Період оскарження умов закупівлі - по 21-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 21-01-2024, 00:00
Потреба 2024 року згідно рапорта.Закупівля здійснюється відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” та доповненнями від 12.05.2023р. Постановою Кабінету Міністрів №471 (далі - Особливості), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами та доповненнями, з дотриманням принципів принципів здійснення публічних закупівель, зокрема максимальної економії, ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням. Закупівля здійснюється згідно наявної потреби. Вид закупівлі: Відкриті торги з особливостями. Усі документи, що мають відношення до тендерної документації та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Додаток 2 ТД. Вид забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082. назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний із борошна в/г черен. 0,500 кг; Хліб бездріжджовий 0,750 кг черен - 15811100-7 - Хліб): визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: код згідно з Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: 15811100-7 - Хліб Категорія замовника: Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади Поставка товару до 31.12.2024 року
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 315 940,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 579,70 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Коростеньська центральна районна лікарня" Ушомирської сільської ради |
| ЄДРПОУ: | 40475812 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Жидецька |
| Телефон: | +380974304624 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
ПЕРЕЛІК: - Тендерна пропозиція за вих.. №21 від 19.01.2024 року не відповідає змісту даної форми; - Додаток №2 до ТД привести у відповідність даної форми в тому числі Посилання в тендерній документації на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника читати як «або еквівалент». В разі, якщо учасник пропонує еквівалент товару – він повинен надати належним чином засвідченні копії документів, які підтверджують еквівалентність запропонованого товару, зазначеному у цій документації; - Довідка досвіду виконання аналогічних договорів за №2 від 19.01.2024 року не відповідає змісту Додатку №3 ТД; - Довідка №1 від 19.01.2024 року не відповідає встановленій формі загальні відомості про учасника згідно додатку №3 ТД розділ ІІІ Інші вимоги до учасників процедури закупівлі o Вимагалося надати відомості про учасника за встановленю формою : загальні відомості про учасника: Повна назва Учасника (Прізвище ім’я по-батькові для фізичних осіб-підприємців) Юридична адреса Фактична адреса Адреса для листування Електронна пошта Тел/факс Код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код (для фізичних осіб) Інформація про реквізити банку, за якими буде здійснюватися оплата за договором в разі визнання переможцем процедури закупівлі Інформація про систему оподаткування, на якій перебуває Учасник як суб‘єкт підприємницької діяльності з зазначенням відсоткової ставки Інформація щодо використання печатки Учасником Види діяльності за КВЕД Керівник Учасника процедури закупівлі _____________ Прізвище, ініціали (або уповноважена особа) (підпис) М.п. - Також згідно додатку №3 ТД розділ ІІІ Інші вимоги до учасників процедури закупівлі – не надано документи: - Копія свідоцтва про державну реєстрацію або виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (в разі якщо дзакритого ; - Гарантійний лист про дотримання санкцій п.4 ч.1 ст.236 ГКУ; - - Довідка в довільній формі згідно норм постанови КМУ №187; №426; ЗУ №1207-VII; - Лист-згода про допущення формальних помилок; - Учасник надає інформацію в довільній формі про те, що учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території у Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309 (зі змінами). - Довідка довільної форми , у разі якщо учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь та проживає на території України на законних підставах, то учасник у складі тендерної пропозиції має надати документи відповідно п.п. 13 п.3 Розділу 5 - Відсутній Додаток №4 Проект договору на закупівлю (подається окремим файлом) Примітка. У разі відсутності документів учасник повинен надати замість нього лист пояснення в довільній формі разом з пропозицією. Комунальне некомерційне підприємство «Коростенська центральна районна лікарня» Ушомирської сільської ради ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) Уповноваженої особи 26.01.2023 року № 2 м. Коростень Прийняття рішення уповноваженою особою: Порядок денний: 1. Про розгляд та оцінку тендерної пропозиції учасника ФОП ФРУСЕВИЧ ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ (далі - Учасник) у складі цінова пропозиції (тендерна пропозиція) та або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі код ДК 021:2015 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний із борошна в/г черен. 0,500 кг; Хліб бездріжджовий 0,750 кг черен - 15811100-7 - Хліб) UA-2024-01-16-016519-a згідно з Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі - Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) на відповідність вимогам тендерної документації. 2. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП ФРУСЕВИЧ ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ (далі - Учасник) у складі цінова пропозиції (тендерна пропозиція) та або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі код ДК 021:2015 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний із борошна в/г черен. 0,500 кг; Хліб бездріжджовий 0,750 кг черен - 15811100-7 - Хліб) UA-2024-01-16-016519-a та оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції невідповідностей в електронній системі закупівель згідно з вимогами Закону та Особливостей. 3. Оприлюднення рішення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення. Під час розгляду першого питання порядку денного: 24.01.2024року 00:00 аукціон не проводився щодо процедури відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний із борошна в/г черен. 