Період оскарження умов закупівлі - по 12-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-01-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 612 800,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 3 064,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | РУДНЯНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ВЕЛИКОДИМЕРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 41878455 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Анастасія Сергіївна Павленко |
Телефон: | +380936766325 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 07430, Україна, Київська область,Броварський р-н, с. Рудня, вул. Шкільна, буд. 15 |
0 |
1. Відповідно до пп 1.1 п 1 таблиці 1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до Тендерної документації учасник повинен надати: «1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. В довідці обов’язково мають бути зазначені автотранспорт необхідний для перевезення даного виду харчових продуктів. Також в довідці повинні бути обов’язково вказані характеристики автотранспортного засобу, а саме: вантажопідйомність та температурний режим, необхідний для перевезення даного виду продуктів, відповідно до Наказу Міністерства транспорту України «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні» від 14.10.1997 року №363.» Учасником було надано відповідну довідку, але в даному документі була відсутня інформація про вантажопідйомність транспортного засобу. Просимо усунути виявлені невідповідності наступним чином, а саме: завантажити в електронну систему довідку в довільній формі про про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для поставки товару, яка буде містити всю необхідну інформацію, відповідно до вимог тендерної документації. 2. Відповідно до пп 2.4 п 2 таблиці 1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до Тендерної документації учасник повинен надати: «2.4 У складі тендерної пропозиції, учасник повинен надати скан копію оригіналу медичної довідки водія про проходження медичного огляду, що дає право на управління транспортним засобом.» Учасником не було завантажено у складі своєї тендерної пропозиції даної довідки, тому просимо усунути невідповідність шляхом завантаження до електронної системи закупівель необхідного документу. 3. Відповідно до пункту 4 таблиці 4 Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців). Додатку 1 до Тендерної документації учасник повинен надати: «Скан копію з оригіналу паспорту (для фізичних осіб-підприємців)( 1-2 сторінки (3-6 за наявності відміток) та сторінки з відміткою про реєстрацію місця проживання), у разі залучення копій, документ має бути завірений належним чином (На копіях чітко повинні бути розпізнавані усі реквізити: обличчя власника паспорта, його ім'я, дата народження, серія та номер паспорту, зразки підписів, всі необхідні за віком фотокартки,інформація про те, ким і коли виданий паспорт, вклеєні фото та інше. Засвідчується кожний розворот паспорту окремо. Якщо паспорт у формі ID-картки, то потрібно зробити копію обох його сторін і засвідчити окремо кожну з них. Копію паспорта повинен затверджувати своїм підписом власник паспорту з зазначенням «Згідно з оригіналом».)» Учасником було надано у складі своєї пропозиції чорно-білу копію паспорту не затверджену належним чином. Просимо усунути невідповідність шляхом завантаження в електронну систему закупівель документи, затверджені, відповідно до вимог тендерної документації. 4. Відповідно до інформації Додатку 2 до тендерної документації, а саме: «У разі виникнення наявності скарг на якість чи безпечність товару, невластивий товару зовнішній вигляд, запах, спотворення смакових якостей, в тому числі, якщо таке буде виявлено під час термічної обробки товару, зафіксовані випадки харчових отруєнь чи розладів травлення в закладі, куди постачається товар, в будь-який час до моменту повного виконання договору, на вимогу Замовника або його представника, Постачальник повинен за першою вимогою Замовника оплатити проведення фізико - хімічних випробувань товару у відповідних акредитованих лабораторіях. У випадках, вказаних у даному абзаці, замовник проводить самостійний відбір зразків комісією, створеною за участі не менш, ніж трьох працівників замовника, без попереднього повідомлення про такий відбір Постачальника. Відмова Постачальника від оплати послуги з перевірки якості вважатиметься згодою Постачальника з тим, що поставлена ним партія Товару, з якої відібрані зразки (проби) є неналежної якості. Учасник повинен скласти та надати відповідний гарантійний лист в складі тендерної пропозиції.» Учасик у складі своєї тендерної пропозиції не надав відповідного гарантійного листа. Просимо усунути невідповідність шляхом завантаження в електронну систему закупівель необхідний гарантійний лист.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.