропозиції не надано довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про потужності (об’єкти), які задіються учасником у виробництві та/або в обігу харчових продуктів (згідно із Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів») та: а) у разі використання Учасником власних потужностей: • копію документа (-ів), що засвідчує (-ють) право власності Учасника на потужності (свідоцтво про право власності, договір купівлі - продажу тощо); б) у разі використання потужностей, які належать іншим особам: • копію договору оренди, суборенди, або іншого договору, укладеного між Учасником та іншою особою, на підставі якого, Учасником будуть задіяні потужності (об’єкти). З метою підтвердження наявності спеціалізованого автотранспорту для перевезення продукції, що є предметом закупівлі, Учасник повинен надати наступні документи: • інформаційну довідку, складену у довільній формі, про наявність спеціалізованого автотранспорту із зазначенням державного номеру та виду кузову автотранспортного засобу необхідного для постачання предмету закупівлі; • свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, зазначеного в довідці. За відсутністю у Учасника власного спеціалізованого автотранспорту, Учасник надає крім перелічених документів: • у разі, якщо учасник самостійно здійснює перевезення товару, що є предметом закупівлі: - копії документів, які надають Учаснику право користування транспортними засобами (договір оренди, позички тощо, укладених з додержанням вимог чинного законодавства); • у разі, якщо Учасником для перевезення товару, що є предметом закупівлі залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення вантажів: - чинний договір Учасника з Перевізником, який укладений згідно з вимогами законодавства України. Такий договір повинен підтверджувати надання саме Перевізником послуг перевезення Учаснику (згідно із ч. 1 ст. 902 ЦК України). 6) Згідно пункту 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку № 3 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерної документації Замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про працівників, зокрема водіїв, експедиторів, комірників, вантажників тощо, які будуть залучатися для обігу предмету закупівлі (виконання умов Договору) із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади, яку обіймає на підприємстві, спеціальності за освітою, та загального стажу роботи. З метою підтвердження зазначеної в довідці інформації Учасник надає їхні: • особисті медичні книжки, за формою № 1 ОМК «Особиста медична книжка», затверджена Наказом МОЗ України № 150 від 21.02.2013 р.) з відміткою про пройдений медичний огляд; • медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів, які виконують роботи з перевезення вантажів, що підтверджують своєчасний періодичний огляд, відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджене Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р.; • у разі, якщо Учасник самостійно здійснює перевезення предмету закупівлі, необхідно надати документи, що підтверджують трудові відносини між Учасником та його працівниками, які будуть залучатися для обігу предмету закупівлі (виконання умов Договору) (трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу) або накази на призначення або інший офіційний документ, що підтверджує трудові правовідносини); • у разі, якщо для перевезення предмету закупівлі Учасником залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення вантажів, необхідно надати документи, що підтверджують трудові відносини між Перевізником та його працівниками, які будуть залучатися для обігу предмету закупівлі (виконання умов Договору). Товариством з обмеженою відповідальністю «МУРЧИК» (код ЄДРПОУ – 43507270) у складі тендерної пропозиції не надано довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про працівників, зокрема водіїв, експедиторів, комірників, вантажників тощо, які будуть залучатися для обігу предмету закупівлі (виконання умов Договору) із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади, яку обіймає на підприємстві, спеціальності за освітою, та загального стажу роботи. З метою підтвердження зазначеної в довідці інформації Учасник надає їхні: • особисті медичні книжки, за формою № 1 ОМК «Особиста медична книжка», затверджена Наказом МОЗ України № 150 від 21.02.2013 р.) з відміткою про пройдений медичний огляд; • медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів, які виконують роботи з перевезення вантажів, що підтверджують своєчасний періодичний огляд, відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджене Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р.; • у разі, якщо Учасник самостійно здійснює перевезення предмету закупівлі, необхідно надати документи, що підтверджують трудові відносини між Учасником та його працівниками, які будуть залучатися для обігу предмету закупівлі (виконання умов Договору) (трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу) або накази на призначення або інший офіційний документ, що підтверджує трудові правовідносини); • у разі, якщо для перевезення предмету закупівлі Учасником залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення вантажів, необхідно надати документи, що підтверджують трудові відносини між Перевізником та його працівниками, які будуть залучатися для обігу предмету закупівлі (виконання умов Договору). 