Період оскарження умов закупівлі - по 28-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 28-01-2024, 00:00
Овочі: Капуста ; морква ; цибуля ; буряк столовий ; часник
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 435 150,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 351,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Прикарпатський обласний клінічний центр психічного здоров’я Івано-Франківської обласної ради» |
| ЄДРПОУ: | 03092209 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олег Ганчак |
| Телефон: | +380962506992 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 76011, Україна, Івано-Франківська область,м. Івано-Франківськ, вул. Медична, буд. 15 |
2 |
Кабінет Міністрів України постановою № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зокрема, постановив: 1. Ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Пунктом 41 Особливостей зазначено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Пунктом 1 розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції» передбачено , що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно з частиною 16 статті 29 Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Пунктом 43 Особливостей передбачено , що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. 1. Учасник надав довідку про виконання аналогічних договорів і копію аналогічного договору з додатковою угодою. Пунктом 1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Таблиці 1 Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію передбачено, що учасник на підтвердження виконання наданої(-их) копії(-й) договору (договорів) Учасник надає копії документів (, копія накладної \ накладних щодо поставки вказаної продукції) в повному обсязі виконання договору. Учаснику необхідно надати відсутню інформацію. 2 . Розділом тендерної документації «Перелік інших документів, що має надати учасник « передбачено надання учасником торгів документів, які не були надані: 2 Підписаний учасником проект Договору згідно Додатку 4 до тендерної документації 3 Гарантійний лист від Учасника про постачання товарів належної якості відповідно до інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики (Додаток № 3 документації) з інформацією щодо умов та термінів гарантійного та сервісного обслуговування Товару. 4 Гарантійний лист за підписом керівника або уповноваженої посадової особи учасника щодо відповідності тендерної пропозиції учасника якісним та кількісним характеристикам за предметом закупівлі, що визначені замовником в Додатку№3 до цієї тендерної документації, та іншим вимогам, що визначені замовником у тендерній документації за предметом закупівлі. 5 Учасник має надати лист про дотримання у своїй діяльності санкційного законодавства із зазначенням наведеного переліку нормативних актів, а саме: ■ Рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (введене в дію Указом Президента України від 15.05.2017 № 133/2017); ■ Рішення РНБО від 2 травня 2018 року введено в дію Указом Президента України від 14.05.2018 №126/2018 «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)»: затверджено нові санкції згідно додатків, а також продовжено попередні санкції, введені рішенням РНБО від 28.04.2017; ■ Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014 р. № 1702-VІІ; ■ Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014 р. № 595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»; ■ Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015 р. № 1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; 8 Гарантія щодо згоди на використання персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» У складі своєї пропозиції Учасник повинен надати в електронному вигляді, шляхом завантаження на електронний майданчик, наступні документи: підтвердження про санобробку (дез.обробку): сканкопії актів про санобробку (дез обробку) на транспортний засіб, яким буде поставлятись продукти харчування за предметом договору; гарантійний лист Учасника, що предмет закупівлі (продукція, тара, пакування, транспортування) не завдаватиме шкоди навколишньому середовищу та передбачатиме заходи щодо захисту довкілля; 3. Пунктом 5 «ПЕРЕЛІКу ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМКРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ УМОВАМ» Інші документи передбачено надання: - довідки (у довільній формі) з описом заходів, які застосовуються Учасником для захисту довкілля; Учасник не надав опис заходів, які застосовуються учасником для захисту довкілля; Вирішив 1.Звернутися до Учасника надати усі відсутні згідно переліку документи , зазначені в вимогах тендерної документації 2. Оприлюднити інформацію у відповідності до вимог чинного законодавства
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.