Період оскарження умов закупівлі - по 20-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 20-01-2024, 00:00
Джерело фінансування: місцевий бюджет (загальний фонд)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 290 981,49 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 454,91 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ТУПИЧІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
| ЄДРПОУ: | 04415235 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://tupychiv-gromada.gov.ua |
| Контактна особа: | Марія Сливко |
| Телефон: | +380464535267 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 15150, Україна, Чернігівська область,Чернігівський район, село Тупичів, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 75 |
1 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1) Відповідно до пп.2.1.1 № з/п 2 Додатку 1 до Тендерної документації: «На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник повинен надати: Інформаційну довідку в довільній формі, що містить інформацію про персонал учасника, який має необхідні знання та досвід, достатній для виконання умов договору та який буде задіяний при виконанні даного договору: ПІБ, посада працівників (зокрема, але не виключно: водія, експедитора, комірника, вантажника), досвід по супроводу та виконанню поставок товарів аналогічних до предмету цієї закупівлі;» 2) Відповідно до пп.3.1.4 № з/п 3 Додатку 1 до Тендерної документації: «На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: ….. 3.1.4 Акти прийому-передачі/накладні на товар за весь період дії договорів або документ (документи), що підтверджують його виконання: звіт про виконання договору про закупівлю, оприлюднений в електронний системі «Прозорро».» Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: 1) Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, достатній для виконання умов договору, в якій зазначений загальний стаж роботи працівників. 2) Сканкопії Актів звірки розрахунків між контрагентами. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1) Інформаційну довідку в довільній формі, що містить інформацію про персонал учасника, який має необхідні знання та досвід, достатній для виконання умов договору та який буде задіяний при виконанні даного договору: ПІБ, посада працівників (зокрема, але не виключно: водія, експедитора, комірника, вантажника), досвід по супроводу та виконанню поставок товарів аналогічних до предмету цієї закупівлі, а саме за кодом ДК 021:2015 – 15110000-2 М’ясо; 2) Надати документ/документи відповідно до пп.3.1.4 № з/п 3 Додатку 1 до Тендерної документації, а саме: - Акти прийому-передачі/накладні на товар за весь період дії аналогічних до цієї закупівлі договорів або - Звіт про виконання договору про закупівлю, оприлюднений в електронний системі «Прозорро».»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.