Період оскарження умов закупівлі - по 19-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 19-01-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 22-01-2024, 00:00
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ м'ясо", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 209 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 045,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ МУРОВАНОКУРИЛОВЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 44131574 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Наталія Паланичко |
Телефон: | +380435621199 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 23400, Україна, Вінницька область,смт. Муровані Курилівці, вул. Соборна, будинок 135 |
1 |
1) перелік виявлених невідповідностей: 1. учасник надав у складі тендерної пропозиції довідку, що містить інформацію про наявність у учасника основних засобів необхідних для виконання замовлення, але дана довідка містить один транспортний засіб, а вимогою тендерної документації було - у кількості не менше двох одиниць; 2. Транспортний засіб який зазначений у довідці наявність у учасника основних засобів необхідних для виконання замовлення, належить Білохатнюк Яні Вікторівні та використовується згідно договору позики. Але в тендерній пропзиції надано договір оренди а не договір позики. Згідно договору оренди транспортного засобу, автомобіль орендується Фізичною особою-підприємцем Погребняк Антоніною Василівною у громадянки Білохатнюк Яни Вікторівни. Згідно чинного законодавства, в разі оренди транспортного засобу не у ФОП, договір має бути нотаріально посвідченим (ч. 2 ст. 799 Цивільного коденсу України (2. Договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню.)) ; 3. В тендерній пропозиції відсутня довідка, що містить інформацію про наявність у учасника складських приміщень пристосованих для зберігання товару; 4. Наданий в тендерній пропозиції договір про надання послуг з дератизації та дезінфекції приміщення №б/н від 07.07.2023 року не чинний на дату подання тендерної пропозиції; 5. В тендерній пропозиції не надано актів виконання робіт (не рідше одного разу на місяць) у 2024 році на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень, які вказані в довідці, наданій на вимогу згідно п. 1.3. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, та автотранспортних засобів, які вказані в довідці, наданій на вимогу згідно п. 1.1. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації; 6. В тендерній пропозиції відсутня копія чинного впродовж 2024 року договору на послуги із проведення лабораторних досліджень з установою, яка має право на проведення таких робіт та результати бактеріологічного контролю якості дезінфекції, оформлені у вигляді лабораторних досліджень (в складі пропозиції надається копія протоколу випробувань, виданого не раніше 2023 року) на складські приміщення, які вказані в довідці, наданій на вимогу згідно п. 1.3. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації; 7. В тендерній пропозиції відсутній сканований оригінал акту перевірки суб’єкта господарювання (учасника) який здійснюватиме постачання товару, що є предметом закупівлі, складений територіальним органом Держпродспоживслужби за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (виданий не раніше 2023); 8. В тендерній пропозиції відсутній сканований оригінал акту, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку (учасником) вимог законодавства про харчові продукти, виданий не раніше 2023 року, без виявлених порушень вимог законодавства; 9. В тендерній пропозиції відсутня довідка, що містить інформацію про наявність в учасника власних або залучених працівників відповідної кваліфікації (не менше двох водіїв та двох експедиторів), які мають знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю. 10. В тендерній пропозиції відсутні копії особових медичних книжок (відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150) із відміткою про допуск до роботи працівників, які будуть залучені до виконання договору з постачання предмету закупівлі та вказані в довідці, складеній відповідно до вимог п. 2.1. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, обов’язкового профілактичного медичного огляду. Учасник надав лише копію медичної книжки Погребняк Антоніни Василівни, а вимогою тендерної документації було не менше двох водіїв та двох експедиторів. 11. В тендерній пропозиції відсутні копії діючих на момент подачі сертифікатів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015), ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) стосовно послуг з оптової торгівлі, постачання, зберігання та складування, транспортування харчових продуктів та допоміжних послуг щодо транспортування; копію діючого сертифікату ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) на систему управління щодо протидії корупції стосовно послуг з оптової торгівлі, постачання, зберігання та складування, транспортування харчових продуктів; копію діючого сертифікату ISO 27001:2023 (ISO/ІЕС 27001:2022, IDT) на систему управління інформаційною безпекою стосовно послуг з оптової торгівлі, постачання, зберігання та складування, транспортування харчових продуктів, які видані учаснику та/або виробнику та/або офіційному представнику виробника та/або дистриб’ютору та/або продавцю товару в якого учасник буде придбавати товар, що є предметом закупівлі. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Абз. 1 п. 1.1. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації; 2. Абз. 2 п. 1.1. