Період оскарження умов закупівлі - по 17-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 17-01-2024, 00:00
Потреба 2024 року згідно рапорта.Закупівля здійснюється відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” та доповненнями від 12.05.2023р. Постановою Кабінету Міністрів №471 (далі - Особливості), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами та доповненнями, з дотриманням принципів принципів здійснення публічних закупівель, зокрема максимальної економії, ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням. Закупівля здійснюється згідно наявної потреби. Вид закупівлі: Відкриті торги з особливостями. Усі документи, що мають відношення до тендерної документації та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Додаток 2 ТД. Вид забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082. назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: Сарделі яловичі в/г за код ДК 021:2015:15130000-8 - М’ясопродукти (15131600-1 - Вироби з яловичини і телятини): визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: код згідно з Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: 15131600-1 - Вироби з яловичини і телятини) Категорія замовника: Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 227 670,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 138,35 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Коростеньська центральна районна лікарня" Ушомирської сільської ради |
ЄДРПОУ: | 40475812 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олена Жидецька |
Телефон: | +380974304624 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна |
1 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
виявила технічну помилку при визначенні середньої ціни товару на сарделі.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
27-01-2024, 00:03
Період оскарження:
з 16-01-2024, 15:44 по 27-01-2024, 00:00
Документи: