Період оскарження умов закупівлі - по 31-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 31-01-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 14 173 714,06 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 70 868,57 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство"Комбінат дитячого харчування" |
| ЄДРПОУ: | 36816884 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ніконенко Людмила Борисівна |
| Телефон: | 380577378328 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 61001, Україна, Харківська область,Харків, пр-т Гагаріна 41-б |
3 |
Керуючись вимогами статті 11 та 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі - Особливості). Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ВП РОГАНСЬКИЙ М'ЯСОКОМБІНАТ" (Ідентифікаційний код в ЄДР- 34389679), яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до Закону з урахуванням Особливостей, щодо її відповідності вимогам тендерної документації, виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані цим учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей: Вимоги ТД : 6. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) - Чинний Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019 «Системи управління безпечністю харчових продуктів.Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі» (ISO 22000:2018, IDT) , дійсного(их) на дату розкриття тендерних пропозицій , виданий органом із сертифікації, акредитованого НААУ на ім’я Учасника із наданням звіту за результатами сертифікаційної перевірки та оцінки системи управління безпечністю харчових продуктів згідно чинного законодавства, стосовно предмета закупівлі та атестат про акредитацію (або свідоцтво/сертифікат визнання вимірювальних можливостей) органа оцінювання, який видав сертифікат про відповідність ДСТУ ISO 22000:2019 (ДСТУ ISO 22000:2018, IDT), що підтверджує його відповідну сферу акредитації. Якщо учасником для перевезення товару, що є предметом закупівлі залучається перевізник – надати чинний Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі (ISO 22000:2018, IDT), виданий органом із сертифікації, акредитованого НААУ на ім’я Перевізника та атестат про акредитацію (або свідоцтво/сертифікат визнання вимірювальних можливостей) органа оцінювання, який видав сертифікат про відповідність ДСТУ ISO 22000:2019 (ДСТУ ISO 22000:2018, IDT), що підтверджує його відповідну сферу акредитації. Сфера сертифікації – транспортування. У разі, якщо дата видачі сертифікату (сертифікатів) перевищує 1 (один) рік, Учасник або Перевізник повинен надати Звіт про результати останньої перевірки сертифікованої системи акредитованою Національним агентством з акредитації України установою, виданий не раніше ніж 12 (дванадцять) місяців відносно дати оприлюднення процедури закупівлі. - Надати атестат про акредитацію (або свідоцтво/сертифікат визнання вимірювальних можливостей) органа оцінювання, який видав сертифікат про відповідність ДСТУ ISO 22000:2019 (ДСТУ ISO 22000:2018, IDT), що підтверджує його відповідну сферу акредитації. 5.1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. в) інформаційну довідку про потужності (об’єкти), де буде здійснюватись виробництво або обіг предмету закупівлі (згідно із Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів») відповідно до форми - Додаток № 4; - Надати інформаційну довідку про потужності відповідно до форми з заповненою колонкою відповідно до вимог «Підстави користування (вид, номер та дата договору, якщо власник приміщень вказати номер та дату набуття право власності)» • відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною 9 статті 26 Закону необхідно виправити невідповідності у поданій тендерній пропозиції, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах відповідно до вимог Закону та з урахуванням Особливостей.
