Період оскарження умов закупівлі - по 10-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-02-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 13-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 200 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 6 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальна установа "Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку" |
ЄДРПОУ: | 02770067 Досьє YouControl |
Сайт: | http://vinnitcainternat.org.ua/ |
Контактна особа: | Наталія Ланецька |
Телефон: | +380432511147 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 21029, Україна, Вінницька область,м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 94 |
6 |
Відповідно до пункту 7 розділу 3 Додатку 2 до тендерної документації Учасник у складі конкурсної пропозиції повинен надати зокрема: копію діючого сертифікату, виданого Учаснику, що підтверджує впровадження та застосування системи менеджменту безпеки ланцюга постачання, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) «Система управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги», (для підтвердження гарантування безпеки ланцюга постачання), чинний на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У складі пропозиції Учасника відсутній вказаний вище документ. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями копію діючого сертифікату , виданого Учаснику, що підтверджує впровадження та застосування системи менеджменту безпеки ланцюга постачання, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) «Система управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги», (для підтвердження гарантування безпеки ланцюга постачання), чинний на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.