0,500 кг; Хліб бездріжджовий 0,750 кг черен - 15811100-7 - Хліб) UA-2024-01-16-016519-a, так як була подана лише одна пропозиція. Відповідно до п.36 Особливостей, не проводилась оцінка такої тендерної пропозиції. Так як була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 Особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин 3 та 4 статті 28 Закону. Остаточною пропозицією учасника становить: ФОП ФРУСЕВИЧ ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ (код ЄДРОПОУ 3090124678) сума становить 265320,00 грн без ПДВ. Відповідно до п.41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовується) з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП ФРУСЕВИЧ ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ у процедурі закупівлі № UA-2024-01-16-016519-a виявлено наступні невідповідності: ПЕРЕЛІК: - Тендерна пропозиція за вих.. №21 від 19.01.2024 року не відповідає змісту даної форми; - Додаток №2 до ТД привести у відповідність даної форми в тому числі Посилання в тендерній документації на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника читати як «або еквівалент». В разі, якщо учасник пропонує еквівалент товару – він повинен надати належним чином засвідченні копії документів, які підтверджують еквівалентність запропонованого товару, зазначеному у цій документації; - Довідка досвіду виконання аналогічних договорів за №2 від 19.01.2024 року не відповідає змісту Додатку №3 ТД; - Довідка №1 від 19.01.2024 року не відповідає встановленій формі загальні відомості про учасника згідно додатку №3 ТД розділ ІІІ Інші вимоги до учасників процедури закупівлі o Вимагалося надати відомості про учасника за встановленю формою : загальні відомості про учасника: Повна назва Учасника (Прізвище ім’я по-батькові для фізичних осіб-підприємців) Юридична адреса Фактична адреса Адреса для листування Електронна пошта Тел/факс Код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код (для фізичних осіб) Інформація про реквізити банку, за якими буде здійснюватися оплата за договором в разі визнання переможцем процедури закупівлі Інформація про систему оподаткування, на якій перебуває Учасник як суб‘єкт підприємницької діяльності з зазначенням відсоткової ставки Інформація щодо використання печатки Учасником Види діяльності за КВЕД Керівник Учасника процедури закупівлі _____________ Прізвище, ініціали (або уповноважена особа) (підпис) М.п. - Також згідно додатку №3 ТД розділ ІІІ Інші вимоги до учасників процедури закупівлі – не надано документи: - Копія свідоцтва про державну реєстрацію або виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (в разі якщо дзакритого ; - Гарантійний лист про дотримання санкцій п.4 ч.1 ст.236 ГКУ; - - Довідка в довільній формі згідно норм постанови КМУ №187; №426; ЗУ №1207-VII; - Лист-згода про допущення формальних помилок; - Учасник надає інформацію в довільній формі про те, що учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території у Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309 (зі змінами). - Довідка довільної форми , у разі якщо учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь та проживає на території України на законних підставах, то учасник у складі тендерної пропозиції має надати документи відповідно п.п. 13 п.3 Розділу 5 - Відсутній Додаток №4 Проект договору на закупівлю (подається окремим файлом) Примітка. У разі відсутності документів учасник повинен надати замість нього лист пояснення в довільній формі разом з пропозицією. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФОП ФРУСЕВИЧ ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Під час розгляду питання третього порядку денного: оприлюднення рішення. Враховуючи викладене, Уповноважена особа ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей , щодо надання виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП ФРУСЕВИЧ ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю ДК 021:2015 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний із борошна в/г черен. 0,500 кг; Хліб бездріжджовий 0,750 кг черен - 15811100-7 - Хліб) UA-2024-01-16-016519-a ПЕРЕЛІК: - Тендерна пропозиція за вих.. №21 від 19.01.2024 року не відповідає змісту даної форми; - Додаток №2 до ТД привести у відповідність даної форми в тому числі Посилання в тендерній документації на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника читати як «або еквівалент». В разі, якщо учасник пропонує еквівалент товару – він повинен надати належним чином засвідченні копії документів, які підтверджують еквівалентність запропонованого товару, зазначеному у цій документації; - Довідка досвіду виконання аналогічних договорів за №2 від 19.01.2024 року не відповідає змісту Додатку №3 ТД; - Довідка №1 від 19.01.2024 року не відповідає встановленій формі загальні відомості про учасника згідно додатку №3 ТД розділ ІІІ Інші вимоги до учасників процедури закупівлі o Вимагалося надати відомості про учасника за встановленю формою : загальні відомості про учасника: Повна назва Учасника (Прізвище ім’я по-батькові для фізичних осіб-підприємців) Юридична адреса Фактична адреса Адреса для листування Електронна пошта Тел/факс Код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код (для фізичних осіб) Інформація про реквізити банку, за якими буде здійснюватися оплата за договором в разі визнання переможцем процедури закупівлі Інформація про систему оподаткування, на якій перебуває Учасник як суб‘єкт підприємницької діяльності з зазначенням відсоткової ставки Інформація щодо використання печатки Учасником Види діяльності за КВЕД Керівник Учасника процедури закупівлі _____________ Прізвище, ініціали (або уповноважена особа) (підпис) М.п. - Також згідно додатку №3 ТД розділ ІІІ Інші вимоги до учасників процедури закупівлі – не надано документи: - Копія свідоцтва про державну реєстрацію або виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (в разі якщо дзакритого ; - Гарантійний лист про дотримання санкцій п.4 ч.1 ст.236 ГКУ; - - Довідка в довільній формі згідно норм постанови КМУ №187; №426; ЗУ №1207-VII; - Лист-згода про допущення формальних помилок; - Учасник надає інформацію в довільній формі про те, що учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території у Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309 (зі змінами). - Довідка довільної форми , у разі якщо учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь та проживає на території України на законних підставах, то учасник у складі тендерної пропозиції має надати документи відповідно п.п. 13 п.3 Розділу 5 - Відсутній Додаток №4 Проект договору на закупівлю (подається окремим файлом) Примітка. У разі відсутності документів учасник повинен надати замість нього лист пояснення в довільній формі разом з пропозицією. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФОП ФРУСЕВИЧ ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Під час розгляду третього питання порядку денного: 3. Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення. Уповноважена особа О. Жидецька ідпис існує
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.