Керуючись вимогами статті 11 та 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі - Особливості). Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ АЛАН (Ідентифікаційний код в ЄДР-24447183), яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до Закону з урахуванням Особливостей, щодо її відповідності вимогам тендерної документації, виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані цим учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей: Вимоги ТД П.5.1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. е) Договір на проведення дезінфекції та дератизації на виробничі/ складські приміщення ,термін дії якого має бути дійсним на період, мінімум місяць, з дня проведення Аукціону та акти виконаних робіт до наданого договору за останній місяць. В разі виконання дезінфекційних та дератизаційних робіт власними силами, надати документи на правові підстави проведення таких робіт; - Надати акти виконаних робіт до наданого договору за останній місяць; П.5.2.(п.в) ТД: Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід(п. в): - сканкопію (копії) медичної книжки (книжок) (за формою 1-ОМК)осіб, які задіяні у постачанні товару та які зазначені учасником у інформаційній довідці, наданій у складі тендерної пропозиції, заповнених на підставі інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка» затвердженої Наказом МОЗ України 21.02.2013 №150 та зареєстрованої в Міністерстві юстіції України 23.04.2013 року за №662/23194 – перша сторінка та сторінки із відміткою про допуск до роботи з вчасним проходженням медоглядів. В книжках повинно бути зазначено, що дані працівники працюють в Учасника або у перевізника. - Надати сканкопію медичної книжки за формою 1-ОМК Крихти Володимира Миколайовича, зазначеного учасником у інформаційній довідці; 6. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) - Чинний Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019 «Системи управління безпечністю харчових продуктів.Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі» (ISO 22000:2018, IDT) , дійсного(их) на дату розкриття тендерних пропозицій , виданий органом із сертифікації, акредитованого НААУ на ім’я Учасника із наданням звіту за результатами сертифікаційної перевірки та оцінки системи управління безпечністю харчових продуктів згідно чинного законодавства, стосовно предмета закупівлі та атестат про акредитацію (або свідоцтво/сертифікат визнання вимірювальних можливостей) органа оцінювання, який видав сертифікат про відповідність ДСТУ ISO 22000:2019 (ДСТУ ISO 22000:2018, IDT), що підтверджує його відповідну сферу акредитації. Якщо учасником для перевезення товару, що є предметом закупівлі залучається перевізник – надати чинний Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі (ISO 22000:2018, IDT), виданий органом із сертифікації, акредитованого НААУ на ім’я Перевізника та атестат про акредитацію (або свідоцтво/сертифікат визнання вимірювальних можливостей) органа оцінювання, який видав сертифікат про відповідність ДСТУ ISO 22000:2019 (ДСТУ ISO 22000:2018, IDT), що підтверджує його відповідну сферу акредитації. Сфера сертифікації – транспортування. У разі, якщо дата видачі сертифікату (сертифікатів) перевищує 1 (один) рік, Учасник або Перевізник повинен надати Звіт про результати останньої перевірки сертифікованої системи акредитованою Національним агентством з акредитації України установою, виданий не раніше ніж 12 (дванадцять) місяців відносно дати оприлюднення процедури закупівлі. НАДАТИ Звіт про результати останньої перевірки сертифікованої системи акредитованою Національним агентством з акредитації України установою, виданий не раніше ніж 12 (дванадцять) місяців відносно дати оприлюднення процедури закупівлі. - Копія акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти (відповідно до Наказу Міністерства економіки України № 143-22 від 21 січня 2022 року) виданий не раніше 2 кварталу 2023 року , або копію акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти (відповідно до Наказу Міністерства економіки України № 1503 від 08 серпня 2023 року) на обстеження складських приміщень по зберіганню харчових продуктів згідно вимог діючого законодавства, у якому вказано про можливість провадити господарську діяльність з виробництва та/або зберігання та реалізації харчових продуктів. Акт отриманий на складські(е) приміщення, які зазначенні в довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасника без зауважень. - НАДАТИ Копію акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти (відповідно до Наказу Міністерства економіки України № 143-22 від 21 січня 2022 року) виданий не раніше 2 кварталу 2023 року , або копію акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти (відповідно до Наказу Міністерства економіки України № 1503 від 08 серпня 2023 року) на обстеження складських приміщень по зберіганню харчових продуктів згідно вимог діючого законодавства, у якому вказано про можливість провадити господарську діяльність з виробництва та/або зберігання та реалізації харчових продуктів. Акт отриманий на складські(е) приміщення, які зазначенні в довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасника без зауважень. - Декларацію виробника або посвідчення про якість, де вказується номер, назва та адреса виробника, дата виготовлення товару на підприємстві і термін реалізації , завірені виробником, що відповідають нормам чинного законодавства України і підтверджують якість товару, не більше 1 місячної давнини до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. - НАДАТИ Декларацію виробника або посвідчення про якість, де вказується номер, назва та адреса виробника, дата виготовлення товару на підприємстві і термін реалізації , завірені виробником, що відповідають нормам чинного законодавства України і підтверджують якість товару, не більше 1 місячної давнини до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. • відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною 9 статті 26 Закону необхідно виправити невідповідності у поданій тендерній пропозиції, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах відповідно до вимог Закону та з урахуванням Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.