Період оскарження умов закупівлі - по 24-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 24-01-2024, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 184 815,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 924,08 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВАШКОВЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
| ЄДРПОУ: | 04417889 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олександра Добровольська |
| Телефон: | +380969968761 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 60222, Україна, Чернівецька область,Дністровський р-н, с. Вашківці, вул. Грушевського,буд. 22 |
1 |
Виявлено наступні невідповідності: 1) Відповідно до Тендерної документації ДОДАТОК №1 1. п.3 Наявність працівників відповідної кваліфікації п.п. 3.2.1 зазначено, що учасник повинен надати інформаційну довідку в довільній формі за підписом учасника (уповноваженої особи) про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи щодо виробництва (фасування) та транспортування товару, що є об'єктом торгів. - у разі наявності найманих працівників учасник зазначає ПІБ, посаду, досвід роботи всіх службових, посадових та ін. працівників; Повинен надати: 1) інформаційну довідку в довільній формі за підписом учасника (уповноваженої особи) про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи щодо виробництва (фасування) та транспортування товару, що є об'єктом торгів. - у разі наявності найманих працівників учасник зазначає ПІБ, посаду, досвід роботи всіх службових, посадових та ін. працівників;
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.