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації; 3. П. 1.3. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації; 4. Примітка з зірочкою (*) після Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації. 5. П. 1.4. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації; 6. П. 1.5. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації; 7. П. 1.7. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації; 8. П. 1.8. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації; 9. П. 2.1. Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації; 10. П. 2.2. Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації; 11. Абз. 3 п. 1 Додатку 1 до тендерної документації; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасник має надати у складі тендерної пропозиції довідку, що містить інформацію про наявність у учасника основних засобів необхідних для виконання замовлення у вигляді таблиці, в якій зазначається: модель та марка спеціалізованих автотранспортних засобів фургонів-рефрижераторів (у кількості не менше двох одиниць), якими буде постачатися товар, що є предметом закупівлі; 2. Учасник має надати у складі тендерної пропозиції договори, оформлені відповідно до вимог чинного законодавства з додатками та актами на автотранспортні засоби, завірені згідно чинного законодавства; 3. Учасник має надати у складі тендерної пропозиції довідку, що містить інформацію про наявність у учасника складських приміщень пристосованих для зберігання товару, що є предметом закупівлі та будуть задіяні у процесі виконання договору, в якій зазначається: адреса; власні, орендуються (у кого); 4. Учасник має надати у складі тендерної пропозиції копію договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень, які вказані в довідці, наданій на вимогу згідно п. 1.3. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, та автотранспортних засобів, які вказані в довідці, наданій на вимогу згідно п. 1.1. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, з установами, які мають право на проведення таких робіт, а також актів виконання робіт (не рідше одного разу на місяць) у 2024 році, за наданими договорами; 5. Учасник має надати у складі тендерної пропозиції акти виконання робіт (не рідше одного разу на місяць) у 2023 році на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень, які вказані в довідці, наданій на вимогу згідно п. 1.3. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, та автотранспортних засобів, які вказані в довідці, наданій на вимогу згідно п. 1.1. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації; 6. Учасник має надати у складі тендерної пропозиції копію чинного впродовж 2024 року договору на послуги із проведення лабораторних досліджень з установою, яка має право на проведення таких робіт та результати бактеріологічного контролю якості дезінфекції, оформлені у вигляді лабораторних досліджень (в складі пропозиції надається копія протоколу випробувань, виданого не раніше 2023 року) на складські приміщення, які вказані в довідці, наданій на вимогу згідно п. 1.3. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації; 7. Учасник має надати у складі тендерної пропозиції сканований оригінал акту перевірки суб’єкта господарювання (учасника) який здійснюватиме постачання товару, що є предметом закупівлі, складений територіальним органом Держпродспоживслужби за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (виданий не раніше 2023); 8. Учасник має надати у складі тендерної пропозиції сканований оригінал акту, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку (учасником) вимог законодавства про харчові продукти, виданий не раніше 2023 року, без виявлених порушень вимог законодавства); 9. Учасник має надати у складі тендерної пропозиції довідку, що містить інформацію про наявність в учасника власних або залучених працівників відповідної кваліфікації (не менше двох водіїв та двох експедиторів), які мають знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю; 10. Учасник має надати у складі тендерної пропозиції копії особових медичних книжок (відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150) із відміткою про допуск до роботи працівників, які будуть залучені до виконання договору з постачання предмету закупівлі та вказані в довідці, складеній відповідно до вимог п. 2.1. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, обов’язкового профілактичного медичного огляду 11. Учасник має надати у складі тендерної пропозиції копії діючих на момент подачі сертифікатів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015), ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) стосовно послуг з оптової торгівлі, постачання, зберігання та складування, транспортування харчових продуктів та допоміжних послуг щодо транспортування; копію діючого сертифікату ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) на систему управління щодо протидії корупції стосовно послуг з оптової торгівлі, постачання, зберігання та складування, транспортування харчових продуктів; копію діючого сертифікату ISO 27001:2023 (ISO/ІЕС 27001:2022, IDT) на систему управління інформаційною безпекою стосовно послуг з оптової торгівлі, постачання, зберігання та складування, транспортування харчових продуктів, які видані учаснику та/або виробнику та/або офіційному представнику виробника та/або дистриб’ютору та/або продавцю товару в якого учасник буде придбавати товар, що є предметом закупівлі
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.