Період оскарження умов закупівлі - по 16-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 16-01-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 93 840,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 656,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Гейківська багатопрофільна лікарня з надання психіатричної допомоги" Дніпропетровської обласної ради" |
| ЄДРПОУ: | 01988120 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://gopnl.pp.ua |
| Контактна особа: | Світлана Лахтерева |
| Телефон: | +380680059157 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 53054, Україна, Дніпропетровська область,Криворізький р-н, с. Кривбас, вул. Вишнева, буд. 31-а |
4 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1.У порушення вимог Розділу 5 п.2 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутні: - Договір на проведення профілактичної дезінфекції транспортного засобу, який буде використовуватись для перевезення продуктів 1.2. У порушення вимог Розділу 6 п.3 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутні: - Погоджений завізований проект договору 1.3. У порушення вимог Додатку 1 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції виявлено невідповідності: - В графі найменування товару в розділі Всього не вказано: ПДВ ( без ПДВ ) 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1 У порушення вимог Розділу 5 п.2 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутні: - Договір на проведення профілактичної дезінфекції транспортного засобу, який буде використовуватись для перевезення продуктів 2.2. У порушення вимог Розділу 6 п.3 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутні: - Погоджений завізований проект договору 2.3. У порушення вимог Додатку 1 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції виявлено невідповідності: - В графі найменування товару в розділі Всього: ПДВ ( без ПДВ ) 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. По п.1.1, п.1.2. та п.1.3. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати: - Договір на проведення профілактичної дезінфекції транспортного засобу, який буде використовуватись для перевезення продуктів; - Погоджений завізований проект договору; - В графі найменування товару в розділі Всього вказати: ПДВ ( без ПДВ ).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.