Період оскарження умов закупівлі - по 13-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-01-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 240 646,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 203,23 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ освіти, молоді та спорту Мостиської міської ради Львівської області |
| ЄДРПОУ: | 41064044 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://mst.osv.org.ua/ |
| Контактна особа: | Мар'яна Миколаєвич |
| Телефон: | +380679078205 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 81300, Україна, Львівська область,Яворівський р-н, місто Мостиська, вул. Грушевського М., будинок 22 |
2 |
Учаснику відкритих торгів ФОП ШУРПЕТА ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей по процедурі відкриті торги на закупівлю - «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”: 03140000-4 - Продукція тваринництва та супутня продукція (Яйця курячі)» Пунктом 43 Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі по тексту документації – Постанова про особливості закупівель або особливості) передбачено: «43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Враховуючи дане положення Постанови вимагаємо усунути виявлені у вашій тендерній пропозиції невідповідності, а саме: 1. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №1. 1.1. перелік виявлених невідповідностей з посиланням на вимогу тендерної документації: Відповідно до п. 3.3. Розділу VІ Тендерної документації передбачено: " Виходячи з вище наведеного замовником вимагається подання учасниками у складі тендерної пропозиції гарантійного листа про те, що всі раніще укладені договори (у випадку наявності таких) між замовником (відділ освіти, молоді та спорту Мостиської міської ради Львівської області) та учасником були виконані таким учасником належним чином та не були розірвані з вини такого учасника… У випадку, якщо між замовником (відділ освіти, молоді та спорту Мостиської міської ради Львівської області) та учасником не укладалось жодних договорів – подається лист-пояснення з даного приводу". Всупереч зазначеній вимозі учасником не подано гарантійного листа про те, що всі раніще укладені договори (у випадку наявності таких) між замовником (відділ освіти, молоді та спорту Мостиської міської ради Львівської області) та учасником були виконані таким учасником належним чином та не були розірвані з вини такого учасника… У випадку, якщо між замовником (відділ освіти, молоді та спорту Мостиської міської ради Львівської області) та учасником не укладалось жодних договорів – подається лист-пояснення з даного приводу. 1.2. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.2.1. Надати (завантажити в електронну систему): - відкоригований гарантійний лист про те, що всі раніще укладені договори (у випадку наявності таких) між замовником (відділ освіти, молоді та спорту Мостиської міської ради Львівської області) та учасником були виконані таким учасником належним чином та не були розірвані з вини такого учасника… У випадку, якщо між замовником (відділ освіти, молоді та спорту Мостиської міської ради Львівської області) та учасником не укладалось жодних договорів – подається лист-пояснення з даного приводу 2. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №2. 2.1. перелік виявлених невідповідностей з посиланням на вимогу тендерної документації: В Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації передбачалось подання довідок для підтвердження кваліфікаційним критеріям. Учасником подано довідки для підтвердження кваліфікаційним критеріям, проте вони датовані 09.01.2023 р. Відповідно це може означати подання учасником неактуальної інформації 2.2. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.2.1. Надати (завантажити в електронну систему): - відкориговані довідки (а саме дата створення цих довідок) для підтвердження кваліфікаційним критеріям, - або пояснення з даного приводу. 3. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №3. 3.1. перелік виявлених невідповідностей з посиланням на вимогу тендерної документації: В Таблиці 2 Додатку 1 Тендерної документації передбачалось подання: " довідки у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей.". Учасником надано довідки про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі відповідно до ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі". Проте учасником не подано довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. 3.2. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.