Період оскарження умов закупівлі - по 04-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 4 402 798,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 22 013,99 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
ЄДРПОУ: | 37498536 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Джулай Карина Юріївна |
Телефон: | +380931185310 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 03148, Україна, Київська область,Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А |
7 |
Затверджено Протоколом уповноваженої особи №80 від 21.02.2024 Уповноважена особа __________________ К. ДЖУЛАЙ Вимога про усунення невідповідностей щодо процедури відкриті торги з особливостями на закупівлю - «ДК 021:2015 - 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (Заморожені овочі та ягоди)» Ідентифікатор закупівлі : № UA-2024-01-29-012291-a Замовник: управління освіти Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації, код ЄДРПОУ 37498536 Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Руол Стандарт», код за ЄДРПОУ 34200887 Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Руол Стандарт», код за ЄДРПОУ 34200887, (далі - Учасник), щодо процедури відкритих торгів з Особливостями на закупівлю - «ДК 021:2015 - 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (Заморожені овочі та ягоди)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-01-29-012291-a, виявлено наступну невідповідность в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. 1. Відповідно до таблиці 2 Додатку 2 Тендерної документації вимагалося: 2.1.Учасник повинен мати в наявності офіційно працевлаштованих працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід, що перебувають на посаді (професії), згідно Національного класифікатора України ДК 003:2010 «Класифікатор професій», затверджений наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 No 327 (далі по тексту – КП), зокрема: - Працівник(и), що відповідає та забезпечує введення бухгалтерського обліку, в тому числі здійснює інші покладені на нього відповідні завдання та обов'язки, які безпосередньо по’вязані з таким характером виконуваних робіт, та перебуває на посаді (професії): бухгалтер та/або головний бухгалтер («головний бухгалтер – код КП 1231 ») ; Згідно вище вказаного переліку щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що перебувають на відповідних посаді(професії), учасник надає в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження, а саме: - Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. У складі тендерної пропозиції Учасника надано файл «12 Довідка про працівників.pdf», в якому зазначено, що Дроненко Маряна Леонідівна – у графі кваліфікація/ посада – комірник, хоч згідно штатного розпису, який надано у файлі «16 Штатний розпис 10.10.2023 р..pdf.» зазначено, що даний працівник - бухгалтер (з дипломом магістра). На виконання зазначеної вимоги, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: • Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1зі зазначенням вірних даних – кваліфікації/ посад. 2. Відповідно до розділу 2 Додатку 2 Тендерної документації, Учасник для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до чинного законодавства повинен надати, зокрема: 1. Інформаційна довідка, складена у довільній формі, з відомостями про Учасника (адреса юридична, фактична та електронна, телефон, факс), реквізити (номер рахунку, назва та МФО, адреса банку), керівництво (посада, ПІБ, телефон для контактів), форму власності та юридичний статус, організаційно – правова форма (для юридичних осіб, крім, об’єднання учасників), основний вид діяльності. Учасником у складі Тендерної пропозиції надано файл «Відомість про підприємство.pdf» який містить Довідку про підприємство. Проте, в даній довідці не зазначено адресу банку. На виконання зазначеної вимоги, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: • Інформаційна довідка, складена у довільній формі, з відомостями про Учасника та з зазначенням адреси банку. 2. Відповідно до підпункту 8 пункту 6 Додатку 4 Тендерної документації , вимагалося: 6.Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати наступні документи, а саме: «8. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи, що засвідчують своєчасне проходження повірки засобів вимірювальної техніки (договір на повірку засобів вимірювальної техніки з уповноваженою організацією, акти виконаних робіт відповідно цього договору, погоджений графік проведення періодичної повірки на 2024 рік та документи про повірку) згідно ЗУ № 1314-VII від 03.07.2019 «Про метрологію та метрологічну діяльність»; -сканований оригінал в кольоровому вигляді Договору, укладеного з учасником процедури закупівлі на проведення калібрування засобів вимірювальної техніки (ваги, термометр(и) та гігрометр(и)) з акредитованим органом, що проводив вищезазначені роботи. Для підтвердження акредитації завантажити сканований оригінал в кольоровому вигляді атестату про акредитацію виданого Національного агентством з акредитації України. Сканований(і) оригінал(и) в кольоровому вигляді свідоцтв(а) стосовно проведення учасником процедури закупівлі калібрування засобів вимірювальної техніки (ваги, термометр(и) та гігрометр(и)), отримані не раніше другого півріччя 2023 року; - Сканований оригінал свідоцтва або сертифікату стосовно проведення учасником процедури калібрування засобу вимірювальної техніки (термометру цифрового у спеціалізованому транспорті, а саме в автомобілях ізотермічних або рефрижераторах) з метою підтвердження, що зазначений засіб відповідає вимогам, встановленим під час обігу предмета закупівлі, які видано на ім’я учасника отримані не раніше другого півріччя 2023 року.» Учасником у складі Тендерної пропозиції надано файл «10 Документи калібрування + повірка.pdf», як підтвердження проведення учасником процедури закупівлі калібрування засобів вимірювальної техніки (ваги, термометр(и) та гігрометр(и)), та подані сертифікати калібрування вимірювальної техніки, проте замовником вимагалось надати Сканований(і) оригінал(и) в кольоровому вигляді свідоцтв(а) стосовно проведення учасником процедури закупівлі калібрування засобів вимірювальної техніки (ваги, термометр(и) та гігрометр(и)), отримані не раніше другого півріччя 2023 року. На виконання зазначеної вимоги, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: Сканований(і) оригінал(и) в кольоровому вигляді свідоцтв(а) стосовно проведення учасником процедури закупівлі калібрування засобів вимірювальної техніки (ваги, термометр(и) та гігрометр(и)), отримані не раніше другого півріччя 2023 року, або письмове пояснення з посилання на закон або нормативний документ з приводу надання сертифікатів калібрування замість свідоцтв(а).
Затверджено Протоколом уповноваженої особи № 74 від 15.02.2024 Уповноважена особа __________________ К. ДЖУЛАЙ Вимога про усунення невідповідностей щодо процедури відкриті торги з особливостями на закупівлю - «ДК 021:2015 - 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (Заморожені овочі та ягоди)», Ідентифікатор закупівлі : № UA-2024-01-29-012291-a Замовник: управління освіти Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації, код ЄДРПОУ 37498536 Учасник: Підприємство «Роман» Міжнародної Ліги українських інвалідів-інтелектуалів «Софія», код за ЄДРПОУ 30636739 Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Підприємства «Роман» Міжнародної Ліги українських інвалідів-інтелектуалів «Софія», код за ЄДРПОУ 30636739, (далі - Учасник), щодо процедури відкритих торгів з Особливостями на закупівлю - «ДК 021:2015 - 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (Заморожені овочі та ягоди)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-01-29-012291-a, виявлено наступну невідповідность в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. 1. Відповідно до Таблиці 1 Додатку 2 Тендерної документації, вимагалося: Для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної та технологій бази Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції документи, а саме: - довідку про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зокрема про холодильне обладнання, спеціальних вантажних транспортних засобів, ваговимірювальної техніки, тощо. Учасником у складі тендерної пропозиції Учасника не надано довідку про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зокрема про холодильне обладнання, спеціальних вантажних транспортних засобів, ваговимірювальної техніки, тощо. На виконання зазначеної вимоги, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: • довідку про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зокрема про холодильне обладнання, спеціальних вантажних транспортних засобів, ваговимірювальної техніки, тощо. 2. Відповідно до підпункту 8. пункту 6 Додатку 4 Тендерної документації, Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати: «8. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи, що засвідчують своєчасне проходження повірки засобів вимірювальної техніки (договір на повірку засобів вимірювальної техніки з уповноваженою організацією, акти виконаних робіт відповідно цього договору, погоджений графік проведення періодичної повірки на 2024 рік та документи про повірку) згідно ЗУ № 1314-VII від 03.07.2019 «Про метрологію та метрологічну діяльність»; -сканований оригінал в кольоровому вигляді Договору, укладеного з учасником процедури закупівлі на проведення калібрування засобів вимірювальної техніки (ваги, термометр(и) та гігрометр(и)) з акредитованим органом, що проводив вищезазначені роботи. Для підтвердження акредитації завантажити сканований оригінал в кольоровому вигляді атестату про акредитацію виданого Національного агентством з акредитації України. Сканований(і) оригінал(и) в кольоровому вигляді свідоцтв(а) стосовно проведення учасником процедури закупівлі калібрування засобів вимірювальної техніки (ваги, термометр(и) та гігрометр(и)), отримані не раніше другого півріччя 2023 року; - Сканований оригінал свідоцтва або сертифікату стосовно проведення учасником процедури калібрування засобу вимірювальної техніки (термометру цифрового у спеціалізованому транспорті, а саме в автомобілях ізотермічних або рефрижераторах) з метою підтвердження, що зазначений засіб відповідає вимогам, встановленим під час обігу предмета закупівлі, які видано на ім’я учасника отримані не раніше другого півріччя 2023 року.» Учасником надано файл «Документ 4 (2).pdf» та «Документ 6(3).pdf», що засвідчують своєчасне проходження повірки засобів вимірювальної техніки. Проте, відсутні документи про калібрування засобів вимірювальної техніки (ваги, термометр(и) та гігрометр(и)). На виконання зазначеної вимоги, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: • сканований оригінал в кольоровому вигляді Договору, укладеного з учасником процедури закупівлі на проведення калібрування засобів вимірювальної техніки (ваги, термометр(и) та гігрометр(и)) з акредитованим органом, що проводив вищезазначені роботи. Для підтвердження акредитації завантажити сканований оригінал в кольоровому вигляді атестату про акредитацію виданого Національного агентством з акредитації України. Сканований(і) оригінал(и) в кольоровому вигляді свідоцтв(а) стосовно проведення учасником процедури закупівлі калібрування засобів вимірювальної техніки (ваги, термометр(и) та гігрометр(и)), отримані не раніше другого півріччя 2023 року; • Сканований оригінал свідоцтва або сертифікату стосовно проведення учасником процедури калібрування засобу вимірювальної техніки (термометру цифрового у спеціалізованому транспорті, а саме в автомобілях ізотермічних або рефрижераторах) з метою підтвердження, що зазначений засіб відповідає вимогам, встановленим під час обігу предмета закупівлі, які видано на ім’я учасника отримані не раніше другого півріччя 2023 року.» 3. Відповідно до підпункту 19. пункту 6 Додатку 4 Тендерної документації, Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати: «19. Учасники повинні гарантувати, що потужності для зберігання та транспортування знаходяться в належному санітарному стані та учасником виконуються процедури для безпеки та підтримання якості продукції, а саме дезінфекція. Тому в підтвердження гарантованого, необхідно надати скановані оригінали експертних висновків/протоколів випробування контролю якості дезінфекції за бактеріологічними показниками, не більше 3-ьох місячної давнини відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій. Додатково учасник надає сканований оригінал договору про надання послуг бактеріологічного контролю якості дезінфекції потужності.» У наданій Тендерній пропозиції Учасника відсутні: оригінали експертних висновків/протоколів випробування контролю якості дезінфекції за бактеріологічними показниками, не більше 3-ьох місячної давнини відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій, та сканований оригінал договору про надання послуг бактеріологічного контролю якості дезінфекції потужності. На виконання зазначеної вимоги, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: • оригінали експертних висновків/протоколів випробування контролю якості дезінфекції за бактеріологічними показниками, не більше 3-ьох місячної давнини відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій; • сканований оригінал договору про надання послуг бактеріологічного контролю якості дезінфекції потужності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.