Період оскарження умов закупівлі - по 27-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-01-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 511 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 700,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 15 000,00 UAH |
| Замовник: | Військова частина 3011 Національної гвардії України |
| ЄДРПОУ: | 23313871 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ольга Трофимова |
| Телефон: | +380978219511 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Україна |
2 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Під час розгляду документів тендерної пропозиції Учасника ТОВ «СМАРТ МАРКЕТ КР» у процедурі відкритих торгів з особливостями UA-2024-01-22-014108-а Код ДК 021:2015 15130000-8 М’ясопродукти (Код ДК 021:2015 15131130-5 ковбаса напівкопчена вищого гатунку, Код ДК 021:2015 15131120-2 сардельки варені вищого гатунку, Код ДК 021:2015 15131120-2 сосиски варені вищого гатунку, Код ДК 021:2015 15131410-2 шинка свинини копчена вищого гатунку, Код ДК 021:2015 15131700-2 грудинка вищого гатунку) на очікувану вартість 511 000,00 грн. Уповноваженою особою встановлена наступна невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією: - згідно розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів, зокрема, підписаний та скріплений печаткою Учасника (у разі наявності печатки) проект договору згідно з Додатком 6 до тендерної документації. Учасник ТОВ «СМАРТ МАРКЕТ КР» не надав підписаний та скріплений печаткою проект договору згідно з Додатком 6 до Тендерної документації. Учасник ТОВ «СМАРТ МАРКЕТ КР» має надати підписаний та скріплений печаткою проект договору згідно з Додатком 6 до Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.