Період оскарження умов закупівлі - по 22-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 22-01-2024, 00:00
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 184 140,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 920,70 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ МУРОВАНОКУРИЛОВЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 44131574 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Паланичко |
| Телефон: | +380435621199 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 23400, Україна, Вінницька область,смт. Муровані Курилівці, вул. Соборна, будинок 135 |
1 |
1) перелік виявлених невідповідностей: 1. Надані учасником в тендерній пропозиції сертифікати ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) не містять усіх послуг, які вимагалися в тендерній документації. 2. В тендерній пропозиції відсутня копія чинного договору на послуги із проведення лабораторних досліджень з установою, яка має право на проведення таких робіт та результати бактеріологічного контролю якості дезінфекції оформлені у вигляді протоколу випробувань, а також копія протоколу випробувань (змиви з поверхонь) виданого не раніше четвертого кварталу 2023 року) на складські приміщення (з холодильними камерами) які вказані в довідці, наданій на вимогу згідно п. 1.3. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації та спеціалізовані автотранспортні засоби фургони-рефрижератори, які вказані в довідці, наданій на вимогу згідно п. 1.1. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації; 3. В тендерній пропозиції відсутній перелік потужностей операторів ринку харчових продуктів звідки буде проводитися постачання харчових продуктів із зазначенням номеру державної потужності оператора ринку та/або експлуатаційного дозволу 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. абз. 2 п. «Перелік інформації та інших документів, які вимагаються Замовником та мають бути надані учасником в складі тендерної пропозиції, відповідно до абз. 1 ч.3 ст.22 Закону» Додатку 1 до тендерної документації; 2. п. 1.5 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації; 3. п. 1.6 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасник має надати у складі тендерної пропозиції копії діючих на момент подачі сертифікатів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015), ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) стосовно послуг з оптової торгівлі, постачання, зберігання та складування, транспортування харчових продуктів та допоміжних послуг щодо транспортування, які видані учаснику та/або виробнику та/або офіційному представнику виробника та/або дистриб’ютору та/або продавцю товару в якого учасник буде придбавати товар, що є предметом закупівлі (У випадку надання вищезгаданих документів виданих виробнику та/або офіційному представнику виробника та/або дистриб’ютору та/або продавцю товару в якого учасник буде придбавати товар, що є предметом закупівлі, та пропонується до постачання, учасник додатково надає в складі тендерної пропозиції відповідний договір, що підтверджує співпрацю учасника з цим виробником та/або офіційним представником виробника та/або дистриб’ютором та/або продавцем товару в якого учасник буде придбавати товар); 2. Учасник має надати у складі тендерної пропозиції копію чинного договору на послуги із проведення лабораторних досліджень з установою, яка має право на проведення таких робіт та результати бактеріологічного контролю якості дезінфекції оформлені у вигляді протоколу випробувань, а також копію протоколу випробувань (змиви з поверхонь) виданого не раніше четвертого кварталу 2023 року) на складські приміщення (з холодильними камерами) які вказані в довідці, наданій на вимогу згідно п. 1.3. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації та спеціалізовані автотранспортні засоби фургони-рефрижератори, які вказані в довідці, наданій на вимогу згідно п. 1.1. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації; 3. Учасник має надати у складі тендерної пропозиції перелік потужностей операторів ринку харчових продуктів звідки буде проводитися постачання харчових продуктів із зазначенням номеру державної потужності оператора ринку та/або експлуатаційного дозволу;
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.