Період оскарження умов закупівлі - по 20-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 20-01-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 99 750,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 498,75 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Ходорківський психоневрологічний інтернат |
ЄДРПОУ: | 03188493 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Плужнік Юрій Андрійович |
Телефон: | +380979411145 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 13520, Україна, Житомирська область,Ходорків, вул.Слобода ,102 |
3 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Сокол Лариса Олександрівна(код ЄДРПОУ 2723924406) (надалі - Учасник) встановлено невідповідність у інформації/документах тендерної пропозиції Учасника, а саме: Відповідно до п.п. 1.9. пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ тендерної документації - усі довідки, листи,які складені у довільній формі повинні бути оформлені на офіційному бланку учасника (за наявності) адресовані замовнику, мати реєстраційний номер та видані не раніше дати оприлюднення закупівлі. Разом з цим згідно п.п. 1.4. пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ тендерної документації п.п.1.4.1.Учасник має надати тендерну пропозицію згідно Додаток 1 до тендерної документації та згідно п.п.6.3.пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі: Інформаційну довідку, складену у довільній формі про документальне підтвердження відповідності предмета закупівлі вимогам тендерної документації може бути надане у формі пояснювальної записки та повинно мати детальний опис предмета, що пропонується, згідно технічних вимог Додатку №2 . У складі тендерної пропозиції Учасника всі надані довідки та гарантійні листи адресовані уповноваженій особі КУ « Ходорківський психоневрологічний інтернат» не мають реєстраційний номер та дати видачі, а також тендерна пропозиція не відповідає згідно Додаток 1 до тендерної документації і відсутня Інформаційну довідку, складену у довільній формі про документальне підтвердження відповідності предмета закупівлі вимогам тендерної документації може бути надане у формі пояснювальної записки та повинно мати детальний опис предмета, що пропонується, згідно технічних вимог Додатку №2. З метою усунення вище зазначених невідповідностей, керуючись пунктом 43 постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Учасник протягом 24 годин з моменту оприлюднення повідомлення про усунення невідповідностей, повинен завантажити в електрону систему закупівель оновлені довідки та гарантійні листи адресовані Замовнику, а саме Комунальній установі «Ходорківський психоневрологічний інтернат» Житомирської обласної ради, мати реєстраційний номер та видані не раніше дати оприлюднення закупівлі, та надати тендерну пропозицію згідно Додаток 1 до тендерної документації , Інформаційну довідку, складену у довільній формі про документальне підтвердження відповідності предмета закупівлі вимогам тендерної документації може бути надане у формі пояснювальної записки та повинно мати детальний опис предмета, що пропонується, згідно технічних вимог Додатку №2 .
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.