7) Згідно Додатку № 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» тендерної документації Замовника, інформація про безпечність харчових продуктів (запропонованого товару) вимогам чинного законодавства в сфері безпечності харчових продуктів, повинна бути підтверджена наступними документами: - сертифікатом який посвідчує, що система управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) Учасника або Перевізника (у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання (Перевізник)) та Зберігача (у разі, якщо Учасником будуть залучатись потужності (-ть) на будь-якій стадії виробництві та/або в обігу предмету закупівлі, при умові, що для зберігання харчових продуктів використовуються потужності, які належать іншим особам (Зберігач, тощо)) відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ДСТУ ISO 22000:2018), чинним на кінцеву дату подання тендерної пропозиції; - для підтвердження наявності транспортних засобах надати фотографії автомобілів з номерними знаками, які будуть використовуватися для перевезення продуктів харчування; - документами, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством; - гарантійним листом, складеним у довільній формі щодо забезпечення якості товару та своєчасної його поставки до місця доставки (поставка згідно заявок та залишковий термін зберігання отриманого продукту має бути не менше 85% від загального); - довідкою про те, що товари, які є предметом закупівлі, відповідають вимогам чинного законодавства із захисту довкілля, основним вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля та вимогам чинного природоохоронного законодавства; - інформаційною довідкою, складеною в довільній формі щодо походження продукції із зазначенням країни виробника. Товариством з обмеженою відповідальністю «МУРЧИК» (код ЄДРПОУ – 43507270) у складі тендерної пропозиції не надано: - сертифікат який посвідчує, що система управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) Учасника або Перевізника (у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання (Перевізник)) та Зберігача (у разі, якщо Учасником будуть залучатись потужності (-ть) на будь-якій стадії виробництві та/або в обігу предмету закупівлі, при умові, що для зберігання харчових продуктів використовуються потужності, які належать іншим особам (Зберігач, тощо)) відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ДСТУ ISO 22000:2018), чинним на кінцеву дату подання тендерної пропозиції; - фотографії автомобілів з номерними знаками, які будуть використовуватися для перевезення продуктів харчування; - інформаційну довідку, складену в довільній формі щодо походження продукції із зазначенням країни виробника. Товариству з обмеженою відповідальністю «МУРЧИК» (код ЄДРПОУ – 43507270) необхідно усунути наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: - надати підписаний та завірений печаткою проект договору про закупівлю – згідно Додатку № 5 до цієї тендерної документації; - надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом (у разі, якщо господарська діяльність не передбачає отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності, учасник надає лист – пояснення в довільній формі з посиланням на нормативно – правові акти); - надати довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між учасником та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, відповідно, підстав, що призвели до його дострокового розірвання, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, не було, або довідку з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі; - надати лист-гарантію, складену Учасником в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: Закону України «Про санкції», постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови; постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації; Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII; - надати довідку в довільній формі (на фірмовому бланку учасника) щодо погодження з усіма умовами тендерної документації; - надати гарантійний лист, складений в довільній формі, згідно з яким учасник гарантує, що інформація, надана ним у довільній формі у складі тендерної пропозиції, є достовірною; - надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про потужності (об’єкти), які задіються учасником у виробництві та/або в обігу харчових продуктів (згідно із Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів») та: а) у разі використання Учасником власних потужностей: • копію документа (-ів), що засвідчує (-ють) право власності Учасника на потужності (свідоцтво про право власності, договір купівлі - продажу тощо); б) у разі використання потужностей, які належать іншим особам: • копію договору оренди, суборенди, або іншого договору, укладеного між Учасником та іншою особою, на підставі якого, Учасником будуть задіяні потужності (об’єкти). З метою підтвердження наявності спеціалізованого автотранспорту для перевезення продукції, що є предметом закупівлі, Учасник повинен надати наступні документи: • інформаційну довідку, складену у довільній формі, про наявність спеціалізованого автотранспорту із зазначенням державного номеру та виду кузову автотранспортного засобу необхідного для постачання предмету закупівлі; • свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, зазначеного в довідці. За відсутністю у Учасника власного спеціалізованого автотранспорту, Учасник надає крім перелічених документів: • у разі, якщо учасник самостійно здійснює перевезення товару, що є предметом закупівлі: - копії документів, які надають Учаснику право користування транспортними засобами (договір оренди, позички тощо, укладених з додержанням вимог