Період оскарження умов закупівлі - по 26-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 26-01-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 323 500,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 617,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Дубрівська сільська рада |
ЄДРПОУ: | 04344446 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Коваль Руслан Миколайович |
Телефон: | +380414474291 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 12736, Україна, Житомирська область,Дубрівка, вул. Адмірала Левченка, 132 |
1 |
1) Перелік виявлених невідповідностей: - у складі документів тендерної пропозиції ФОП Данішевський В. М. наданий лист-відгук від Замовника неналежної форми. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - абзац 2 п. 3.1.1 Додатку № 1 до тендерної документації: - лист-відгук від Замовника де вказано номер, дата, предмет, суму укладеного аналогічного договору та суму фактичного виконання аналогічного договору, стан виконання договору, наявність зауважень 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати у складі тендерної пропозиції: - лист-відгук від Замовника де вказано номер, дата, предмет, суму укладеного аналогічного договору та суму фактичного виконання аналогічного договору, стан виконання договору, наявність зауважень.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.