Період оскарження умов закупівлі - по 01-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 01-02-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 04-02-2024, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 240 120,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 201,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальний заклад загальної середньої освіти "Початкова школа № 2 Хмельницької міської ради" |
ЄДРПОУ: | 22772364 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Чебанаш Олеся Михайлівна |
Телефон: | +380382614640 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 29015, Україна, Хмельницька область,Хмельницький, Старокостянтинівське шосе, 3Б |
3 |
Шановний учаснику! Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, під час розгляду тендерної пропозиції учасника Фізична особа-підприємець Яськов Валерій Васильович, у процедурі закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 03140000-4 «Продукція тваринництва та супутня продукція» (Яйця курячі), ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-26-015548-a, згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності: 1. Додаток 2 до Тендерної документації, п. 2 Технічні вимоги п.п.2.4.: - Учасник у складі тендерної пропозиції надає належним чином завірені копії медичних книжок, водіїв, експедиторів та/або менеджерів із продажу, які будуть безпосередньо залучені до поставки товару, чинні на дату подання тендерної пропозиції. Учаснику необхідно подати належним чином завірені копії медичних книжок водія, експедитора та/або менеджера з продажу. 2. Додаток 2 до Тендерної документації, п.8. Для підтвердження відповідності товару якісним характеристикам учасник надає завірені копії або оригінали документів, що посвідчують якість товару: - а) декларація виробника, та/або сертифікати відповідності, та/або посвідчення про якість, та/або паспорт якості, та/або інші документи, що підтверджують якість товару) у складі тендерної пропозиції та при кожній поставці товару. Учаснику необхідно надати документ - декларацію виробника, з чітким визначенням хто саме товароотримувач в даному документі. 3. Додаток 5 до Тендерної документації. Відомості учасника. Учаснику необхідно подати впорядковану інформацію в Додатку 5, а саме: зазначити тип суб’єкта господарювання.
Шановний учаснику! Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Сімєнкова Ірина Вікторівна, у процедурі закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 03140000-4 «Продукція тваринництва та супутня продукція» (Яйця курячі), ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-26-015548-a, згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності: 1. Додаток 2 до Тендерної документації, п.8. Для підтвердження відповідності товару якісним характеристикам учасник надає завірені копії або оригінали документів, що посвідчують якість товару, абзац д): - завірені копії або оригінали діючих сертифікатів на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) та систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), виданих на ім’я учасника, чинних на дату подання тендерної пропозиції, із сферою сертифікації та/або сферою діяльності, що пов'язана із транспортуванням, зберіганням та оптовою торгівлею харчовими продуктами. Учаснику необхідно надати завірену копію або оригінал діючого сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), виданого на ім’я учасника, чинного на дату подання тендерної пропозиції, із сферою сертифікації та/або сферою діяльності, що пов'язана із транспортуванням, зберіганням та оптовою торгівлею харчовими продуктами.
Шановний учаснику! Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Сімєнкова Ірина Вікторівна, у процедурі закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 03140000-4 «Продукція тваринництва та супутня продукція» (Яйця курячі), ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-26-015548-a, згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності: 1. Додаток 1 до Тендерної документації, Кваліфікаційні критерії, п.1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, п.п.1.2. : - на підтвердження права власності чи користування транспортними засобами та іншими об’єктами зазначеними у довідці що підтверджує наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, учасники подають копії наступних документів, для транспортних засобів: копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів незалежно від права користування вказаними транспортними засобами та копії договорів оренди та/або договорів про надання транспортних послуг чи послуг перевезення товару. Учасником необхідно надати копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу вказаного в довідці, що підтверджує наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази та технологій. 2. Додаток 1 до Тендерної документації, Кваліфікаційні критерії, п.1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, п.п.1.1. : - довідка у довільній формі, що підтверджує наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для забезпечення постачання продукції, що є предметом закупівлі. У довідці зазначається інформація про наявність в учасника, спеціалізованого автотранспорту для перевезення продуктів харчування у відповідності до предмету закупівлі: рефрижератор із зазначенням реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузова. Учаснику необхідно впорядкувати дану довідку згідно вимог тендерної документації та наданих документів Учасником щодо транспортних засобів. 3. Додаток 2 до Тендерної документації, п.8, абзац б): - «сканований оригінал листа, виданого на ім’я учасника, територіальним органом Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, що містить інформацію про видачу учаснику експлуатаційного дозволу або рішення про державну реєстрацію потужностей, а також інформацію про проведення в учасника заходів державного ветеринарного контролю офіційним лікарем з оформленням відповідних актів у 2023 році». Лист Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області, з інформацією про видачу учаснику рішення про державну реєстрацію потужностей учасником надано. Учаснику необхідно надати інформацію про проведення в учасника заходів державного ветеринарного контролю офіційним лікарем з оформленням відповідних актів у 2023 році.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.