чинного законодавства); • у разі, якщо Учасником для перевезення товару, що є предметом закупівлі залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення вантажів: - чинний договір Учасника з Перевізником, який укладений згідно з вимогами законодавства України. Такий договір повинен підтверджувати надання саме Перевізником послуг перевезення Учаснику (згідно із ч. 1 ст. 902 ЦК України); - надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про працівників, зокрема водіїв, експедиторів, комірників, вантажників тощо, які будуть залучатися для обігу предмету закупівлі (виконання умов Договору) із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади, яку обіймає на підприємстві, спеціальності за освітою, та загального стажу роботи. З метою підтвердження зазначеної в довідці інформації Учасник надає їхні: • особисті медичні книжки, за формою № 1 ОМК «Особиста медична книжка», затверджена Наказом МОЗ України № 150 від 21.02.2013 р.) з відміткою про пройдений медичний огляд; • медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів, які виконують роботи з перевезення вантажів, що підтверджують своєчасний періодичний огляд, відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджене Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р.; • у разі, якщо Учасник самостійно здійснює перевезення предмету закупівлі, необхідно надати документи, що підтверджують трудові відносини між Учасником та його працівниками, які будуть залучатися для обігу предмету закупівлі (виконання умов Договору) (трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу) або накази на призначення або інший офіційний документ, що підтверджує трудові правовідносини); • у разі, якщо для перевезення предмету закупівлі Учасником залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення вантажів, необхідно надати документи, що підтверджують трудові відносини між Перевізником та його працівниками, які будуть залучатися для обігу предмету закупівлі (виконання умов Договору); - надати сертифікат який посвідчує, що система управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) Учасника або Перевізника (у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання (Перевізник)) та Зберігача (у разі, якщо Учасником будуть залучатись потужності (-ть) на будь-якій стадії виробництві та/або в обігу предмету закупівлі, при умові, що для зберігання харчових продуктів використовуються потужності, які належать іншим особам (Зберігач, тощо)) відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ДСТУ ISO 22000:2018), чинним на кінцеву дату подання тендерної пропозиції; - надати фотографії автомобілів з номерними знаками, які будуть використовуватися для перевезення продуктів харчування; - надати інформаційну довідку, складену в довільній формі щодо походження продукції із зазначенням країни виробника.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції Фізичної особи – підприємця Сендецький Владислав Богданович (РНОКПП - 3695107134) виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1) Згідно пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку № 3 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерної документації Замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про потужності (об’єкти), які задіються учасником у виробництві та/або в обігу харчових продуктів (згідно із Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів») та: а) у разі використання Учасником власних потужностей: • копію документа (-ів), що засвідчує (-ють) право власності Учасника на потужності (свідоцтво про право власності, договір купівлі - продажу тощо); б) у разі використання потужностей, які належать іншим особам: • копію договору оренди, суборенди, або іншого договору, укладеного між Учасником та іншою особою, на підставі якого, Учасником будуть задіяні потужності (об’єкти). Фізичною особою – підприємцем Сендецький Владислав Богданович (РНОКПП - 3695107134) у складі тендерної пропозиції не надано довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про потужності (об’єкти), які задіються учасником у виробництві та/або в обігу харчових продуктів (згідно із Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів») та: а) у разі використання Учасником власних потужностей: • копію документа (-ів), що засвідчує (-ють) право власності Учасника на потужності (свідоцтво про право власності, договір купівлі - продажу тощо); б) у разі використання потужностей, які належать іншим особам: • копію договору оренди, суборенди, або іншого договору, укладеного між Учасником та іншою особою, на підставі якого, Учасником будуть задіяні потужності (об’єкти). Фізичній особі – підприємцю Сендецький Владислав Богданович (РНОКПП - 3695107134) необхідно усунути наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: - надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про потужності (об’єкти), які задіються учасником у виробництві та/або в обігу харчових продуктів (згідно із Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів») та: а) у разі використання Учасником власних потужностей: • копію документа (-ів), що засвідчує (-ють) право власності Учасника на потужності (свідоцтво про право власності, договір купівлі - продажу тощо); б) у разі використання потужностей, які належать іншим особам: • копію договору оренди, суборенди, або іншого договору, укладеного між Учасником та іншою особою, на підставі якого, Учасником будуть задіяні потужності (об’єкти).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.